quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:05 schreef drummerdude het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit stiekum een heul lekker nummer vind?
2x een aquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand ging ook echt posten die laatste secondes
Jaaa, alleen die hele Esmee staat mij niet aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:05 schreef drummerdude het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit stiekum een heul lekker nummer vind?
quote:
uhuquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij gebruikt RadioScrobbler toch? heb jij ook dat je niet automatisch kan ingloggen?
Moet elke keer als ik m opstart weer opnieuw aanmelden, schijtirritantquote:
Heb ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij gebruikt RadioScrobbler toch? heb jij ook dat je niet automatisch kan ingloggen?
Wat kan je met RadioScrobbler zoal ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Valt niet opquote:
Last.fm bijhoudenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:07 schreef cheese. het volgende:
[..]
Wat kan je met RadioScrobbler zoal ?
Je Last.FM updaten..quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:07 schreef cheese. het volgende:
[..]
Nummers die op de radio worden gedraaid in je last.fm krijgen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:07 schreef cheese. het volgende:
[..]
Die werd 2x gezongen toch, toen Gerard er was ook nog een keerquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
Zit nu gisteravond terug te kijken om te zien wat ik ga youtuben, kom ik weer Bitterballen op de camping tegen
MC Dagoduck, jojojojoquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nummers die op de radio worden gedraaid in je last.fm krijgen!
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
bitterballen op het strand, bitterballen in de handquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die werd 2x gezongen toch, toen Gerard er was ook nog een keer
quote:
o dat is wel leuk .quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nummers die op de radio worden gedraaid in je last.fm krijgen!
http://www.last.fm/user/MCDagoduck
Misschien die computer te langzaamquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Mn IE loopt steeds vast door het automatisch updaten.Kan helaas geen andere browser doen hier. Het is ook allemaal erg oud. Maar wel irritant.
welk bestand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef drummerdude het volgende:
Waar moet je dat .jar bestand mee openen?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die werd 2x gezongen toch, toen Gerard er was ook nog een keer
Je kunt ook die automatische update uitzetten en ouderwets gaan f5' en.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Mn IE loopt steeds vast door het automatisch updaten.Kan helaas geen andere browser doen hier. Het is ook allemaal erg oud. Maar wel irritant.
niet dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef cheese. het volgende:
[..]
o dat is wel leuk .dan zet ik hem heel de dag op skyradio, kan het ook op de mac ? ::P
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dagobert_Duckquote:
Je moet even je Java up to date hebben, dat probleem had ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef drummerdude het volgende:
Waar moet je dat .jar bestand mee openen?
De systemen hier zijn verouderd + slecht internet. In februari wordt het anders als het goed is!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien die computer te langzaam
Geen idee, kan ook niet alle radiostations, de meeste wel. Sky iig wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef cheese. het volgende:
[..]
o dat is wel leuk .dan zet ik hem heel de dag op skyradio, kan het ook op de mac ? ::P
Roepen ze zeker elk jaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De systemen hier zijn verouderd + slecht internet. In februari wordt het anders als het goed is!!
Als je die uitpakt krijg je .jarquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
Dit: http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/ , is iig .zip
.jar is van Javaquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Als je die uitpakt krijg je .jar
Ja, maar iemand postte hier laatst versie 4.0 maar die doet het niet goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
Dit: http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/ , is iig .zip
Zwolzequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef CindieY het volgende:
Overigens, NL2 is overgeschakeld, mooi moment om voor nu even afscheid te nemen en te gaan lunchen en reizen naar Zwolle.
hoi.quote:
Wel balen voor dit moment thoughquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De systemen hier zijn verouderd + slecht internet. In februari wordt het anders als het goed is!!
Ik ga dat maar eens proberen. Al vind ik die automatische updates wel erg handig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt ook die automatische update uitzetten en ouderwets gaan f5' en.
echt.quote:
Nee, dit is een nieuw project en ze zijn erg druk bezig met testen. Het is wel iets uitgelopen, maar het komt er echt aan. Nieuwe pc's zijn al besteld!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roepen ze zeker elk jaar
Stalleer die in, dan krijg je een mapje waar een .jar file inzit, die wil mijn lap niet happen..quote:
Ik gebruik lekker XP, autist dat ik benquote:
Java updaten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Stalleer die in, dan krijg je een mapje waar een .jar file inzit, die wil mijn lap niet happen..
dacht t ook evenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
Lijkt net alsof gerard de mic heeft openstaan en meezingt
Ik was niet aan het kijken, en dacht serieus dat hij zong..quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
Lijkt net alsof gerard de mic heeft openstaan en meezingt
Daar wordt overheen gelezen geloof ikquote:
quote:
winzip programma ding, dit zijn de bestanden die in dat .zip bestand van de radio scrobbler zitten, en ik wil even laten zien dat het .exe is gewoonquote:
Hello!quote:
Dankjequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar wordt overheen gelezen geloof ik
Komt door de hoeveelheid ONZ.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar wordt overheen gelezen geloof ik
Jawant zo geweldig nummer is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef LuckyLuQ het volgende:
Haha mooi om te zien hoe zo'n nummer gehyped wordt
Idd.!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawant zo geweldig nummer is het nou ook weer niet.
Als zij in dat huis het nou leuk vinden...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als zij in dat huis het nou leuk vinden....
JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP!quote:
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verliefheid is een toverbal was natuurlijk veel beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd fijn om te horen, maar hij tipt niet aan andere anthems.
quote:Vanwege een kapotte bovenleiding is er beperkt treinverkeer tussen Zwolle en Groningen. Advies: omreizen via Leeuwarden of reis uitstellen.
Óok echt "uitstellen"quote:
Dat was echt een miskleun en dat hadden ze zelf net wat te laat door.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verliefheid is een toverbal was natuurlijk veel beter.
Dat wisten ze zelf ook welquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was echt een miskleun en dat hadden ze zelf net wat te laat door.
Haha, maar ik vind Hello best passen in het rijtje It Gets Better, Chelsea Dagger, etc.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was echt een miskleun en dat hadden ze zelf net wat te laat door.
As good as it can be.quote:
The Fratellisquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:21 schreef LuckyLuQ het volgende:
Chelsea Dagger ,dat was pas een anthem
Let's dance to joy divisionquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:21 schreef LuckyLuQ het volgende:
Chelsea Dagger ,dat was pas een anthem
Dat is ook wel een heel lekker nummerquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Let's dance to joy divisionwat een bewegingen maakten ze daar op!
oud & kansloos.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspel je sterftedatum
http://www.sterfdatum.nl/
Hoiquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
een verlate Hello, was aan de foon
Morgen voor jou.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspel je sterftedatum
zet maar in je agenda zaterdag 04 juni 2061, mijn sterfdagquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorspel je sterftedatum
Het is ook totale onzin , je kan morgen platgereden worden, daar houdt geen enkele formule rekening meequote:
precies. heb je`m door.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook totale onzin , je kan morgen platgereden worden, daar houdt geen enkele formule rekening mee
Of Henkie komt je droom binnen en doodt jequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook totale onzin , je kan morgen platgereden worden, daar houdt geen enkele formule rekening mee
vrijdag 22 juli 2077 Als ik in een stad woonquote:
zo, dat is meer dan dubbel Dquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Miam het volgende:
BORN TO BE WIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
deprimerend!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al heb ik wel met die stomme formules moeten werken , op het actuariaat
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Hans ook niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb eigenlijk 3rdrock nodig nu...
Vind ik net niet. Maar dan ook echt niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, maar ik vind Hello best passen in het rijtje It Gets Better, Chelsea Dagger, etc.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Henkie komt je droom binnen en doodt je
niet geteld hoevaak.quote:
Hans is de grootste offtopic meneer hier, en dan hem een held vinden en ons kutquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Hans ook niet.
gezellig!quote:
Is meer Legergroen geworden ipv evergreenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb hier niets mee. Nooit begrepen waarom dit een evergreen is geworden.
Ik vind niemand kut hierquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hans is de grootste offtopic meneer hier, en dan hem een held vinden en ons kut
Nu pas, je loopt voor!quote:
3rdrock was toch druk met werken enz.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Hans ook niet.
Die zijn iig. nog goed!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
TVOH
Ik dacht eerst dat 't de Josti Band was
Hans is een held. LEAVE HANS ALONE!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hans is de grootste offtopic meneer hier, en dan hem een held vinden en ons kut
oja. ik mis hem wel..quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
3rdrock was toch druk met werken enz.
Daaromquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans is een held. LEAVE HANS ALONE!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hé Roel! Leave THE HANS ALONE [/floyd]quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat jij typt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ik niet, Ekstra Weekend gaat toch voor
Tattoo'squote:
Daar kiest hij zelf niet voor hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:29 schreef alors het volgende:
Ben Saunders
optyfen met je kutcovers, ga zelf wat verzinnen ipv klassiekers te verkrachten.
Ja echt he.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
En hop, daar gaan we met z'n allen zeiken op TVOH. Jongens jongens.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Je zou toch maar Ron Brandsteder missen, doordat je tvoh wil kijken
Oh hij kreeg een pistool tegen z'n harses?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar kiest hij zelf niet voor hoor
zwak uitgedrukt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja die mag morgen achter het behang verdwijnen
ik zeik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
En hop, daar gaan we met z'n allen zeiken op TVOH. Jongens jongens.
Ik zou d'r wel doenquote:
Ik dacht al ja. Oh het is Bart, inderdaad van Popstarsquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
Die gast is echt een slet!
Heeft in ONM gespeeld, Popstars gezongen en werkt nu voor The Voice
ik weet het.quote:
quote:
ik niet.quote:
en zorgt dat zn zus m et ekdom trouwt:')quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
Die gast is echt een slet!
Heeft in ONM gespeeld, Popstars gezongen en werkt nu voor The Voice
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lenny is trouwens de grootste held bij The Voice, hoe chil hij is! man man! Coole dude
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik dacht al ja. Oh het is Bart, inderdaad van Popstars
Request een andere danquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:32 schreef DeLuna het volgende:
Doe eens een ander nummer van John Mayer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |