Oren open doen, de eerste 2 waren goed hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik Popstar niet heb gevolgd.
Mensen die echt zo vals als een kraai zingen toch veren in de reet stoppen.. Wat een ruk programma.
Nee, daar ben ik ook afgehaakt toen ze alleen maar een superlatieven iedereen een wereldster noemden.quote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen MM deed dat, bij VOH zijn ze totaal niet kritisch.
Och wat een vergelijkingquote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Ah, daar hebben we de Jennifer van Popstars weer, die gaat altijd door.
Was dat nou van haar vader vorige week, of was dat Bert?quote:
Volgens mij Bert en heeft iemand dat opgepikt en nu Ernie gegooidquote:Op maandag 27 december 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat nou van haar vader vorige week, of was dat Bert?
het was aardig, goed gezegdquote:Op maandag 27 december 2010 21:06 schreef Injetta het volgende:
Ik vond dit wel aardig..... Nu vind de jury dit weer niet goed...
5, 4 gaan eruit vandaag.quote:
een Pia Douweshoofdquote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar een beetje zielig eigenlijk, ze kijkt zo bang altijd.
Zooooo, dan moeten ze dus nu zingen voor hun leven.....quote:
Ik ben voor Dean, maar Sharon is ook goed, maar die heeft al eerder een kans gehad.quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Injetta het volgende:
Wie is volgens jullie de beste van degenen die nu nog over zijn?
Ze vindt het nog te eng, ik denk dat zij nog ff een paar jaar moet oefenen...quote:Op maandag 27 december 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar een beetje zielig eigenlijk, ze kijkt zo bang altijd.
Ja dat moeten ze zekerquote:Op maandag 27 december 2010 21:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zooooo, dan moeten ze dus nu zingen voor hun leven.....
Hoiquote:
ik heb die Gaga al vanaf het begin vreselijk gevondenquote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee en het is ook een boutnummer
Ik haat dat Gaga gedoe zo langzamerhand
Zo klinkt ieder nummer van Gagaquote:Op maandag 27 december 2010 21:11 schreef Injetta het volgende:
MMmmm, klinkt niet best.....
Verkeerd ingezet of zo??
Is ook wel weer waar..,quote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo klinkt ieder nummer van Gaga
Daar kun je toch niets fatsoenlijks mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |