Gaat niet lukken dit jaar , gewoon blijven postenquote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef Swomp het volgende:
shit ik kan morgen niet veel online zijn, moet echt te veel doen voor school ...
Herkansingen ftw
Ik heb m'n laptop bij me.quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Er staat een gast in het publiek vanaf vanmorgen al op dezelfde plek te kijken inclusief Winter Efteling muts op.
IEquote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, dit gaat m niet worden. Die automatische updates + mega druk topique + IE = geen succes.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
ik las klaarkomtquote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bij de stem van Corton moet ik altijd denken aan een explosie en Tjibbe die binnenkomt.
Rimbimbimbimbimbimbimbim... Tjibbe!quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bij de stem van Corton moet ik altijd denken aan een explosie en Tjibbe die binnenkomt.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |