quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ons pap
Ons mam
Ons taaltje.
BRABANT.
Ons smoeder!
Ben er zelf 1, maar wat ik afgelopen dagen voor het huis gezien heb is niet echt reclame voor de regio, druk ik nog zacht uit.quote:
Eensquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
ik vond het eerlijk gezegd vorig jaar leuker
Godzijdank iemand die het met me eens is.quote:
Vanavond wel een aantal keer bijna op m'n plaat gegaan in Eindhoven. Vooral die gladde stenen daar op het septemberpleinquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:42 schreef DaMook het volgende:
Het gaat straks weer sneeuwen in eindhoven. En hier bij mij dus ook
.
Ze mogen trouwens wel wat beter strooien in eindhoven.
O[ nog niet (hier iig) ze strooien wel al zuiniger heb ik het idee.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is 't zout niet alweer overal op?
ben jij zelf een brabantquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben er zelf 1, maar wat ik afgelopen dagen voor het huis gezien heb is niet echt reclame voor de regio, druk ik nog zacht uit.
Greasemonkey script, maar laat Danny dat maar niet horenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle tweets zo moeten worden laten zien
Hahaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben er zelf 1, maar wat ik afgelopen dagen voor het huis gezien heb is niet echt reclame voor de regio, druk ik nog zacht uit.
Ben ik weer, moest even mn kat van buiten visse, is ook wel zielig zo met -4quote:
Nou ik heb het nog nooit een Grunneger horen zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef CindieY het volgende:
Dat 'ons' voor personen plakken doen Groningers trouwens ook
echt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oei. Ik kom morgen eten!
Truste voor nu :-)
Tilburg is ook baas.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Den Bosch en Breda vind ik goed, de rest mogen ze aan Belgie geven
's moeders zeggen wij meestal zonder ons ervoorquote:
Succesquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef borisz het volgende:
Vrienden ik ga slapen
Heb tentamen corporate finance vandaag. Moet toch goed gemaakt worden
.
Helemaal eens. Eindhoven is gewoon een sfeerloze klote stad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
ik vond het eerlijk gezegd vorig jaar leuker
Awww jij schatquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik weer, moest even mn kat van buiten visse, is ook wel zielig zo met -4
Ik welquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik heb het nog nooit een Grunneger horen zeggen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef borisz het volgende:
Vrienden ik ga slapen
Heb tentamen corporate finance vandaag. Moet toch goed gemaakt worden
.
Een van onze katten komt met dit weer bijna niet thuis.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik weer, moest even mn kat van buiten visse, is ook wel zielig zo met -4
Daarom hebben ze Lucille ook uitgenodigd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben alleen op de markt geweest, was ook glad op aantal plaatsen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Vanavond wel een aantal keer bijna op m'n plaat gegaan in Eindhoven. Vooral die gladde stenen daar op het septemberplein
maar ook ín het huis bedoel ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helemaal eens. Eindhoven is gewoon een sfeerloze klote stad.
Ben nog nooit in 040 geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Helemaal eens. Eindhoven is gewoon een sfeerloze klote stad.
Er staat wel een heel mooi zwembadquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben nog nooit in 040 geweest.. Ken die stad totaal niet.
Scarlett Johanssonquote:
Ik vind het allemaal wel meevallen en niet zeggen dat ik veel mis want ik kijk of op TV of op internet of luister op de radio. En volg het dus 24 uur.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Niks noemenswaardig. Statumseind alleen maar hoog ons kent ons gehalte.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben nog nooit in 040 geweest.. Ken die stad totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |