http://nl.wikipedia.org/wiki/Dagobert_Duckquote:
Je moet even je Java up to date hebben, dat probleem had ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef drummerdude het volgende:
Waar moet je dat .jar bestand mee openen?
De systemen hier zijn verouderd + slecht internet. In februari wordt het anders als het goed is!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien die computer te langzaam
Geen idee, kan ook niet alle radiostations, de meeste wel. Sky iig wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:09 schreef cheese. het volgende:
[..]
o dat is wel leuk .dan zet ik hem heel de dag op skyradio, kan het ook op de mac ? ::P
Roepen ze zeker elk jaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De systemen hier zijn verouderd + slecht internet. In februari wordt het anders als het goed is!!
Als je die uitpakt krijg je .jarquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
Dit: http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/ , is iig .zip
.jar is van Javaquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Als je die uitpakt krijg je .jar
Ja, maar iemand postte hier laatst versie 4.0 maar die doet het niet goedquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
Dit: http://sourceforge.net/projects/dradioscrobbler/ , is iig .zip
Zwolzequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef CindieY het volgende:
Overigens, NL2 is overgeschakeld, mooi moment om voor nu even afscheid te nemen en te gaan lunchen en reizen naar Zwolle.
hoi.quote:
Wel balen voor dit moment thoughquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De systemen hier zijn verouderd + slecht internet. In februari wordt het anders als het goed is!!
Ik ga dat maar eens proberen. Al vind ik die automatische updates wel erg handig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt ook die automatische update uitzetten en ouderwets gaan f5' en.
echt.quote:
Nee, dit is een nieuw project en ze zijn erg druk bezig met testen. Het is wel iets uitgelopen, maar het komt er echt aan. Nieuwe pc's zijn al besteld!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roepen ze zeker elk jaar
Stalleer die in, dan krijg je een mapje waar een .jar file inzit, die wil mijn lap niet happen..quote:
Ik gebruik lekker XP, autist dat ik benquote:
Java updaten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Stalleer die in, dan krijg je een mapje waar een .jar file inzit, die wil mijn lap niet happen..
dacht t ook evenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
Lijkt net alsof gerard de mic heeft openstaan en meezingt
Ik was niet aan het kijken, en dacht serieus dat hij zong..quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef naatje_1 het volgende:
Lijkt net alsof gerard de mic heeft openstaan en meezingt
Daar wordt overheen gelezen geloof ikquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |