Autist.quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen veranderingen zoals ik al gister zei. Dan gaat er iets niet goed in me en ga ik hyperventrileren, gillen, op de grond liggen enzo...
Ja hier ook zo ongeveer! Gaat primaquote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Chrome!
Twee streams, 14 tabbladen + 1 apart venster openstaan zonder probleem.
Met hans mee lezen.quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Anders had je wel met mij mogen meelezen hoor.
quote:
Moeten we nou echt dat inkoppertje maken?quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen veranderingen zoals ik al gister zei. Dan gaat er iets niet goed in me en ga ik hyperventrileren, gillen, op de grond liggen enzo...
quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef Swomp het volgende:
shit ik kan morgen niet veel online zijn, moet echt te veel doen voor school ...
Herkansingen ftw
Met witte vlekken.quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef Toverheks het volgende:
al is Giel zijn broek pimpel[paars met zilver randje, als ie maar lekkere ploatjes draait
quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we nou echt dat inkoppertje maken?
goed bezig!quote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De hapjes en drankjes staan hier inmiddels klaar.
Die Roel toch.
quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Met hans mee lezen.Wat een eer!
Mooi jongeeequote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef Swomp het volgende:
shit ik kan morgen niet veel online zijn, moet echt te veel doen voor school ...
Herkansingen ftw
denk dat we eerder een dwangbuis voor hem moeten bestellenquote:Op maandag 20 december 2010 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we nou echt dat inkoppertje maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |