abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90348183
wow TwistedDarling... O+ die is echt geweldig! supermooi! O+

en Whoop, die grannystripe-kussens, die lijken mij nou juist weer heel veel werk... ;)
pi_90348328
Is het ook, maar wel heel leuk!
  donderdag 23 december 2010 @ 16:39:06 #103
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90348383
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wow, die is mooi. Hoelang ben je daar mee bezig?

Ik durf nog steeds geen granny's te maken trouwens :P
Thnx.
Geen idee hoelang ik daarmee bezig ben eigenlijk. Ik ben er afgelopen zomer al aan begonnen namelijk, maar in de herfst heb ik er een lange pauze van genomen. Vorige week ofzo weer begonnen met de laatste paar rijen. :)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 23 december 2010 @ 16:42:16 #104
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90348549
Oh en ik moet nog heel veel draadjes wegwerken. Dus dat gaat ook nog wel even duren. _O-
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 23 december 2010 @ 16:47:52 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90348836
Wauw TD, veel werk maar ook wel veel voldoening als ie af is denk ik! _O_
  donderdag 23 december 2010 @ 16:50:24 #106
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90349026
Ja. Ook al issie nu nog niet helemaal af, maar nu het meeste al in elkaar zit en je het eindresultaat al kunt zien in de verte.. dan is het het allemaal waard. :D
  donderdag 23 december 2010 @ 16:58:56 #107
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90349476
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Ynske het volgende:
k weet niet meer of ik ze allemaal had laten zien :@
maar dit waren de cadeautjes die ik had gemaakt voor Secret Santa in F&F

dit is een trekvogel, dan rammelt hij en wiebelt weer naar de ring toe
[ afbeelding ]

dit is een mobile
[ afbeelding ]

en dit is een muziekdoosje
[ afbeelding ]
die zijn leuk :) vooral die trekvogel!

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef EsseEi het volgende:
oke sorry het is niet gehaakt maar ben er heel trots op:
mijn eerste echte naaisel, een kerstjurk. (met wat hulp van mams)
[ afbeelding ]

ik zal vanavond braaf haken en naaien en zorgen voor een WIP foto van m'n Up kussen
Tof patroontje! Staat je goed ;)

quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef mijsje het volgende:
ow, ook even hier hoor:
de bal die ik had gemaakt voor de SecretSanta binnen OUD
[ afbeelding ]
en zo is hij ontvangen:
[ afbeelding ]
O+
O+ lekker fleurig
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Oke, onduidelijke foto. Op m'n nieuwe telefoon lukt het niet om bestanden van m'n telefoon naar de computer te krijgen (andersom wel, vreemd). Dus ik heb maar een oude telefoon van jaaaaren geleden uit de kast gehaald. Zodat ik toch even kan laten zien hoe groot m'n sprei ondertussen is.

Ik ben nog bezig met granny's voor een extra rij aan de zijkant, en hopelijk ook nog een rij voor aan de bovenkant. Maar ik moet nog maar even zien hoever ik nog kom met de wol die nog over is in deze kleuren.

[ afbeelding ]
whoa! Aan zo iets groots beginnen heb ik de moed niet voor denk ik :o

---

Ik ben net begonnen aan een beestje van dit spul:

Super leuk :D ik blijf maar naar alle leuke kleurtjes kijken O+
Knoei
  donderdag 23 december 2010 @ 17:03:08 #108
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90349660
Toen ik net begonnen was met haken had ik daar ook de moed niet voor hoor Loqi. Maar als je zoiets graag wil maken, gewoon blijven oefenen en dan komt de haak-moed vanzelf wel. ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 17:26:56 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90350630
ik had ook nog een paar dingetjes niet laten zien hier omdat ze deel uitmaakten van m'n secret santa kadootjes:

(met erg slordig ingenaaide voering. :@ )

een paar kleine kleerhangertjes:
in de haak.
  donderdag 23 december 2010 @ 17:30:36 #110
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90350781
oeeh mooie ballen, deken, muziekdoosje en trui wat is het bovenste? (ik vind het echt heel mooi en vrolijk maar weet eigenlijk niet wat het is :@)

thnx voor de complimentjes ^^ ben erg blij met hoe die jurk zit, meestal als ik een zelfgemaakte jurk heb zit ie een beetje hobbezakkerig maar nu niet :D (beetje vreemd figuur, althans: niet bij m'n lengte, maar onmogelijke pasmaat)
nog niet gehaakt, hard gewerkt, bijna mee klaar :D dus dan haken :D
  donderdag 23 december 2010 @ 17:31:44 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90350838
ah, een tasje! :D voor dochter 1 van de ontvangster. :)
in de haak.
  donderdag 23 december 2010 @ 17:37:27 #112
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_90351085
Mooie sprei zeg _O_

En whoop, granny's zijn helemaal niet moeilijk hoor, valt reuze mee :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 23 december 2010 @ 17:48:46 #113
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90351524
ohhh zoo :) ik het tasje!! :D echt heel leuk ja :D
en de hangertjes ook :D
haha grannys zijn inderdaad niet moeilijk, en als je er 3 hebt gemaakt ook niet meer veel werk (automatische pilot)

*gaat koken*

oh en hoe maak je zo'n doosje?? :@ zijn het speciale kaarten ofzo?

[ Bericht 12% gewijzigd door EsseEi op 23-12-2010 18:51:05 ]
pi_90354997
Wat een leuke dingen, trui!

ik ben vandaag aan een gingerbreadhuisje bezig geweest (van koek), maar hij is ingestort, dus ik ga er nu wel 1 haken ofzo. :{w Ooit. Alleen ik zoek een patroon, want dat heb ik dan weer niet.
De boom is bijna af. De laatste blaadjes moeten eraan en dan is hij af en kan ik aan boom nummer 2 beginnen. Daar heb ik al wel 50 blaadjes voor gehaakt vanmorgen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90355094
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef EsseEi het volgende:
ohhh zoo :) ik het tasje!! :D echt heel leuk ja :D
en de hangertjes ook :D
haha grannys zijn inderdaad niet moeilijk, en als je er 3 hebt gemaakt ook niet meer veel werk (automatische pilot)

*gaat koken*

oh en hoe maak je zo'n doosje?? :@ zijn het speciale kaarten ofzo?
http://www.ravelry.com/projects/mijsje/hanky-box-for-zoe
daar had ik hem vandaan, en volgens mij Trui ook... :P

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Herfstblad het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom je daar zo opeens bij? :?
maar ehm... bedankt voor het delen... ;)
pi_90355554
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef mijsje het volgende:

[..]

http://www.ravelry.com/projects/mijsje/hanky-box-for-zoe
daar had ik hem vandaan, en volgens mij Trui ook... :P

[..]

hoe kom je daar zo opeens bij? :?
maar ehm... bedankt voor het delen... ;)

Door de post van whoopidoo ;) Die had het over kinderen en nog iets anders.

1 boom is af. :)
pi_90355745
waar ze vertelde dat ze een OUD-lurker is, en dat ze daarop kwam door mijn avatar van de OUDawards die ik juist kreeg omdat ik al zolang geduld moest hebben... ik denk dat het die post dan was... ah vandaar...

*O* voor de boom... ik ben benieuwd naar foto's
pi_90355839
Het stond in elk geval in een spoiler ;) Ging inderdaad over OUD of zo.

Eerst nog een herfstboom maken voor ik ze op de foto zet. Deze is alleen een beetje topzwaar en ik denk dat als ik de stam smaller en hoger maak, hij nog sneller omvalt. Maar vind hem eigenlijk net iets te dik. :(
pi_90356431
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef Herfstblad het volgende:
Het stond in elk geval in een spoiler ;) Ging inderdaad over OUD of zo.

Eerst nog een herfstboom maken voor ik ze op de foto zet. Deze is alleen een beetje topzwaar en ik denk dat als ik de stam smaller en hoger maak, hij nog sneller omvalt. Maar vind hem eigenlijk net iets te dik. :(
SPOILER
ik ben alsnog benieuwd naar je bomen, de gewone boom én je herfstboom... :) heb je ook met oogjes gedaan enzo?
pi_90356571
Wie van jullie wil zo een mooie muts voor me haken... ? (voor mijn kleintje van 2, dat is wat minder haakwerk :D )
Ik heb er alles voor over (die ik op de vorige blz had gepost.. Die is gaaf!!
  donderdag 23 december 2010 @ 19:48:38 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_90356644
Lieve meiden! Ik ben niet bijgelezen, heb het echt waanzinnig druk gehad en heb totaal geen tijd gehad om ook maar over haken na te denken, maar ik wilde jullie allemaal even fijne Kerstdagen toewensen! :* In de OP zag ik wat Kerst-gerelateerde haaksels en dat zag er leuk en feestelijk uit.
Volgend jaar ben ik weer van de partij!
... ♥ ik mis je ♥
pi_90356776
Ik ben een ramp met mutsen, maar er zijn genoeg anderen die het wel kunnen :)

quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:

[..]

SPOILER
ik ben alsnog benieuwd naar je bomen, de gewone boom én je herfstboom... :) heb je ook met oogjes gedaan enzo?
SPOILER
Ik heb het met oogjes gedaan, ja. Veiligheidsoogjes in 12 mm geloof ik. Heb er toch meer dan genoeg.
Ik ben nogal van de voorraden dus heb van 12 mm veiligheidsoogjes volgens mij wel 30 paar liggen.

Jij ook fijne Kerstdagen, Phluphy! :) Iedereen hier trouwens. ~:)
  donderdag 23 december 2010 @ 19:54:39 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90356907
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Sandous het volgende:
Wie van jullie wil zo een mooie muts voor me haken... ? (voor mijn kleintje van 2, dat is wat minder haakwerk :D )
Ik heb er alles voor over (die ik op de vorige blz had gepost.. Die is gaaf!!
ik wil 't best proberen! maar dan moet ik wel eerst even flink dik garen kopen ervoor. heb je er erge haast mee?
in de haak.
pi_90356947
leuk met oogjes, dan leeft het toch een stuk meer... :)

:* Phluphy, dank je wel! en jij natuurlijk ook prachtige dagen en tot "volgend jaar"! ~:)

Sandous, ik heb nu veel te veel dingen liggen om te maken, dus nu heb ik daar echt geen tijd voor, anders moet je het "volgend jaar" gewoon nog eens vragen... :)
pi_90357319
Trui, lief van je!!

Het liefst morgen :p hahah neey, als ze m nog kan gebruiken in deze winter ben ik al blij. Laat me maar weten hoeveel je wil hebben en hoeveel alles bij elkaar kost. Wil een paarse (laat je tzt wel de kleur zien) met roze :D

Mijsje: dank je!!! Ik wil ook een deken, maar dat komt wel als er ooit hier een kleintje bijkomt (ik hoop zsm, maar goed dat heb ik nie helemaal alleen in de hand he). Maar dan vraag ik t jou
  donderdag 23 december 2010 @ 20:05:48 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90357380
OK, paars voor de hoofdkleur en het randje roze? of andersom?
in de haak.
pi_90357617
:) laat maar weten Sandous, ik hoor het wel een keer... :)
pi_90357799
jep, paars boven en het randje en staartjes roze (lekker knalroze.

Ze heeft dit jasje:

Als het een beetje in de buurt komt of erbij hoort ben ik al blij. En die pompommetjes hoeven niet.. maak het maar af op een leuke manier,.. een vlecht ofzo
pi_90359166
Trui wat een mooie dingen.

En tsja kinderen O+ (en nee natuurlijk is het niet allemaaaaal leuk, maar het is wel leuk)

Ik ben even niet zo hakerig, zaterdag weer :P Tussen de enge films door(onze kersttraditie)
  donderdag 23 december 2010 @ 21:02:35 #130
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90360433
jeej werk is af :P ouders in de sauna dus ik ga me maar eens in het haakwerk verdiepen ;)

bedankt voor de doosjes link! :D
pi_90363334
Ik haak nauwelijks de laatste tijd, geen fut want extreem druk op m'n werk. Jullie zijn allemaal super bezig zeg! Teveel om op te noemen, maar al die kerstdingen (ook SS-cadeautjes) zijn wel errug leuk! ik wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen, en volgend jaar kom ik jullie weer gezelschap houden! ~:) :*
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  donderdag 23 december 2010 @ 21:57:03 #132
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90363436
hey wamp-vamp! jij ook een fijne kerst, en gelukkig nieuw haak-jaar! ;) (vanaf februari heb ik ook stukken minder haaktijd..).
in de haak.
pi_90363653
Jaaa, datgoede nieuws had ik meegekregen, gefeliciteerd met jebaan! Wat ga je doen precies ( of ongeveer), dat had ik niet meegekregen. Oh, en je kerststal, suuupertof!
Ik vind kerst wel een mooie gelegenheid om weer te haken, dus morgen nog even langs Modilaine en dan naar m'n ouders :)
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  donderdag 23 december 2010 @ 22:32:15 #134
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90365595
nog even het sjaal-ding:

met natuurlijk de traditionele vieze-spiegel foto: ;)
in de haak.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:34:40 #135
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90365734
ohh hij is leuk trui! :D vind dat je altijd zo goed bent in de goede fleurige kleuren op de goede manier te combineren!! :D:D zodat het niet te hyperdepyper wordt enzo... (en het zijn ook wel gewoon echt mijn kleuren)
oh en je lijkt op een meisje wat bij mij op toneel heeft gezeten :)
*zo veel te haken, zo weinig tijd ;)*
pi_90366334
Hij is zeker leuk, trui! :)
pi_90368986
O+ Trui, wat mooi is het geworden!
en hoe cool is dat, ik ben gevraagd om de bal nog eens voor iemand te maken... O+
pi_90369285
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef trui het volgende:
nog even het sjaal-ding:
[ afbeelding ]

met natuurlijk de traditionele vieze-spiegel foto: ;)
[ afbeelding ]
^O^ ...ik ben een kussenhoes aan het haken in grannystripes...uit de losse hand....de kussenhoes heeft een "tikje"groter binnenkussen nodig dan ik in gedachte had. :') Ik kom altijd breder uit met mijn haakwerk dan verwacht. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_90380935
Leuke dingen allemaal weer mensen :D
Mijn deken vordert gestaag... Net zoals de rest waar ik steeds een stukje van doe ( octopus, een kikker (niet dé kikker maar één kikker). Fijne kerstdagen alvast, moet vanochtend werken en vanavond naar schoonfamilie dus weinig tijd om op internet te zitten :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:01:36 #140
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90382672
wohoo gister de witte GSjes voor Up afgemaakt :D hoef nog maar 2 rijen te haken, maar ga er eerst maar weer 4 aanzetten....
wil echt zoveel doen op een dag maar past natuurlijk allemaal niet :S
laat ik maar beginnen met een reis van den haag naar houten....

En wens jullie ook allemaal fijne kerstdagen :D
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:33:54 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90389889
hetzelfde hier esseEi! ik kan die klok soms wel achteruit kijken!
fijne kerstdagen allemaal! :*
in de haak.
  vrijdag 24 december 2010 @ 13:40:02 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90390181
Hier ook best een berg projectjes, en te weinig tijd en rust om er wat mee te doen :')

Pri-o-ri-tei-ten......!

Eerste kerstdag wordt waarschijnlijk vrij rustig, dan ga ik mn slagje wel slaan!
Fijn weekend allemaal, geniet van de kerstkransjes, gluhwein, kerstdiners en (hopelijk) gezelligheid! :*
pi_90391179

Voor m'n moeder! Die is jarig vandaag ;)
pi_90391926
Hier ook even weinig haak-activiteiten. Ik ga nog proberen om foto's te maken van de bikini-in-wording. Broekje is af, bovenstuk moet nog in elkaar en randje er omheen.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  vrijdag 24 december 2010 @ 14:59:22 #145
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_90393692
Lyssa, dat ziet er leuk uit! En gefeliciteerd met je moeder :)
pi_90393779
Lyssa die is CUTE!!!! is daar een (gratis ;) ) patroon van??
pi_90394380
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 15:01 schreef annelotje het volgende:
Lyssa die is CUTE!!!! is daar een (gratis ;) ) patroon van??
Thnx O+

Ja! Ongeveer. Het vereist wat improvisatie. Het is vertaald van een Japans patroon in dit topic: http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=356959.0
pi_90396158
Wat een leukerd, Lyssa!

Mijn herfstboom schiet op. Nog 1 a 2 takken en dan alles vast gaan zetten. Een stuk of 60 dingen (alleen al 50 blaadjes :o )
pi_90397391
Fijne Kerstavond en -dagen allemaal! :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_90397553
Trui sjaal/col/nekding is gaaf!! En ik snap nu waarom je muskat aanraad O+ heb net 3 bolletjes binnen gekregen en het is zo zacht en glanst mooi!
Had jij ook Eskimo geprobeerd?
En voor muts van oma heb ik nepal en denk dat oma binnenkort een lekker warm hoofd heeft op de scootmobiel :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:10:00 #151
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90399075
ohh wat een lief vogeltje!!! :D en gefeliciteerd!
*dacht dat 2 januari een rot dag was om jarig te zijn, maar dit is nog erger*
pi_90404926
Mooie colsjaalding trui!

En vogeltje is heel schattig!

Morgen mag ik eindelijk uit mn haakboekjes haken O+

En vandaag lig ik er om half 9 al in denk, 7 uur beginnen is niets voor mij :O
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:25:01 #153
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90408194
Alvast een fijne kerst allemaal ~:)
Knoei
pi_90408345
Oja fijne kerst allemaal ~:)
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:38:31 #155
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_90408809
Trui wat is je col leuk geworden!
Mijsje, die bal blijft leuk!
Wat een lief vogeltje Lyssa! Schattig vleugeltje met zo'n randje eraan O+

Ik ga zondag het roze dekentje aan mijn nichtje geven. Ik zal nog een even foto maken van het eindreslutaat. En een wipfoto van mijn huidige dekentje. Wat haakt dat toch heerlijk weg!

Fijne dagen allemaal!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_90416804
Lyssa, gefeliciteerd! en wat een schattig vogeltje! O+

fijne dagen iedereen!
pi_90418602
Wat is er weer veel moois voorbij gekomen. Leuk ook om de secret Santa cadeaus voorbij te zien komen. Mijn haakpoging daarvoor was niet zo'n succes, dus ik heb wat gemaakt met strijkkraaltjes.

Met een ander secret Santa gebeuren heb ik een gehaakte dierenvriendjesboekje gekregen. Een schot ik de roos: er staat een zebra in en daar is mijn dochter gek op. Ik heb besloten dat dit het allereerste diertje wordt dat gaat lukken. Na vijf rijen had ik al twee steken over, detail :+
ik kreeg ook zo'n keigaaf haakmapje. Zelf gemaakt door de geefster, helemaal mooi zo met alles nu bij elkaar. O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_90418856
O+ wat leuk Yppy! wat lief ook van je SS! :*
en och, details moet je houden, die maken je werk dan wel uniek! ;)

en strijkkraaltjes zijn ook ontzettend leuk! :Y (probeerde je nog een keer zo'n salamander? ;) je wil gewoon volgend jaar zelf weer voor de grootste-mislukking-award gaan? ;) )
pi_90418954
De salamander inderdaad. Het gaat me echt nog eens lukken. ;)

Met de awards die ik nu heb, ben ik zo blij, daar kunnen geen honderd mislukkingen tegenop. :D
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_90420144
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef YPPY het volgende:
Wat is er weer veel moois voorbij gekomen. Leuk ook om de secret Santa cadeaus voorbij te zien komen. Mijn haakpoging daarvoor was niet zo'n succes, dus ik heb wat gemaakt met strijkkraaltjes.

Met een ander secret Santa gebeuren heb ik een gehaakte dierenvriendjesboekje gekregen. Een schot ik de roos: er staat een zebra in en daar is mijn dochter gek op. Ik heb besloten dat dit het allereerste diertje wordt dat gaat lukken. Na vijf rijen had ik al twee steken over, detail :+
ik kreeg ook zo'n keigaaf haakmapje. Zelf gemaakt door de geefster, helemaal mooi zo met alles nu bij elkaar. O+
De zebra is leuk ja! Ik heb hem inmiddels 5 keer gemaakt. Oke, 2 keer een nijlpaard en 3 zebra's, maar ik vind dat patroon echt zo tof!

De herfstboom is af. Morgen even foto's maken.

Een snel haakprojectje vanavond:

De kleur is in het echt roze, maar deze foto is gemaakt met een mobiele telefoon :)
En hij staat er ook een beetje vreemd bij, maar ach. :P Hij is wel gewoon recht hoor.
  zaterdag 25 december 2010 @ 08:13:08 #161
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_90424783
~:) Gelukkig Kerstfeest ~:)
pi_90425151
Fijne kerst allemaal!
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:53:06 #163
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90426864
Fijn kerstfeest allemaal! :D (hou van giraf van Vis ;))

lief vogeltje Herfstblad!! :D
En dat je zin hebt 3 keer hetzelfde te maken :O (of 5 keer bijna het zelfde)...kan ik nooit de moeite voor opbrengen (behalve bij Up sleutelhangers maar die zijn zo gepiept).

Ik ga maar eens 4 rijen aan m'n up naaien....*niet zo'n leuk klusje maar moet gebeuren*
pi_90426990
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef EsseEi het volgende:
Fijn kerstfeest allemaal! :D (hou van giraf van Vis ;))

lief vogeltje Herfstblad!! :D
En dat je zin hebt 3 keer hetzelfde te maken :O (of 5 keer bijna het zelfde)...kan ik nooit de moeite voor opbrengen (behalve bij Up sleutelhangers maar die zijn zo gepiept).

Ik ga maar eens 4 rijen aan m'n up naaien....*niet zo'n leuk klusje maar moet gebeuren*
Ik kan het meestal ook niet, hoor. Maar af en toe vind ik een diertje gewoon zo ontzettend leuk dat ik het wel kan. :P

Fijne Kerst iedereen! ~:)
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:59:29 #165
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90430521
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:02 schreef Lyssa het volgende:

Voor m'n moeder! Die is jarig vandaag ;)
uberschattig! O+ en gefeliciteerd nog. :)

herfstblad ook al een leuk vogeltje! ik had ook nog een leuk kerstachtig roodborstje op m'n kersthaaklijst staan maar ben er nog niet aan toegekomen.

een zaaalig kerstfeest allen! >:O
in de haak.
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:27:03 #166
112545 Muck
pi_90431392
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef EsseEi het volgende:
ohh wat een lief vogeltje!!! :D en gefeliciteerd!
*dacht dat 2 januari een rot dag was om jarig te zijn, maar dit is nog erger*
Mijn broer is jarig op 25 december, mijn moeder op 31 december en ik 2 januari :')

En natuurlijk allemaal vrolijk kerstfeest *O*
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:34:17 #167
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90431606
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Muck het volgende:

Mijn broer is jarig op 25 december, mijn moeder op 31 december en ik 2 januari :')
En toch allemaal vrolijk kerstfeest *O*
knap! ;) ;) :+

wat een timing allemaal zeg! :o
in de haak.
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:44:48 #168
112545 Muck
pi_90431872
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:34 schreef trui het volgende:

[..]

knap! ;) ;) :+

wat een timing allemaal zeg! :o
Ja hè? _O-
Ik vier overigens al jaren mijn verjaardag op 2 juli, dan wordt ik [imsert leeftijd] 1/2 O-)
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:46:42 #169
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90431930
ah, da's ook een oplossing! (en de hele verjaardag van mijn liefhebbende echtGnoot. :) ).
in de haak.
  zaterdag 25 december 2010 @ 15:00:19 #170
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90432337
jeej Muck we zijn de zelfde dag jarig!! :D
maar inderdaad, wat een timing!!

bij mij is m'n mams 6 januari jarig...is een soort van oneindige stroom van feestdagen :P

en jeej m'n 4 rijen gs jes zitten eraan! maar moet nu beginnen met Kerstdiner maken :P dus zal later een foto posten :)
pi_90440384
Fijne feestdagen allemaal! O+ :*
  zaterdag 25 december 2010 @ 22:03:29 #172
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90441448
Fijne kerst allemaal :*

Ik ben de 29 december jarig. Voor het geval jullie op nog een extra feestdag zaten te wachten. :')
pi_90447311
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef YPPY het volgende:
De salamander inderdaad. Het gaat me echt nog eens lukken. ;)

Met de awards die ik nu heb, ben ik zo blij, daar kunnen geen honderd mislukkingen tegenop. :D
:D ik vind de awards die je nu hebt ook veel leuker dan de mislukkingen-award... :*
en de salamander gaat je zeker nog eens lukken! :Y veel oefening baart kunst zeggen ze dan... ;)

we waren vandaag van Noord-Holland noord naar Den Bosch op kerstvisite... bah, de weg was eng, vooral op de terugweg... (vanaf ongeveer kwart voor 10 onderweg en net thuis) maar goed, we hebben het gered :) wel lekker veel visjes weer gemaakt, weer een hele bol Saskia in visjes veranderd... *O*
  zondag 26 december 2010 @ 00:34:13 #174
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90447373
tsjonge! wat veel lente-ontspringers hier! :+

ik heb vandaag een proefexemplaar voor 't mutsje voor sandous gemaakt, met dubbel garen in een andere kleur. best aardig gelukt! en neefjelief past 'm prima, dus die krijgt deze. maar ik ga de muts eerst nog wel voeren, want doordat 't zo grof gehaakt is is hij anders wel erg luchtig. heb nu geen camera bij me, dus ik kan nog geen foto laten zien. nu nog het juiste garen zien te vinden en de precieze maat doorkrijgen.

[edit]mijsje ik lees net pas jouw reactie, ook nog laat op. :) het was erg glad vanavond he, wat griezelig dat jullie daar precies door moesten... maar gelukkig veilig thuis gekomen! ^O^
en ik voel me superblond, maar 't lukt me niet om mijn gewonnen awards op te slaan en samen te voegen tot 1 nieuwe avatar. :@ [/edit]
in de haak.
pi_90448332
:* Trui, was inderdaad wel griezelig, maar dankzij de nieuwe (2e hands) auto, voelden we ons een stuk veiliger gelukkig... (gisteren gekocht) en daardoor durfde ik weer te haken naast manlief onderweg in de gladheid... :P (om toch ontopic te blijven... ;) ) toch was ik blij dat we de voordeur van ons huis weer zagen... ;)
en dat probleem met de awards heb ik ook, want ik wilde m'n eigen avatar er tussen houden, maar dat lukte mij ook niet... ;) maar goed, ik heb een goede reden want ik ben echt blond... :D
pi_90457925
Fijne kerst allemaal!

Ik heb gisteren 3 bolletjes Phildar gekregen onder de kerstboom O+
pi_90463454
Mijn boompjes (met in totaal 3 vogels):

Close-up van de vogeltjes.

Helaas niet echt mooie foto's, omdat het eigenlijk al te donker was. De bomen zijn in het echt mooier :).
Maar in nieuwe foto's maken heb ik ook geen zin :p

[ Bericht 4% gewijzigd door Herfstblad op 26-12-2010 17:56:57 ]
pi_90465501
Wat een leuke boompjes! Is het een kooppatroon?

Ik heb zpagetti voor mn kerst gehad! Was het allang vergeten enzo dat ik t had gevraagd :P
Zwarte met zilveren stipjes en bloemetjes, maar dat haken valt nog tegen!
En ollie maak ik in het groen, met een donkere groene schild en nog donkere stippen. Zn lichaam is af, hij ziet er zo naakt uit zonder schild _O- Maar o zo schattig.
pi_90467355
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een leuke boompjes! Is het een kooppatroon?

Ik heb zpagetti voor mn kerst gehad! Was het allang vergeten enzo dat ik t had gevraagd :P
Zwarte met zilveren stipjes en bloemetjes, maar dat haken valt nog tegen!
En ollie maak ik in het groen, met een donkere groene schild en nog donkere stippen. Zn lichaam is af, hij ziet er zo naakt uit zonder schild _O- Maar o zo schattig.
Nee, ik heb het patroon zelf gemaakt naar aanleiding van een amigurumi van Ana Paula Rimoli :)

Hoe groot is Ollie ongeveer? Hij lijkt me zo klein namelijk.
pi_90470142
Die bomen zijn zo tof! O+

Ik wil een lamp gaan haken. Ik heb het frame al, nu zit ik alleen te twijfelen of ik met wol of katoen zal haken. katoen ontbrandt iets eerder dan wol, maar verder is er weinig verschil. Wat zouden jullie doen? Er was toch al iemand die lampenkappen had gehaakt? Ik doe het alleen niet om de bestaande stof heen want die was heel donker, dus het wordt echt alleen lamp met daaromheen op 15 cm ofzo het gehaakte. Wat zouden jullie doen?
  zondag 26 december 2010 @ 22:31:55 #181
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_90472810
Kirsten, spaarlampen worden niet zo warm meer als de oude gloeilampen dus ik denk dat het niet veel uitmaakt.

Ik zou wel een brandmelder ophangen als je dat nog niet gedaan hebt. Scheelt bij sommige maatschappijen ook in de premie.
  maandag 27 december 2010 @ 08:13:05 #182
30252 Soempie
Procreating
pi_90483910
Die boompjes! O+

Ik heb voor kerst allemaal bolletjes met garen gekregen en ben nu begonnen met het haken van een dekentje. Heb gister 10 GS gehaakt en het lijkt op die manier al op te schieten. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.

Heb nu ook een boekje dubbel: gehaakte beestenboel van Christel Krukkert. Misschien dat iemand hier het boekje wil ruilen? Tegen knoopjes, wol, haaknaalden, ofzo?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 27 december 2010 @ 08:38:27 #183
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90484036
Ik had voor m'n vader even een simpele muts gehaakt voor kerst... gewoon zwart met een grijze rand onderaan. Nou wil m'n broer ook graag een nieuwe muts. _O-

Ergens in de komende dagen ook nog met m'n moeder naar Wibra('s) hier in de buurt, op zoek naar de groene saskia-wol... want ik wil graag nog een effen groene rand om m'n sprei heen. :)
pi_90484072
Soempie, staat er een patroon in van een giraffe? Die wil ik altijd nog een keer voor een vriend van me maken. Dus dan heb ik er wel interesse in. :)

Die boom is trouwens leuk geworden en dat zonder patroon!

Bikini is nog niet helemaal af, maar staat wel op de foto. Eerst even naar mijn werk, vanmiddag proberen de foto's online te zetten.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  maandag 27 december 2010 @ 08:53:04 #185
30252 Soempie
Procreating
pi_90484141
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 08:43 schreef Daste het volgende:
Soempie, staat er een patroon in van een giraffe? Die wil ik altijd nog een keer voor een vriend van me maken. Dus dan heb ik er wel interesse in. :)

Er staat een giraffe in. :Y

deze. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_90484908
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 08:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

deze. O+
O+ O+ O+ O+ O+
  maandag 27 december 2010 @ 09:59:51 #187
329580 Mannheim
kutten is mijn vak
pi_90485033
haken? :') _O- :r
  maandag 27 december 2010 @ 10:08:10 #188
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_90485199
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef Whoopdidoo het volgende:
Misschien een tipje voor de sint/kerst/of voor de leuk.
Bij de boekenvoordeel en euroland hebben ze het boekje lieve knuffels zelf haken, wat hetzelfde is als lieve diertjes zelf haken. Voor 4,99/4,95 ipv 15. Dus weet niet of het het complete boekje is. Maar zo wel is het goedkoop.
:Y ik heb boekje voor kerst gekregen, is erg leuk!
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  maandag 27 december 2010 @ 10:11:51 #189
329580 Mannheim
kutten is mijn vak
pi_90485269
waar is mijn raectie gebleven
  maandag 27 december 2010 @ 11:16:13 #190
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_90486770
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef Herfstblad het volgende:
Mijn boompjes (met in totaal 3 vogels):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Close-up van de vogeltjes.

Helaas niet echt mooie foto's, omdat het eigenlijk al te donker was. De bomen zijn in het echt mooier :).
Maar in nieuwe foto's maken heb ik ook geen zin :p
Ach wat zijn die leuk geworden!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_90486853
Guusje (de giraf) is zo schattig! :) O+

Ik heb hem 2 keer gemaakt:

1 van mijn eerste beestjes :P

[ Bericht 48% gewijzigd door Herfstblad op 27-12-2010 11:28:58 ]
pi_90486875
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 08:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

deze. O+
O+ Guusje O+
die heb ik ook gemaakt:
pi_90489570
hahaha wat een lol, als die guusje giraffen.Ik heb gisteren voor de kerst ook twee haakboekjes gekregen. "dierenvriendjes haken" en "gehaakte beestenboel" en vier bolletjes van scheepjeswol in paars en turquoise. Ik ben alleen nog opzoek naar en leuk patroon van een knuffel olifant, niet zo'n hele kleine maar van ca 20-30 cm groot.

Ik ga binnenkort ook aan een dekentje beginnen voor het ledikantje, ik ga breien of haken, dat wet ik nog niet, ik vind het beiden erg leuk om te doen.

Ik ga zo weer werken, doeiiiiii
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_90490537
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:42 schreef Lush-lady het volgende:
hahaha wat een lol, als die guusje giraffen.Ik heb gisteren voor de kerst ook twee haakboekjes gekregen. "dierenvriendjes haken" en "gehaakte beestenboel" en vier bolletjes van scheepjeswol in paars en turquoise. Ik ben alleen nog opzoek naar en leuk patroon van een knuffel olifant, niet zo'n hele kleine maar van ca 20-30 cm groot.

Ik ga binnenkort ook aan een dekentje beginnen voor het ledikantje, ik ga breien of haken, dat wet ik nog niet, ik vind het beiden erg leuk om te doen.

Ik ga zo weer werken, doeiiiiii
Bij echtstudio.nl hebben ze Olivia, die wordt rond de 16 centimeter, maar je kunt natuurlijk dikker garen gebruiken :)
  maandag 27 december 2010 @ 13:13:24 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90490646
Ik ben gevraagd een pinguin voor iemand te haken :D nu nog even beslissen welke ik ga maken. Iedereen ziet mijn uil in het beginstadium aan voor een pinguin, dus als ik die nou in zwart-wit haak moet t opzich goed gaan dacht ik zo... maar in het boekje van Paola Rimoli staat ook een schattige. En waar was die leuke met die te grote muts ook alweer van? O+
  maandag 27 december 2010 @ 13:24:46 #196
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90491085
geweldig gelukt die boompjes, herfstblad!
in de haak.
pi_90491137
Die laatste is van Christel Krukkert. Dat is Pip. Ik heb hem een keer gemaakt, maar zonder muts. Die muts kreeg ik niet voor elkaar. :{

En dank iedereen voor de complimentjes over de bomen. Vind ze zelf ook wel tof, al vind ik de groene toch iets mooier qua stam dan de herfstboom :p
  maandag 27 december 2010 @ 13:31:14 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90491402
Mijn computerscherm vertekent die herfstkleuren heel erg, maar ik vind die ook nog steeds heel erg leuk hoor! Maar de groene is echt een lief boompje ja O+

En die beestjes van Christel zijn ook wel echt heeeeeel erg lief! Dat boekje wil ik ook nog wel, dus als Daste zich nog bedenkt..... O-)

Heeft iedereen een leuk weekend gehad? Aan de kerstversiering en -accessoires kan het toch niet gelegen hebben he :)
  maandag 27 december 2010 @ 13:35:42 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90491622
Wie kan mij wat advies geven over zpagetti?

Ik wil 3 manden haken voor in een Ikeakastje. Hij mag maximaal 15 cm hoog zijn en verder ongeveer 40 bij 50 cm. Jouw mand leek ook wel aardig groot Trui, was dat 1 bol?
pi_90491664
ik was net bij de boekenvoordeel, helemaal geen boeken over haken meer ;(
toch maar eens zoeken wat nu dé haaktechniek is, wil nu toch wel aan een proeflapje beginnen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')