Klopt, maar dan kan ze never nooit niet zo snel achter elkaar posten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweetdeck bestaat iig ook voor Android
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweetdeck bestaat iig ook voor Android
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat er dan geen tweetdeck mobile
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn moeder zegt dat ook altijd "Kan zij toch niks aan doen dat zij zo geboren is" (ikea plank).. Nee maar ik mag het toch gewoon lelijk/niks vinden ?
Nee, helaas niet. Wel categorie Klein maar Fijn overigens...quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat ze ook op fok zat.
Ik zei ook al eens dat je nooit zo snel kan posten vanaf een telefoonquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kan ze never nooit niet zo snel achter elkaar posten.
Nope, dat snap ik zelf ook niet helemaal. Ik gebruik 'm vrij veel en met plezier op mn Desire.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat er dan geen tweetdeck mobile
Waar van?quote:
Ja die vent is echt kansloos, zat te twijfelen om hem ff uit te schelden maarja hij zal het niet begrijpenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Veel plezier met je leven op het internet, kerel.
Jawel want smaken verschillen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn moeder zegt dat ook altijd "Kan zij toch niks aan doen dat zij zo geboren is" (ikea plank).. Nee maar ik mag het toch gewoon lelijk/niks vinden ?
Verlagen tot iemands niveauquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja die vent is echt kansloos, zat te twijfelen om hem ff uit te schelden maarja hij zal het niet begrijpen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:20 schreef JaneDoe het volgende:
hele vriendengroep van die nathalie bos zit gerard te spammen op twitter
En naar dat Glazen huis? Uurtje rijden vanaf Zaltbommel.quote:
Van zn stokje.quote:
Krijg het leplazarusquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:22 schreef Geo3kant het volgende:
Die mensen die "nathalie bos" zijn lachen nu "ja haha sukkels ze trappen erin!" ..
Te koudquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:21 schreef Slaif het volgende:
[..]
En naar dat Glazen huis? Uurtje rijden vanaf Zaltbommel.
Met die dikke van fok... hoe heet ie ook alweer Sunchaser ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:22 schreef JaneDoe het volgende:
ze durft niet meer of is zit in een avondvullend interview met evert santegoeds voor sbs
misschien was het wel albertoquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:22 schreef JaneDoe het volgende:
ze durft niet meer of is zit in een avondvullend interview met evert santegoeds voor sbs
Laat haar locatie aanzettenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:23 schreef waxmask het volgende:
natalie_bos
@nicktenwolde k sta daar bij de beveiliging maar mag niet verder #sr10
half a minute ago via TweetDeck in reply to nicktenwolde
Zegt ze nu...
quote:@gerardekdom sorry, maar kan die meid ff de tijd krijgen om naar voren te komen, wat een #fail zeg, bah
Dikke Dennisquote:
Zijn vast kiddo's vanuit thuis die hun grap erg lang doorvoerenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:23 schreef waxmask het volgende:
natalie_bos
@nicktenwolde k sta daar bij de beveiliging maar mag niet verder #sr10
half a minute ago via TweetDeck in reply to nicktenwolde
Zegt ze nu...
En ik bedoel niet de DJquote:
Puik werk makker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:24 schreef Siegfried het volgende:
[Foto's] Serious Request: de aftrap
Gerard reageert maar niet op die veer die ik in zijn reet heb geduwd moral support wordt niet beloond.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
@gerardekdom ER IS HELEMAAL GEEN BEVEILIGING! iedereen kan gewoon komen. Wat is dit voor gelul!
quote:vind dit niet normaal meer #sr10 wtf @gerardekdom je weet ik steun je altijd als trouwe fan maar dit nu
2 minutes ago via TweetDeck
Nice foto'squote:Op dinsdag 21 december 2010 03:24 schreef Siegfried het volgende:
[Foto's] Serious Request: de aftrap
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:26 schreef Yurithemaster het volgende:
gewoon visite om half 4 snachts
Maar dan fijner. En beterquote:
haaha zooo lekker is ze echt niet hoor. Die tietequote:Op dinsdag 21 december 2010 03:25 schreef marcodej het volgende:
http://nataliebos93.wordpress.com/fotos-van-mij/
Natalie ziet er ook wel een beetje als een labiel typeje uit.
Die Dennis staat daar niet op cola zo te zien.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:28 schreef Mendax het volgende:
Ik weet niet hoe die Dennis het voor elkaar krijgt maar de vrouwen mogen hem wel
en dat 3 dagenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:28 schreef Slaif het volgende:
's Nachts bij -15 buiten het glazen huis staan, is trouwens geen ruk aan. Je krijgt er bijna niks van mee. Laat staan dat er echte interactie is. Stonden we daar vorige jaar met 10 man
MDMA ogen inderdaad...quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:30 schreef Slaif het volgende:
[..]
Die Dennis staat daar niet op cola zo te zien.
Sowieso niet fysiek. Laat staan in papier mache.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:29 schreef Geo3kant het volgende:
Zij is echt niet beter dan Katey Perry
Ik wil al sinds het begin dit jaar een keer een lapo hebben, maar ik faal steedsquote:
Ik faal ook meestalquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik wil al sinds het begin dit jaar een keer een lapo hebben, maar ik faal steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |