Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toing Toingquote:
Dat ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Al vol?
[..]
2.20 meter pure liefde!
Jaa...jaquote:natalie_bos
1. @gerardekdom #sr10ik ga in totaal 4000 euro doneren heb ik van te voren besloten maar om zo behandeld te worden is 1e jaar ik kom less than 5 seconds ago via TweetDeck
2. @gerardekdom #sr10 omdat ik toppie vind en ik doneer week lang door juist voor het goede doel en hoe ze hun inzetten de dj's dan. half a minute ago via TweetDeck
3. heel simpel ik heb ze al 3 kaarten gestuurd al 360 euro gedoneerd ik ben die hard fan ban hier hele 6 dagen voor de dj's @gerardekdom #sr10 less than a minute ago via TweetDeck
Dat zijn er nogal watquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn 41 posts verwijderd in het vorige topic. Laat dat eenmalig zijn
wat was er dan ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn 41 posts verwijderd in het vorige topic. Laat dat eenmalig zijn
wachten, komt vanzelf een mod. Oh, en een TR is wel handig, dat gele knopje bovenaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:10 schreef Mendax het volgende:
Ja heb ik dus ook net (voor het eerst) een nieuw topic aangemaakt, is er al een nieuwe. En nu?
Gewoon laten rusten, gaat vanzelf wel een keer dicht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:10 schreef Mendax het volgende:
Ja heb ik dus ook net (voor het eerst) een nieuw topic aangemaakt, is er al een nieuwe. En nu?
Wat een zielepoot loopt maar de hele dag naar Gerard te twitteren hoe slecht hij hem en de rest wel niet vind.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef Waalwijker het volgende:
Hadden we deze al? http://twitter.com/Stadsmensje
Achterwerk mag er wezen, en sja, heupen zijn een pré maar geen vereistequote:Op dinsdag 21 december 2010 03:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lekket zo'n lange lat zonder heupen en kont ja
Hou toch op man, alsof tieten en een reet het enige belangrijke zijn in het leven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Lekket zo'n lange lat zonder heupen en kont ja
Gelukkig met jou kan ik praten.quote:
http://fok.3fmfan.nl/requests/ Niet te vinden daarquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:11 schreef Geo3kant het volgende:
Een van de dames had deze toch requested?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:09 schreef Waalwijker het volgende:
Hadden we deze al? http://twitter.com/Stadsmensje
Een beetje vrouwelijke rondingen mogen wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hou toch op man, alsof tieten en een reet het enige belangrijke zijn in het leven.
Haar uitstraling is wat het voor mij doet, haar lichaam is niet zo bijzonder inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een beetje vrouwelijke rondingen mogen wel.
Iets vrouwelijks aan haar lichaam zou wel prettig zijn, maar in brabant liggen de eisen lager merk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:12 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hou toch op man, alsof tieten en een reet het enige belangrijke zijn in het leven.
Rondingen en Ronde Dingenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een beetje vrouwelijke rondingen mogen wel.
Hèhè, eindelijk iemand die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar uitstraling is wat het voor mij doet, haar lichaam is niet zo bijzonder inderdaad.
Jongen, doe toch niet zo kansloos. Respectloos dit. Denk jij dat ze gekozen heeft voor twee ruggen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iets vrouwelijks aan haar lichaam zou wel prettig zijn, maar in brabant liggen de eisen lager merk ik
Waar is die meid die er vanmiddag bij was, ik dacht dat die ook op fok zat ?quote:
Nee maar onze types zijn niet planken van Ikea, net zoals jij niet op roodharige kunt vallenquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jongen, doe toch niet zo kansloos. Respectloos dit. Denk jij dat ze gekozen heeft voor twee ruggen?
Ik doe bij alle 5 op Report for Spam duwen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:15 schreef heloef het volgende:
Gerard gaat gewoon in op Stadsmensje, Gerard doe nou niet ze zijn het niet waard.
'Je moet niet zo pikgericht neuken.'quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die er zo over denkt.
Mensen die alleen maar aan tieten denken vind ik gewoon respectloos tegenover vrouwen.Alsof zij daarvoor gekozen hebben.
Nein, wel op de Lichtsnelchat, maar daar blijf ik zelf weg. Chaosje bijt me (en dat doen boze honden wel vaker als je ze een tik op de snuit geeft, dus ongelijk kan ik 'm niet geven)quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar is die meid die er vanmiddag bij was, ik dacht dat die ook op fok zat ?
Dus?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:16 schreef Waalwijker het volgende:
En dat stadsmensje tweet ook gewoon vanaf Tweetdeck.____!!
Ga je nog heen?quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jongen, doe toch niet zo kansloos. Respectloos dit. Denk jij dat ze gekozen heeft voor twee ruggen?
Ekdom ook hoor..quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:16 schreef Waalwijker het volgende:
En dat stadsmensje tweet ook gewoon vanaf Tweetdeck.____!!
Euh, Tweetdeck Mobile, heb ik ook op mn foon!quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoax, tweetdeck kan alleen op pc
Blij toe dat ik tieten heb hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:14 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk iemand die er zo over denkt.
Mensen die alleen maar aan tieten denken vind ik gewoon respectloos tegenover vrouwen.Alsof zij daarvoor gekozen hebben.
Ah ik dacht dat ze ook op fok zatquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nein, wel op de Lichtsnelchat, maar daar blijf ik zelf weg. Chaosje bijt me (en dat doen boze honden wel vaker als je ze een tik op de snuit geeft, dus ongelijk kan ik 'm niet geven)
staat er dan geen tweetdeck mobilequote:Op dinsdag 21 december 2010 03:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Euh, Tweetdeck Mobile, heb ik ook op mn foon!
Wij ookquote:
Tweetdeck bestaat iig ook voor Androidquote:Op dinsdag 21 december 2010 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoax, tweetdeck kan alleen op pc
Trek je em er niet af?quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:18 schreef heloef het volgende:
@gerardekdom Koning Gerard niet luisteren naar eikels als Stadsmensje jij bent gewoon de koning van 3fm en #sr10 en blijf zo doorgaan man!
Even Gerard supporteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |