2.000 euro extraquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef Mendax het volgende:
539 euro? Die chinees heeft dat met het kaalscheren van zijn kop in z'n eentje bij elkaar gebracht.
inspirerend he!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef Mendax het volgende:
539 euro? Die chinees heeft dat met het kaalscheren van zijn kop in z'n eentje bij elkaar gebracht.
Als het bijv. Roel was geweest en het had 2 minuten geduurt dan had ik echt niet een nieuw topic aangemaakt hoor, ik had alleen het gevoel dat hij geen nieuw topic aan ging maken, en wat is er irritant aan? ..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
had toch 2 minuten later gekund... als het nou iets belangrijks was wat je te posten had, ala..
ninja editquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor 'n Vmbo Gehalte hier, Luisteren is ook een kunst. 2539 euro
zelfs een vmbo-er zou dit nog kunnen, niveautje lager dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal meer posts van hoger niveau plaatsen zoals jij dat altijd doetquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Idd jammer, dan had ik nog van mn zorgverzekering gebruik kunnen maken dit jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bent er niet in gestikt?
jammer
ik heb alle respect voor je verloren binnen een half uur.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Ik heb een vmbo t gehalte ik weet 't
Nou misschien was hij nog bezig met het maken, weet niet helemaal hoe het moet. Dan is het irritant dat iemand anders je al voor was... die regel van 5 minuten wachten, lijkt me niet voor niets. Wie dan ook de lapo is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als het bijv. Roel was geweest en het had 2 minuten geduurt dan had ik echt niet een nieuw topic aangemaakt hoor, ik had alleen het gevoel dat hij geen nieuw topic aan ging maken, en wat is er irritant aan? ..
Je wilt te graag , dat is super vervelend, geef iemand minimaal 40 seconden de tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als het bijv. Roel was geweest en het had 2 minuten geduurt dan had ik echt niet een nieuw topic aangemaakt hoor, ik had alleen het gevoel dat hij geen nieuw topic aan ging maken, en wat is er irritant aan? ..
5 minuten toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je wilt te graag , dat is super vervelend, geef iemand minimaal 40 seconden de tijd.
Al dat gedoe met Lapo's fipo's en 'patsen' met postaantallen gaat helemaal nergens over, grow up manquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet die van jou, maar van je ouder , je bent niet 18 , dus je bent hardstikke gratis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd jammer, dan had ik nog van mn zorgverzekering gebruik kunnen maken dit jaar.
Ik wacht altijd minimaal 2 minuten, maar 2 minuten is echt genoeg tijd hoor, en hou er nu maar over op, Laten we bijvoorbeeld zeuren over dat ze Jaq. Govaert draaien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je wilt te graag , dat is super vervelend, geef iemand minimaal 40 seconden de tijd.
Ik heb er niet zoveel verstand van..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet die van jou, maar van je ouder , je bent niet 18 , dus je bent hardstikke gratis.
JE MOET 5 MINUTEN WACHTENquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wacht altijd minimaal 2 minuten, maar 2 minuten is echt genoeg tijd hoor, en hou er nu maar over op, Laten we bijvoorbeeld zeuren over dat ze Jaq. Govaert draaien.
dat jaquote:
jij wacht niet, je post gelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wacht altijd minimaal 2 minuten, maar 2 minuten is echt genoeg tijd hoor, en hou er nu maar over op, Laten we bijvoorbeeld zeuren over dat ze Jaq. Govaert draaien.
Logisch ook!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, want het kan nu veel makkelijker, dankzij die leuke knop.
huh? AH database? waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dagoduck je was te makkelijk te vinden in de ah database
je bent niet de enige, maar ik hoop dat jij het wel begrijpt en ook werkelijk doet!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt eens wat aan mn gedrag doen.
Ik F5 minmaal 5 keer voordat ik een topic plaats na die 2 minutenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij wacht niet, je post gelijk.
Goede woordspelingquote:
Ik zal doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je bent niet de enige, maar ik hoop dat jij het wel begrijpt en ook werkelijk doet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |