Mijn series staan goddank op pauzequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:55 schreef Cee het volgende:
Gerard alweer zometeen?Shit, ik moet nog allemaal andere dingen kijken op tv, ik kom toch nergens aan toe zo.
Ik ben vorige week nog gaan ontbijten bij de macquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:54 schreef -Peach het volgende:
Wie wil er nou McDrek tussen 10 en 13u? Brrr.
ik neem mijn series op.. ik neem ook glee op.. die ga ik volgende keer wel weer kijken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn series staan goddank op pauze
Jammer dat er geen IKEA hier in de buurt zit, ontbijten voor ¤1quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog gaan ontbijten bij de mac
ik moet ook nog steeds huishoudelijk gaan doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:55 schreef Cee het volgende:
Gerard alweer zometeen?Shit, ik moet nog allemaal andere dingen kijken op tv, ik kom toch nergens aan toe zo.
Ik downloadquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik neem mijn series op.. ik neem ook glee op.. die ga ik volgende keer wel weer kijken..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef naatje_1 het volgende:
omroep Flevoland: verdachte #zedenzaak is EIGENAAR kinderdagverblijf: http://ow.ly/3sE2V. Hun verslaggever hoor je om 18u in 't nieuws #3FM.
@bartjancune
Nu heb ik hongerquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
McNuggets![]()
![]()
![]()
McChicken![]()
McKroket![]()
Big Mac![]()
McFlurry met M&M's
Miamquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:56 schreef Miam het volgende:
GoedeMIDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |