succes en sterkte op de weg. Fijne dagquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mannen
![]()
En nu moet ik wel naar het werkFijne dag vandaag en tot later
quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:18 schreef Pheno het volgende:
Nou, al mijn collega's werken thuis. Waarom de neuk ben ik hier dan
thuis? checkquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:18 schreef Pheno het volgende:
Nou, al mijn collega's werken thuis. Waarom de neuk ben ik hier dan
Mensen die vakantie hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
thuis? check![]()
ik kan wel wennen aan uitslapen denk ik
ga naar huis dan ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
Het enige werk dat ik nog heb is overdracht. En mijn telefoon is stuk, dus dat gaat nu maar via de communicator (msn zeg maar). Dat kan ik thuis ook
Ja, nu staat er dus veel file, ben me gekquote:
Ik vond het eigenlijk wel een goed plan vanmorgen, viel niet tegen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:44 schreef Barretje80 het volgende:
mensen die denken dat fietsen met die weer een goed plan is ..![]()
jaquote:
hier geen verse sneeuwquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:44 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
lopen door verse sneeuw
mensen die denken dat fietsen met die weer een goed plan is ..![]()
Vanavond nog weg komen van de parkeerplaats??
jah.. maar m'n auto is vanmorgen de 20 cm dikke nieuwe sneeuw ingeschoven.. dan heb ik een heeeeleboel vloermatjes nodigquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja![]()
gelukkig heb ik meerder klussen lopen
[..]
hier geen verse sneeuw![]()
je hebt vast wel vloermatjes in je auto
als je niet op de rijbaan gefietst heb...quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een goed plan vanmorgen, viel niet tegen...
valt wel mee, deze kreeg ik er ook zonder problemen uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. maar m'n auto is vanmorgen de 20 cm dikke nieuwe sneeuw ingeschoven.. dan heb ik een heeeeleboel vloermatjes nodig
oeh ja, eigen koffiequote:
Nope.. die kan ik niet zien..quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
valt wel mee, deze kreeg ik er ook zonder problemen uit.
[ afbeelding ]
nou ja, zonder grote problemen dan
*schenkt een bakkie thee in *quote:
Ik fiets alleen op de rijbaan als er geen fietspad isquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je niet op de rijbaan gefietst heb...
of.. gelopen met je fiets aan de hand...![]()
doe dat even lekker op de stoep ofzo!
Veel sambal en wasabi er in gezet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:23 schreef wel.o.k het volgende:
binnenkomers![]()
zo, pittig mailtje geschreven.![]()
nu even roken en dan nog eens nalezen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel sambal en wasabi er in gezet?
ja, als zij twee weken van te voren melden dat we thuis moeten blijven dan kan ik 2 weken van te voren melden dat ik geen ploegendienst ga doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel sambal en wasabi er in gezet?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
"Jij sambal hoofd met je wasabi streken!"
Hey Marijkequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
![]()
Mag ik al naar huis?
Hoe is het hier?
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
Mijn streven om een half uur eerder op werk te zijn is niet helemaal gelukt... het werd een uur later.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
Mijn streven om een half uur eerder op werk te zijn is niet helemaal gelukt... het werd een uur later.
Hai Trevquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Van mij wel
Hier goed, ann het werk
En hoe is die daar?
Nee, dat bedoelde ik nietquote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Hai TrevLekker
Hier ook, vandaag een rustig dagje
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook lekker
Nog een beetje lekker geslapen?
Dat is wel jamme, wel fijn dat je er door heen slaatquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neeecht bagger geslapen
Maar ik sla me er wel doorheen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |