prutsproductiequote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rimbimbimbimbimbimbimbim... Tjibbe!
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Duidelijk te zien dat die broek oranje is. Vanmiddag nog live gezien, oranje is het.
Nu hoor ik hem het zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[insert Ekdom die dat zegt op henk westbroek manier]
Zit nu de iPhone , stomme ik is de adapter weer vergeten mee te nemen van de laptopquote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef Infection het volgende:
Ik moet echt een tweede scherm hebben...
quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef porsche1 het volgende:
Biw. Heb expres mijn handen niet gewassen na het plassen. dan mis ik minder hier.
Mensen die afgeven op een browserquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Duidelijk te zien dat die broek oranje is. Vanmiddag nog live gezien, oranje is het.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef porsche1 het volgende:
Biw. Heb expres mijn handen niet gewassen na het plassen. dan mis ik minder hier.
Morgen doodziek van je keyboardquote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef porsche1 het volgende:
Kan je meer posten. Ik ken het...quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef porsche1 het volgende:
Dat is geen leuk grapje.quote:
Maar je bent dus echt vooroordeel bevestigendquote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef porsche1 het volgende:
IE is gewoon kut. Veel langzamer dan de betere browsers. En ze lopen steeds verder achter.quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen die afgeven op een browser.
Het was een hikje blijkbaar, werkt weer als een zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |