Het is ook totale onzin , je kan morgen platgereden worden, daar houdt geen enkele formule rekening meequote:
precies. heb je`m door.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook totale onzin , je kan morgen platgereden worden, daar houdt geen enkele formule rekening mee
Of Henkie komt je droom binnen en doodt jequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is ook totale onzin , je kan morgen platgereden worden, daar houdt geen enkele formule rekening mee
vrijdag 22 juli 2077 Als ik in een stad woonquote:
zo, dat is meer dan dubbel Dquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef Miam het volgende:
BORN TO BE WIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
deprimerend!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al heb ik wel met die stomme formules moeten werken , op het actuariaat
Die heb ik al een tijdje niet gezien. Hans ook niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb eigenlijk 3rdrock nodig nu...
Vind ik net niet. Maar dan ook echt niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, maar ik vind Hello best passen in het rijtje It Gets Better, Chelsea Dagger, etc.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Henkie komt je droom binnen en doodt je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |