Achterhaalde gebeurtenis zeg die kerst.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Krambo het volgende:
Die clip van dit nummer is zo enorm gay he
Dit. Alleen maar voor zn stats. Schijtirritant.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een ongeduld... de 5 minuten waren nog niet voorbij...
Jaren 80quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Krambo het volgende:
Die clip van dit nummer is zo enorm gay he
Dat dus...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een ongeduld... de 5 minuten waren nog niet voorbij...
netjes heurquote:
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Alleen maar voor zn stats. Schijtirritant.
Ik ben weg hier.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Miam het volgende:
volgens mij is mijn laptop zojuist overleden
Daar laat je je toch niet door wegjagen??quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Alleen maar voor zn stats. Schijtirritant.
Ik ben weg hier.
Je post nog wel? dus helemaal dood is ie niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Miam het volgende:
Ow das kut!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Miam het volgende:
Heb je nou nog steeds niet door dat je gewoon teringirritant bezig bent?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet waarIk wou alleen maar posten dat m'n Tosti lekker was.
Oh jeequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Miam het volgende:
quote:
had toch 2 minuten later gekund... als het nou iets belangrijks was wat je te posten had, ala..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je bent er niet in gestikt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2.000 euro extraquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef Mendax het volgende:
539 euro? Die chinees heeft dat met het kaalscheren van zijn kop in z'n eentje bij elkaar gebracht.
inspirerend he!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef Mendax het volgende:
539 euro? Die chinees heeft dat met het kaalscheren van zijn kop in z'n eentje bij elkaar gebracht.
Als het bijv. Roel was geweest en het had 2 minuten geduurt dan had ik echt niet een nieuw topic aangemaakt hoor, ik had alleen het gevoel dat hij geen nieuw topic aan ging maken, en wat is er irritant aan? ..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
had toch 2 minuten later gekund... als het nou iets belangrijks was wat je te posten had, ala..
ninja editquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat voor 'n Vmbo Gehalte hier, Luisteren is ook een kunst. 2539 euro
zelfs een vmbo-er zou dit nog kunnen, niveautje lager dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal meer posts van hoger niveau plaatsen zoals jij dat altijd doetquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Idd jammer, dan had ik nog van mn zorgverzekering gebruik kunnen maken dit jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bent er niet in gestikt?
jammer
ik heb alle respect voor je verloren binnen een half uur.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Ik heb een vmbo t gehalte ik weet 't
Nou misschien was hij nog bezig met het maken, weet niet helemaal hoe het moet. Dan is het irritant dat iemand anders je al voor was... die regel van 5 minuten wachten, lijkt me niet voor niets. Wie dan ook de lapo is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als het bijv. Roel was geweest en het had 2 minuten geduurt dan had ik echt niet een nieuw topic aangemaakt hoor, ik had alleen het gevoel dat hij geen nieuw topic aan ging maken, en wat is er irritant aan? ..
Je wilt te graag , dat is super vervelend, geef iemand minimaal 40 seconden de tijd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als het bijv. Roel was geweest en het had 2 minuten geduurt dan had ik echt niet een nieuw topic aangemaakt hoor, ik had alleen het gevoel dat hij geen nieuw topic aan ging maken, en wat is er irritant aan? ..
5 minuten toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je wilt te graag , dat is super vervelend, geef iemand minimaal 40 seconden de tijd.
Al dat gedoe met Lapo's fipo's en 'patsen' met postaantallen gaat helemaal nergens over, grow up manquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet die van jou, maar van je ouder , je bent niet 18 , dus je bent hardstikke gratis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd jammer, dan had ik nog van mn zorgverzekering gebruik kunnen maken dit jaar.
Ik wacht altijd minimaal 2 minuten, maar 2 minuten is echt genoeg tijd hoor, en hou er nu maar over op, Laten we bijvoorbeeld zeuren over dat ze Jaq. Govaert draaien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je wilt te graag , dat is super vervelend, geef iemand minimaal 40 seconden de tijd.
Ik heb er niet zoveel verstand van..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet die van jou, maar van je ouder , je bent niet 18 , dus je bent hardstikke gratis.
JE MOET 5 MINUTEN WACHTENquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wacht altijd minimaal 2 minuten, maar 2 minuten is echt genoeg tijd hoor, en hou er nu maar over op, Laten we bijvoorbeeld zeuren over dat ze Jaq. Govaert draaien.
dat jaquote:
jij wacht niet, je post gelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wacht altijd minimaal 2 minuten, maar 2 minuten is echt genoeg tijd hoor, en hou er nu maar over op, Laten we bijvoorbeeld zeuren over dat ze Jaq. Govaert draaien.
Logisch ook!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, want het kan nu veel makkelijker, dankzij die leuke knop.
huh? AH database? waar?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dagoduck je was te makkelijk te vinden in de ah database
je bent niet de enige, maar ik hoop dat jij het wel begrijpt en ook werkelijk doet!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt eens wat aan mn gedrag doen.
Ik F5 minmaal 5 keer voordat ik een topic plaats na die 2 minutenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij wacht niet, je post gelijk.
Goede woordspelingquote:
Ik zal doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je bent niet de enige, maar ik hoop dat jij het wel begrijpt en ook werkelijk doet!!
Ik snap nu precies waarom je afgelopen nacht geen topics durfde aan te makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik F5 minmaal 5 keer voordat ik een topic plaats na die 2 minuten
Slipjes?quote:
Net zo kut idd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef iBenny het volgende:
Dit is toch eigenlijk hetzelfde als Krezip?
Ja, daar gaat weer een half topic aan onzinquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap nu precies waarom je afgelopen nacht geen topics durfde aan te maken
Dit zijn gewoon 6 meiden die dansenquote:
Het zijn er nu wel iets meer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon 6 meiden die dansen
moeilijk he tellenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon 6 meiden die dansen
quote:
quote:
Weet alles alquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Van mij mag je alles weten hoor..
Niet helemaal allesquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, Ik ga gewoon normaal doen, SE-RI-EUS
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:54 schreef iBenny het volgende:
Flashmob?
dan was dat veruit de slechtste die ik heb gezien
Had je ook gewoon aan me kunnen vragenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Genoeg om te weten wat jullie thuis eten
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef Miam het volgende:
gotver, computer slaat nu helemaal op tilt geloof ik.
quote:
Altijd al willen wetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Genoeg om te weten wat jullie thuis eten
Bek houwe.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders eten spruitjes, en ik hou niet van spruitjes dus ik eet boontjes uit waarsch. bonduel blik.
zo en nu weer ontopic.
Wat houd dat in, Kip Cajun?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond lekker Kip Cajun eten.. Als je dat wou weten Morpheus.
headlines vult toch de reclame op?quote:
jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
headlines vult toch de reclame op?
Rijst met kruiden en sperzieboontjes er door heenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat houd dat in, Kip Cajun?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
heb je die tumor met zn headlines weer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
heb je die tumor met zn headlines weer
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben ik de enige die Dagoduck-moe is..
klinkt lekker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijst met kruiden en sperzieboontjes er door heen
nope.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, zo ongeveerquote:
Ach, Ik vind het ook zielig voor die kipjes...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt lekker!
Alleen geen kip voor mij
echt een klotestreekquote:
Dacht ik idd ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:00 schreef Zeroku het volgende:
Ik dacht echt die Youp komt daar met dik 7 ton.
Die kan je ook niet zien, NOS headlines is zonder beeld!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb ze nog niet gezien, dus komt goed uit.
Who gives a fuck?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe VI binnen terwijl hij normaal woensdag komt
Ik kijk toch echt naar Timur nu.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kan je ook niet zien, NOS headlines is zonder beeld!
Misschien hebben ze ze eerder laten bezorgen i.v.m. sneeuw etc.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe VI binnen terwijl hij normaal woensdag komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ja, dat zijn de Serious Request Headlines en niet NOS Headlinesquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kijk toch echt naar Timur nu.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Tussenstand:
MEER DAN 15.000.000 WEESKINDEREN!
yeahhh
prachtig aantal! meer dan vorig jaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja, maar dat zijn dus ook headlines.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de Serious Request Headlines en niet NOS Headlines
quote:
Die hebben ze toch al gedraaid? oh zeker van headlines.quote:
jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben ze toch al gedraaid? oh zeker van headlines.
Nee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schoongemaakt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Is nou alle sneeuw daar gesmolten of niet? Het had er toch zo gesneeuw vanacht..
inderdaadquote:
Oh okee, jammer het geeft wel sfeer..quote:
foei baas.quote:
AIRquote:
quote:
quote:
De koningin.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Met z'n alleen waxinelichtjeshouders tegen het glazen huis aangooien! wie doet er mee?
Originele is leuk:quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Miam het volgende:
living doll doet hij in het laatst van de week dus verwacht nu geen showtje van
koning ekdom.
Het is niet leuk als-ie die weer gaat doenquote:
Ja echt wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is niet leuk als-ie die weer gaat doen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
Hallooo dan, zijn we weer, beetje duf nog
Nee, wordt beetje erg moe van hem, te veel post geilquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De eerste keer was hilarisch en daarna werd het een stuk minder leuk...quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is niet leuk als-ie die weer gaat doen
hier ook alquote:
Hoiquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
Hallooo dan, zijn we weer, beetje duf nog
Ik zeg het nog één keer, ik doe het niet om mn posts op te krikken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee, wordt beetje erg moe van hem, te veel post geil
Waarom heb je het er dan zo vaak over.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg het nog één keer, ik doe het niet om mn posts op te krikken..
Zie je undersignquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben wel statsgeilquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom heb je het er dan zo vaak over.
waarom zet je het dan in je Sig?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |