De zebra is leuk ja! Ik heb hem inmiddels 5 keer gemaakt. Oke, 2 keer een nijlpaard en 3 zebra's, maar ik vind dat patroon echt zo tof!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef YPPY het volgende:
Wat is er weer veel moois voorbij gekomen. Leuk ook om de secret Santa cadeaus voorbij te zien komen. Mijn haakpoging daarvoor was niet zo'n succes, dus ik heb wat gemaakt met strijkkraaltjes.
Met een ander secret Santa gebeuren heb ik een gehaakte dierenvriendjesboekje gekregen. Een schot ik de roos: er staat een zebra in en daar is mijn dochter gek op. Ik heb besloten dat dit het allereerste diertje wordt dat gaat lukken. Na vijf rijen had ik al twee steken over, detail
ik kreeg ook zo'n keigaaf haakmapje. Zelf gemaakt door de geefster, helemaal mooi zo met alles nu bij elkaar.
Ik kan het meestal ook niet, hoor. Maar af en toe vind ik een diertje gewoon zo ontzettend leuk dat ik het wel kan.quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:53 schreef EsseEi het volgende:
Fijn kerstfeest allemaal!(hou van giraf van Vis
)
lief vogeltje Herfstblad!!
En dat je zin hebt 3 keer hetzelfde te maken(of 5 keer bijna het zelfde)...kan ik nooit de moeite voor opbrengen (behalve bij Up sleutelhangers maar die zijn zo gepiept).
Ik ga maar eens 4 rijen aan m'n up naaien....*niet zo'n leuk klusje maar moet gebeuren*
uberschattig!quote:
Mijn broer is jarig op 25 december, mijn moeder op 31 december en ik 2 januariquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:10 schreef EsseEi het volgende:
ohh wat een lief vogeltje!!!en gefeliciteerd!
*dacht dat 2 januari een rot dag was om jarig te zijn, maar dit is nog erger*
knap!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Muck het volgende:
Mijn broer is jarig op 25 december, mijn moeder op 31 december en ik 2 januari
En toch allemaal vrolijk kerstfeest
Ja hè?quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:12 schreef YPPY het volgende:
De salamander inderdaad. Het gaat me echt nog eens lukken.
Met de awards die ik nu heb, ben ik zo blij, daar kunnen geen honderd mislukkingen tegenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |