Een Giraffequote:
nu is het juist boeiend, morgenochtend zit giel erquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Nu is het toch niet zo boeiend, morgenochtend wel weer!"
Nooit gezienquote:
Nee, ik moet toch een keer slapen, mooi moment nu.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
dan pleurt jij toch de tv weer aan?
Werk en ov-chipkaart kwijt. Duur grapje enzoquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mag komen logeren, kun je er 2 dagen heen
.
livestream of doe 'm weer aan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef DeLuna het volgende:
OMG, mijn moeder pleurt de tv uit![]()
Dan maar slapen![]()
Tot morgen liefjussss![]()
verplichtigingen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik moet toch een keer slapen, mooi moment nu.
Het kan mij niet schelen wie er zit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nu is het juist boeiend, morgenochtend zit giel er
En komt ze terug met een stomaquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je mag komen logeren, kun je er 2 dagen heen
.
Zijn net mensenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef henkde_j het volgende:
Whehe zie die ambulance broeders dansen
Voor mij ook zulk iets, laat dan maar. Volgende keer graag in Zwolle of Amersfoortquote:
Routebeschrijving naar Eindhovenquote:
Maakt niet zo veelquote:
Dat dacht ik dus ook alquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die toppers die wel ¤2000 op konden brengen met hun miljoenen salarissen![]()
Haha, onmogelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ik probeer me nu trouwens voor te stellen hoe het zou zijn als het GH in Lelystad zou staan.
dus jij hebt liever giel dan coen of ekdom, primaquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wie er zit.
Ik ben weg nu!
Ja gierigaards van PSVquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die toppers die wel ¤2000 op konden brengen met hun miljoenen salarissen![]()
Dennis mag wat mij betreft wel terugkeren op 3FM als invaller voor Corton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |