Thnx.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wow, die is mooi. Hoelang ben je daar mee bezig?
Ik durf nog steeds geen granny's te maken trouwens
die zijn leukquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Ynske het volgende:
k weet niet meer of ik ze allemaal had laten zien
maar dit waren de cadeautjes die ik had gemaakt voor Secret Santa in F&F
dit is een trekvogel, dan rammelt hij en wiebelt weer naar de ring toe
[ afbeelding ]
dit is een mobile
[ afbeelding ]
en dit is een muziekdoosje
[ afbeelding ]
Tof patroontje! Staat je goedquote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef EsseEi het volgende:
oke sorry het is niet gehaakt maar ben er heel trots op:
mijn eerste echte naaisel, een kerstjurk. (met wat hulp van mams)
[ afbeelding ]
ik zal vanavond braaf haken en naaien en zorgen voor een WIP foto van m'n Up kussen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef mijsje het volgende:
ow, ook even hier hoor:
de bal die ik had gemaakt voor de SecretSanta binnen OUD
[ afbeelding ]
en zo is hij ontvangen:
[ afbeelding ]
whoa! Aan zo iets groots beginnen heb ik de moed niet voor denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Oke, onduidelijke foto. Op m'n nieuwe telefoon lukt het niet om bestanden van m'n telefoon naar de computer te krijgen (andersom wel, vreemd). Dus ik heb maar een oude telefoon van jaaaaren geleden uit de kast gehaald. Zodat ik toch even kan laten zien hoe groot m'n sprei ondertussen is.
Ik ben nog bezig met granny's voor een extra rij aan de zijkant, en hopelijk ook nog een rij voor aan de bovenkant. Maar ik moet nog maar even zien hoever ik nog kom met de wol die nog over is in deze kleuren.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ravelry.com/projects/mijsje/hanky-box-for-zoequote:Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef EsseEi het volgende:
ohhh zooik het tasje!!
echt heel leuk ja
en de hangertjes ook
haha grannys zijn inderdaad niet moeilijk, en als je er 3 hebt gemaakt ook niet meer veel werk (automatische pilot)
*gaat koken*
oh en hoe maak je zo'n doosje??zijn het speciale kaarten ofzo?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Herfstblad het volgende:
hoe kom je daar zo opeens bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ehm... bedankt voor het delen...![]()
Door de post van whoopidooquote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef mijsje het volgende:
[..]
http://www.ravelry.com/projects/mijsje/hanky-box-for-zoe
daar had ik hem vandaan, en volgens mij Trui ook...
[..]
hoe kom je daar zo opeens bij?![]()
maar ehm... bedankt voor het delen...
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef Herfstblad het volgende:
Het stond in elk geval in een spoilerGing inderdaad over OUD of zo.
Eerst nog een herfstboom maken voor ik ze op de foto zet. Deze is alleen een beetje topzwaar en ik denk dat als ik de stam smaller en hoger maak, hij nog sneller omvalt. Maar vind hem eigenlijk net iets te dik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben alsnog benieuwd naar je bomen, de gewone boom én je herfstboom...heb je ook met oogjes gedaan enzo?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben alsnog benieuwd naar je bomen, de gewone boom én je herfstboom...heb je ook met oogjes gedaan enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het met oogjes gedaan, ja. Veiligheidsoogjes in 12 mm geloof ik. Heb er toch meer dan genoeg.
Ik ben nogal van de voorraden dus heb van 12 mm veiligheidsoogjes volgens mij wel 30 paar liggen.
Jij ook fijne Kerstdagen, Phluphy!Iedereen hier trouwens.
![]()
ik wil 't best proberen! maar dan moet ik wel eerst even flink dik garen kopen ervoor. heb je er erge haast mee?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Sandous het volgende:
Wie van jullie wil zo een mooie muts voor me haken... ? (voor mijn kleintje van 2, dat is wat minder haakwerk)
Ik heb er alles voor over (die ik op de vorige blz had gepost.. Die is gaaf!!
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef trui het volgende:
nog even het sjaal-ding:
[ afbeelding ]
met natuurlijk de traditionele vieze-spiegel foto:
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:01 schreef annelotje het volgende:
Lyssa die is CUTE!!!! is daar een (gratis) patroon van??
De zebra is leuk ja! Ik heb hem inmiddels 5 keer gemaakt. Oke, 2 keer een nijlpaard en 3 zebra's, maar ik vind dat patroon echt zo tof!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef YPPY het volgende:
Wat is er weer veel moois voorbij gekomen. Leuk ook om de secret Santa cadeaus voorbij te zien komen. Mijn haakpoging daarvoor was niet zo'n succes, dus ik heb wat gemaakt met strijkkraaltjes.
Met een ander secret Santa gebeuren heb ik een gehaakte dierenvriendjesboekje gekregen. Een schot ik de roos: er staat een zebra in en daar is mijn dochter gek op. Ik heb besloten dat dit het allereerste diertje wordt dat gaat lukken. Na vijf rijen had ik al twee steken over, detail
ik kreeg ook zo'n keigaaf haakmapje. Zelf gemaakt door de geefster, helemaal mooi zo met alles nu bij elkaar.
Ik kan het meestal ook niet, hoor. Maar af en toe vind ik een diertje gewoon zo ontzettend leuk dat ik het wel kan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef EsseEi het volgende:
Fijn kerstfeest allemaal!(hou van giraf van Vis
)
lief vogeltje Herfstblad!!
En dat je zin hebt 3 keer hetzelfde te maken(of 5 keer bijna het zelfde)...kan ik nooit de moeite voor opbrengen (behalve bij Up sleutelhangers maar die zijn zo gepiept).
Ik ga maar eens 4 rijen aan m'n up naaien....*niet zo'n leuk klusje maar moet gebeuren*
uberschattig!quote:
Mijn broer is jarig op 25 december, mijn moeder op 31 december en ik 2 januariquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef EsseEi het volgende:
ohh wat een lief vogeltje!!!en gefeliciteerd!
*dacht dat 2 januari een rot dag was om jarig te zijn, maar dit is nog erger*
knap!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Muck het volgende:
Mijn broer is jarig op 25 december, mijn moeder op 31 december en ik 2 januari
En toch allemaal vrolijk kerstfeest
Ja hè?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef YPPY het volgende:
De salamander inderdaad. Het gaat me echt nog eens lukken.
Met de awards die ik nu heb, ben ik zo blij, daar kunnen geen honderd mislukkingen tegenop.
Nee, ik heb het patroon zelf gemaakt naar aanleiding van een amigurumi van Ana Paula Rimoliquote:Op zondag 26 december 2010 19:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat een leuke boompjes! Is het een kooppatroon?
Ik heb zpagetti voor mn kerst gehad! Was het allang vergeten enzo dat ik t had gevraagd
Zwarte met zilveren stipjes en bloemetjes, maar dat haken valt nog tegen!
En ollie maak ik in het groen, met een donkere groene schild en nog donkere stippen. Zn lichaam is af, hij ziet er zo naakt uit zonder schildMaar o zo schattig.
Er staat een giraffe in.quote:Op maandag 27 december 2010 08:43 schreef Daste het volgende:
Soempie, staat er een patroon in van een giraffe? Die wil ik altijd nog een keer voor een vriend van me maken. Dus dan heb ik er wel interesse in.![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 08:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er staat een giraffe in.![]()
[ afbeelding ]
deze.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef Whoopdidoo het volgende:
Misschien een tipje voor de sint/kerst/of voor de leuk.
Bij de boekenvoordeel en euroland hebben ze het boekje lieve knuffels zelf haken, wat hetzelfde is als lieve diertjes zelf haken. Voor 4,99/4,95 ipv 15. Dus weet niet of het het complete boekje is. Maar zo wel is het goedkoop.
Ach wat zijn die leuk geworden!quote:Op zondag 26 december 2010 17:32 schreef Herfstblad het volgende:
Mijn boompjes (met in totaal 3 vogels):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Close-up van de vogeltjes.
Helaas niet echt mooie foto's, omdat het eigenlijk al te donker was. De bomen zijn in het echt mooier.
Maar in nieuwe foto's maken heb ik ook geen zin :p
quote:Op maandag 27 december 2010 08:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er staat een giraffe in.![]()
[ afbeelding ]
deze.
Bij echtstudio.nl hebben ze Olivia, die wordt rond de 16 centimeter, maar je kunt natuurlijk dikker garen gebruikenquote:Op maandag 27 december 2010 12:42 schreef Lush-lady het volgende:
hahaha wat een lol, als die guusje giraffen.Ik heb gisteren voor de kerst ook twee haakboekjes gekregen. "dierenvriendjes haken" en "gehaakte beestenboel" en vier bolletjes van scheepjeswol in paars en turquoise. Ik ben alleen nog opzoek naar en leuk patroon van een knuffel olifant, niet zo'n hele kleine maar van ca 20-30 cm groot.
Ik ga binnenkort ook aan een dekentje beginnen voor het ledikantje, ik ga breien of haken, dat wet ik nog niet, ik vind het beiden erg leuk om te doen.
Ik ga zo weer werken, doeiiiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |