Volgens mij verkondig ik geen leugens. En er zijn nou eenmaal bepaalde overeenkomsten tussen de nazi's en de PVV. Of je het nou leuk vindt of niet.quote:
Exactemundo..quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij verkondig ik geen leugens. En er zijn nou eenmaal bepaalde overeenkomsten tussen de nazi's en de PVV. Of je het nou leuk vindt of niet.
Wat moet ie worden?quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
K*** TT vergeten te wijzigen..
Remlof???
Je en ook tussen de PvdA en de Nsdap, en nu?quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij verkondig ik geen leugens. En er zijn nou eenmaal bepaalde overeenkomsten tussen de nazi's en de PVV. Of je het nou leuk vindt of niet.
Maar goed dat je het gecensureerd hebt, want dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
K*** TT vergeten te wijzigen..
Remlof???
POL SC [Deel 1669] Remlof???quote:
Maak er maar iets leuks van..quote:
Ik zie geen overeenkomsten in programma tussen de PvdA en de NSDAP. Met de PVV wel.quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je en ook tussen de PvdA en de Nsdap, en nu?
Elke partij vertoont nazi-trekjes.quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Zolcon het volgende:
De PVV vertoont nou eenmaal nazi-trekjes.
Okquote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maak er maar iets leuks van..
De relevante vraag bij dergelijke vergelijkingen is natuurlijk of de overeenkomsten op punten zijn op grond waarvan de oorspronkelijke partij moreel verwerpelijk wordt geacht.quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goed he??quote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar goed dat je het gecensureerd hebt, want dat kan natuurlijk niet.
Tuurlijk wel.. Gewoon blijven oefenenquote:Op maandag 20 december 2010 23:03 schreef GoodOldDays het volgende:
Is toch niet bij te benen voor een oude vent
Die schijnt Martin Bosma ook te zien en die zullen er ongetwijfeld zijn. Maar de meest verontrustende overeenkomsten vertoont de NSDAP met de PVV. Iets met de wens een complete bevolkingsgroep te degraderen tot tweederangs burgers.quote:Op maandag 20 december 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beide menen op te komen voor de arbeiders, beide zijn mordicus tegen marktwerking, beide zijn voor nivellering van inkomens.quote:Op maandag 20 december 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie geen overeenkomsten in programma tussen de PvdA en de NSDAP. Met de PVV wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |