Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik heb datquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel jamme, wel fijn dat je er door heen slaat
Ik moet iemand hebben die mij eens wat optijd naar bed schopt
Wat een geluk toch weer, *jaloers isquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb dat![]()
een voorlezende suikertaartje
jolicloud of android ga ik straks proberen op mijn eee pcquote:
Er is vast wel iemand die jou wil voorlezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een geluk toch weer, *jaloers is
Wil jij dat doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die jou wil voorlezen
Ik dacht eigenlijk aan iemand andersquote:
geen idee? ga eens kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik zie niks in je keuken behalve vuile vaat!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan iemand andersmaar ik heb ook leuke boekjes hoor
[..]
geen idee? ga eens kijken?
Ik wil mezelf ook wel aanbieden hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vuile vaat?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zie niks in je keuken behalve vuile vaat!
Het ligt aan de TTquote:
Linux is Linuxquote:
weet ik maar dacht ie te lang zou zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Typo in de TTHet is you're
Maar TT![]()
Ik type altijd net zo lang tot ik niet meer kan typenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik maar dacht ie te lang zou zijn
ja maar ik vind het ook lelijk als de TT door de icoontje onder op de pagina doorlooptquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik type altijd net zo lang tot ik niet meer kan typen![]()
oh dan was ik in de verkeerde keuken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vuile vaat?vaatwasser leeg en er staat 1 kopje op het aanrecht
EN nu koffie maken![]()
I don't carequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik vind het ook lelijk als de TT door de icoontje onder op de pagina doorloopt
Ja, maar zijn woordenboek in Ubuntu was stuk of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Typo in de TTHet is you're
Maar TT![]()
Niet in de mijne, ik heb gisteren een humongus vaat weggewerktquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dan was ik in de verkeerde keuken!
het was weer even wennen maar er ik kan er meer mee dan ubuntuquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Linux is Linux![]()
Oeh, bevalt dat nou?
En ik zou eens moeten kijken of ik mijn 2e interne hdd weer aan de praat krijg
Zet ik daar Suse op als 3e OS
Dat ligt niet aan Ubuntu, user-errorquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar zijn woordenboek in Ubuntu was stuk of zo.
heldinquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet in de mijne, ik heb gisteren een humongus vaat weggewerkt
Ga ik het toch eens proberenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was weer even wennen maar er ik kan er meer mee dan ubuntu
pebcamquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Ubuntu, user-error
ja ik was even aan het kijken wat iknu op mijn eee pc ging zetten, ubuntu staat er op nu, maar ik wil kijken of android of jolicloud wat sneller zijn en toch niks te doen dus alle tijdquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I don't care![]()
Als er maar staat wat ik wil zeggen
![]()
Maar zo is het ook prims hoor
Hoe ist trouwens?
Hihihi dankquote:
Voor op de eee pc kun je ook puppy eens proberen, al weet ik niet meer of die ook te installeren is of alleen vanaf stick te draaien. Maar die draait in elk geval heerlijk vlotquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was even aan het kijken wat iknu op mijn eee pc ging zetten, ubuntu staat er op nu, maar ik wil kijken of android of jolicloud wat sneller zijn en toch niks te doen dus alle tijd![]()
ja gaat wel, en daar?
waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:16 schreef Pheno het volgende:
Wta een kastje muur hier. Ik wil wat info hebben: vraag persoon A. Die zegt, persoon B weet daar het meest van. Persoon B zegt dat Persoon C en D de mensen dijn die ik moet hebben. Persoon C zegt dat ik Persoon E moet hebben en Persoon D geeft persooon A aan.
Ja, uh, zak er allemaal even in
puppy?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor op de eee pc kun je ook puppy eens proberen, al weet ik niet meer of die ook te installeren is of alleen vanaf stick te draaien. Maar die draait in elk geval heerlijk vlot
Gaat wel klinkt niet echt denderend?Hier gaat het ook wel
Kort dagje vandaag, dus komt goed
En collega A zegt nu dat ie op vakantie gaat en geen zin heeft. Nou doei danquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar ken ik dat van![]()
oh wacht, we waren collega's
ik las al het eea, thanksquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pezu, om een of andere wazige reden kan ik je niet quoten![]()
Als ik op jouw quotedingie klik krijg ik Pheno z'n post?
![]()
Hoe dan ookPuppy Linux
Met een puppye die wafwaf doet als je de uitlegdingie aanklikt
![]()
En wat heerlijkIk heb morgen een dagje van 0 uur
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Pezu, om een of andere wazige reden kan ik je niet quoten![]()
Als ik op jouw quotedingie klik krijg ik Pheno z'n post?
![]()
ik had mijn de accountmanager een cctje gestuurd,quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
En collega A zegt nu dat ie op vakantie gaat en geen zin heeft. Nou doei dan
Ik heb mijn best gedaan, straks ben ik op vakantie, cya later
Ja, dat dacht ik dus ookquote:
HOAXquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:29 schreef Pheno het volgende:
Oh, PeZu en ik zijn klonen, maar dat wisten jullie nog niet.
je klikte gewoon scheefquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ookIk snap er niets van
Wat is er aan de hand dan Wokjequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had mijn de accountmanager een cctje gestuurd,nu kan ik rustig achterover afwachten.
ze ontplofte zowat, ZE WILLEN DAT JE WAT GAAT DOENZIJN ZE HELEMAAL VAN DE POT GERUKT
5 keer?quote:
sjelequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan Wokje
[..]
5 keer?![]()
Oh ja, nu ligt het weer aan mijquote:
iequote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, nu ligt het weer aan mijHet ligt gewoon aan IE
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
lang verhaal kort?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan Wokje
wat een bedrijfquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lang verhaal kort?
overspannen manager![]()
zonder over leg moet ik vanaf 1 januari in ploegen diensten gaan werken.
EN zonder extra vergoeding.![]()
en dat na het geintje van 2 weken vante voren melden dat je dit jaar niet meer hoeft te komen![]()
eigenlijk moet ik gewoon opzoek naar naar wat anders.
1 lichtpuntje, vanaf 1 januari krijgen we weer een nieuwe manager, de 3de binnen een jaar![]()
wat heb ik eigenlijk een top job hier
FLUFFEEEEHHHHH!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
kijken of de koffie me nu wel smaakt
IE is fantastisch (zegt men hier)quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij watquote:
Dat klinkt als Abn Amro jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lang verhaal kort?
overspannen manager![]()
zonder overleg moet ik vanaf 1 januari in ploegendiensten gaan werken.
EN zonder extra vergoeding.![]()
en dat na het geintje van 2 weken vante voren melden dat je dit jaar niet meer hoeft te komen![]()
eigenlijk moet ik gewoon opzoek naar naar wat anders.
1 lichtpuntje, vanaf 1 januari krijgen we weer een nieuwe manager, de 3de binnen een jaar![]()
wat heb ik eigenlijk een top job hier
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
kijken of de koffie me nu wel smaakt
Zo fantastisch dat wanneer ik Toek wil quoten ik LL d'r post quotequote:
IE sucksquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo fantastisch dat wanneer ik Toek wil quoten ik LL d'r post quoteIE
_!
het is niet alleen abn amro, ibm kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij wat
[..]
Dat klinkt als Abn Amro jaMedewerkers tevreden houden, wat is dat?
Maar klote joh... Jij was daar toch gedetacheerd? Dat scheelt wel iets
[..]
Oh, is dat het?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is niet alleen abn amro, ibm kan er ook wat van![]()
en inderdaad, als mijn accountmanager had ook al zoiets van "we zoeken wel wat anders dan"
maar ik ben dan wel weer zo'n lul domoor die eigenlijk de klus wil afmakenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, is dat het?
[..]Hopen dat ze snel een leuke andere klus voor je vinden mop
Jawelquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Denk het wel
kan jij goed klussen?
Ja, dat snap ik welquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ik ben dan wel weer zo'n lul domoor die eigenlijk de klus wil afmaken
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi. Nou. Het kan alleen nog maar beter worden vandaag
Hoi suikersnoetjequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
er zit sneeuw inquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
het is vandaag nationale stukke-oren-dag
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
oh vertel!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
het is vandaag nationale stukke-oren-dag
quote:
Hoi poppedopjequote:
wokkeltjequote:
quote:
true.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
mijne is zowat leeg gebeldquote:
doet ie pggprrt prrt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
He, ik doe de oploader er in en die begint een geluidje te maken. Klinkt tof
kortsluitingquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
He, ik doe de oploader er in en die begint een geluidje te maken. Klinkt tof
Wat is er snoet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoi poppedopje
[..]
wokkeltje![]()
[..]
![]()
![]()
quote:
Love that soundquote:
nee, en als je dat wel doet, luisteren ze toch niet...quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er valt niet veel te vertellen
koffieboonquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hier is het een wonder dat er nog keukenpapier is![]()
![]()
oh, en een wakkerword-pi is ook fijn
Je hebt je koelkast op mijn manieer ingericht?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hier is het een wonder dat er nog keukenpapier is![]()
![]()
ben gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er valt niet veel te vertellen
Nee...iets met kattenkots, diksap en melk over vloer, kind en vloer en mij en vloerquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je koelkast op mijn manieer ingericht?
Ik zie als grote gemene deler die vloer. Weghalen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...iets met kattenkots, diksap en melk over vloer, kind en vloer en mij en vloer
dus....quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...iets met kattenkots, diksap en melk over vloer, kind en vloer en mij en vloer
daar ben ik mee gestoptquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik gezellig ziek op bed ga liggen met kerst
1 ding scheelt, ik heb geen vakantiequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar ben ik mee gestopt![]()
ziek worden in je vakantie is zo.....ehm, niet handig
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie als grote gemene deler die vloer. Weghalen!
oh, dan is ziek worden wel een gezellige optiequote:Op dinsdag 21 december 2010 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
1 ding scheelt, ik heb geen vakantie
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik gezellig ziek op bed ga liggen met kerst
zoietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus....
je kat stond te kotsen, je kind zag dat en liet van schrik zijn bekerdiksap op de grond vallen die jij wou vangen en daardoor je glas melk omstootte en uitgleed over de smurrie waardoor je op de grond viel en thijs lachend ook over de grond rolde
Nou, inderdaad, leuk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, dan is ziek worden wel een gezellige optie
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kusje op je pissed offquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
GODVERDOMME. KRIJG DE TERING MET DIE URENVERANTWOORDING. NEE, IK WEET NIET WT IK OVER TWEE WEKEN DOE. NEE, IK WIL HET OOK NIET WETEN. STERF!!!
* Pheno is pissed off like hell.
ik kan de laatste week van dit jaar niet eens invullen, foutje in het systeemquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
GODVERDOMME. KRIJG DE TERING MET DIE URENVERANTWOORDING. NEE, IK WEET NIET WT IK OVER TWEE WEKEN DOE. NEE, IK WIL HET OOK NIET WETEN. STERF!!!
* Pheno is pissed off like hell.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
Oma belde, of we komen knuffelen en koffie drinken![]()
Ja dus
nee ik schreeuwde voor phenoquote:
dat is de allerlekkerste koffie die er isquote:
hoesie met jouquote:
Dan schreeuw ik wel voor mezelfquote:
Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan schreeuw ik wel voor mezelf![]()
Wat een kut dag
jaaaaa!quote:
waarom wist ik dat alquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een kut dag
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaa!
ik ga maar even naar mijn ouders toe
dan schreeuwde ik ook voor jouquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een kut dag
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaa!
Nou, woohptydhooquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen
omdat jij ook van die onzinnige weetjes in je hoofd hebtquote:
Veel plezier meisquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaa!
een vlieg proeft met zijn voetenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, woohptydhoo![]()
Maar dan heb ik wel keelpijnDus dat doe ik wel niet
Maar sommige mensen
![]()
![]()
Dus, nu leuke dingen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een vlieg proeft met zijn voeten![]()
en een varken heeft een orgasme van een half uur.![]()
een varken, 30 minutenwaarom
witte katten met blauwe ogen zijn meestal doof..schildpad(kleur) katten zijn meestal vrouwtjes.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een vlieg proeft met zijn voeten![]()
en een varken heeft een orgasme van een half uur.![]()
een varken, 30 minutenwaarom
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat zijn leuke weetjes
Ik werd vroeger altijd uitgescholden voor varken, was dat maar waar
Dat wist ik dan weer welquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
witte katten met blauwe ogen zijn meestal doof..schildpad(kleur) katten zijn meestal vrouwtjes.
en soms zou ik willen dat ik een varken was
Wat heeft een fluit met broodjes te maken?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Toekito het volgende:
ik wil een broodje maar ze hebben hier geen fluit
ik wil een tostie en we hebben een drumstelquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Toekito het volgende:
ik wil een broodje maar ze hebben hier geen fluit
quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heeft een fluit met broodjes te maken?
broodje kaas dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had cornflakes en Thijs een rijsttafel
een rijstafel, jee weet j ehoeveel, daar komen veel pi's vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had cornflakes en Thijs een rijsttafel
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:01 schreef PeZu het volgende:
een rijstafel, jee weet j ehoeveel, daar komen veel pi's van
quote:
stoofpotjequote:
Hoofddorpquote:
je bent in het land ?quote:
Dat dacht ik ook bij Stu zijn kerstkaart die gister aan kwamquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent in het land ?
ik kreeg gisteren een zendig uit engeland, en ik dacht zo meteen maak ik hem open springt er iemand uit
Hahahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent in het land ?
ik kreeg gisteren een zendig uit engeland, en ik dacht zo meteen maak ik hem open springt er iemand uit
Was wel leuk geweestquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij Stu zijn kerstkaart die gister aan kwam![]()
Ja, surprise!quote:
Die zijn ook wel tof die postzegelsquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, surprise!Oh en die postzegel
Ik ga em bewaren
ok beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
Ja, ben gisteren avond aangekomen via City Airport
Ja, ben ik wel blij om want vanaf Heathrow kom je er al 5 dagen nietquote:
nee en de komende dagen wordt het niet beterquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel blij om want vanaf Heathrow kom je er al 5 dagen niet
Onvoorstelbaar eigenlijk. Op Heathrow (was ik 2x in de afgelopen dagen) lijkt het wel alsof de oorlog is uitgebrokenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee en de komende dagen wordt het niet beter![]()
ik las net dat we een mini ijstijd krijgen
Aan wie dacht jij dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
geen idee? ga eens kijken?
Precies. Maar wat een bende zeg, vooral de wat kleinere wegenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:22 schreef PeZu het volgende:
nee met deze temperaturen is weinig smelten aan
gewoon mak aan doen en je komt overalquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Maar wat een bende zeg, vooral de wat kleinere wegen
ja maar strooizout moeilijk en bijna op en en en...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Maar wat een bende zeg, vooral de wat kleinere wegen
Ja, maar ik zat even aan vrijdag te denkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon mak aan doen en je komt overal
Ja, elk jaar is dat al heel snel opquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar strooizout moeilijk en bijna op en en en...
they are doing it wrong
vrijdad, de dag dat de meet niet door gaat tochquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat even aan vrijdag te denken
Oooh, nou, ja die dag dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrijdad, de dag dat de meet niet door gaat toch
Gewoon een trein kapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik zat even aan vrijdag te denken
dan vries je dood man, voordat er 1 voorbij komt....quote:
Ja, die rijden ook niet als er een paar vlokken vallen deze weekquote:
omdat hij trev isquote:
Aha, ja, dat is natuurlijk ook wel erg coolquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik veel liever met de sneeuwscooter ga
Nu er alleen nog eentje zien te regelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, ja, dat is natuurlijk ook wel erg cool
Ja, maar dat is detailquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu er alleen nog eentje zien te regelen
Whahahahaquote:
daar moet je naast gaan staan, instant sneeuwpopquote:
Ja, dat is wel een dansje waard inderdaadquote:
Een hotel is ook maar saai alleenquote:
Dus je bent je ouders nu aant vervelenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een hotel is ook maar saai alleen
Dat is ook wel weer zo...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een hotel is ook maar saai alleen
Ja, maar we zitten elkaar hier niet in de weg hoor. Doen ons eigen dingquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus je bent je ouders nu aant vervelen![]()
Okay, succes ermeequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo...
ff een kind in bed slingeren
Waarom ben je eigenlijk in NL?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar we zitten elkaar hier niet in de weg hoor. Doen ons eigen ding
Familie bezoeken en om met Kerst bij mijn familie te zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk in NL?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er staat heul geen piquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben een P
we hebben een I
we hebben een PI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogguhhhquote:
Gevalletje PEBKAC?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UIEquote:
Lekker, een rijsttafelquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
net als gister, toen had hij ook een rijsttafel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben een P
we hebben een I
we hebben een PI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:05 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even iets anders doen. Tot later
Heequote:
quote:
Ben op jouw advies maar eens bij SR gaan kijkenquote:
joepiequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben op jouw advies maar eens bij SR gaan kijken
Gaat wel snel daar maar het is best leuk voor een paar dagen inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
joepie
en, vind je het een beetje vermakelijk?
ik vind het wel gezellig om als behangetje te hebben als ik op de bank zit
jup, maar dit valt nog meeeeeequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat wel snel daar maar het is best leuk voor een paar dagen inderdaad
Ja, dan kun je niet eens de reacties van anderen meer lezenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup, maar dit valt nog meeeeee
als het echt binnen 4 minuten vol is, ga ik ook maar weg
kan je dat bij houdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben op jouw advies maar eens bij SR gaan kijken
Tuurlijk, ik heb best wel wat ervaring op het forum al is dat van 'vroeger'quote:
Irritant. Daar ga ik niet op wachten als dat gebeurdquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Soms duurt het nieuwe topic wel heel lang voordat het geopend is, omdat er allemaal net nieuwe Fok! ers zitten die nog niet goed weten hoe het werkt
is lang niet altijd hoor, ongeveer om de 6 topics, dus rond het uur...quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Irritant. Daar ga ik niet op wachten als dat gebeurd
rond 4 of 5 uur is het wel het leukste jaquote:
Heb het een paar keer gemerkt inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
is lang niet altijd hoor, ongeveer om de 6 topics, dus rond het uur...
Ik ging gisteren pas om half 5 naar bedquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
rond 4 of 5 uur is het wel het leukste ja
nou ik vind het niet meer leuk daar.. bij elke 'scheet' word er gepostquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb best wel wat ervaring op het forum al is dat van 'vroeger'
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Het gaat daar vooral om het snel vullen van een topic geloof ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik vind het niet meer leuk daar.. bij elke 'scheet' word er gepost
Lekker nuttige posts zoals: 'Oeh de camera draaidezag je dat?'
Of een: 'Hey Gerard had kriebel aan zijn neus!!' Like OMG Oh noessssssssssssssss wat een fucking wereld nieuws![]()
Nouhou ik wilde net typen dat de nagel van mijn linkerpink 1 millimeter korter is dan de rechterpinkquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik vind het niet meer leuk daar.. bij elke 'scheet' word er gepost
Lekker nuttige posts zoals: 'Oeh de camera draaidezag je dat?'
Of een: 'Hey Gerard had kriebel aan zijn neus!!' Like OMG Oh noessssssssssssssss wat een fucking wereld nieuws![]()
jup en daar pas ik voorquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Het gaat daar vooral om het snel vullen van een topic geloof ik
OMGquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nouhou ik wilde net typen dat de nagel van mijn linkerpink 1 millimeter korter is dan de rechterpink
Hoi GFquote:
goudkuipjequote:
Ja, niets aan te doen vrees ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup en daar pas ik voor
heb wel wat beters te doen... beetje jammer
ach pleurt op jijquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nouhou ik wilde net typen dat de nagel van mijn linkerpink 1 millimeter korter is dan de rechterpink
in de nacht langskomenquote:
nee maar voor mensen die er SERIEUS over willen praten wel VERVELENDquote:
Ik heb mijn rust HARD nodig snachts....quote:
Jeetje, dat is best tot laat op vrijdag zegquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben moe moet nog tot en met vrijdag werken en vrijdag tot 18:00 heb nu al geen zin meer. Was het maar vast weekend.
Nee joh natuurlijk wilde ik dat niet typenquote:
Dan gaat het wel langzamer inderdaad maar veel mensen slapen dan natuurlijkquote:
ik al vroegquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ging gisteren pas om half 5 naar bed
hihi.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach pleurt op jij![]()
* LovelyLady valt Pandaaatjeee aan en knuffelt haar plat
Ja, maar dan moet je eigenlijk niet op Fok! komen meedoenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar voor mensen die er SERIEUS over willen praten wel VERVELEND
klwopt, maar dan is het gewoon gezellig met een leuker sfeertjequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan gaat het wel langzamer inderdaad maar veel mensen slapen dan natuurlijk
Nee, ik bedoel dat ik het heel erg vind voor je dat verschil met je nagelquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk wilde ik dat niet typen
I noesquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je eigenlijk niet op Fok! komen meedoen
Ja balen maar goed er zijn erger dingen. Maar af en toe is klagen zo lekker.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, dat is best tot laat op vrijdag zeg
Ja, jij was vroeg weg inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik al vroeg2 uur ofzo...
lekker uitgeslapen, nu kan ik er weer een paar nachten tegenaan!
daar hebben wij niks van gemerkt!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ging gisteren pas om half 5 naar bed
oh zo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik het heel erg vind voor je dat verschil met je nagel![]()
Dat hoort erbij. Een beetje klagen is gewoon menselijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja balen maar goed er zijn erger dingen. Maar af en toe is klagen zo lekker.
Nee, dat weet ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daar hebben wij niks van gemerkt!!
idd morgenquote:
beroemd kindquote:
lovelyquote:
gessellie toch?quote:
Bijna....quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Problem Exist between keyboard and Computer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg de geilness
Daar zeg ik geen nee tegen
Er zijn best veel mensen ziek wat ik zo om me heen hoor. Meestal ben ik het zelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend is ziekjes dus mwah ...
Ik zit er niet op te wachten... Te veel leuke dagen die er aan komenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn best veel mensen ziek wat ik zo om me heen hoor. Meestal ben ik het zelf
quote:
Ja, natuurlijk zit je er niet op te wachten. Niets aan te doen helaasquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit er niet op te wachten... Te veel leuke dagen die er aan komen
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
http://security.nl/artike(...)en_bij_ABN_Amro.html
It wasn't me
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
http://security.nl/artike(...)en_bij_ABN_Amro.html
It wasn't me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |