Thnx.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wow, die is mooi. Hoelang ben je daar mee bezig?
Ik durf nog steeds geen granny's te maken trouwens
die zijn leukquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Ynske het volgende:
k weet niet meer of ik ze allemaal had laten zien
maar dit waren de cadeautjes die ik had gemaakt voor Secret Santa in F&F
dit is een trekvogel, dan rammelt hij en wiebelt weer naar de ring toe
[ afbeelding ]
dit is een mobile
[ afbeelding ]
en dit is een muziekdoosje
[ afbeelding ]
Tof patroontje! Staat je goedquote:Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef EsseEi het volgende:
oke sorry het is niet gehaakt maar ben er heel trots op:
mijn eerste echte naaisel, een kerstjurk. (met wat hulp van mams)
[ afbeelding ]
ik zal vanavond braaf haken en naaien en zorgen voor een WIP foto van m'n Up kussen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef mijsje het volgende:
ow, ook even hier hoor:
de bal die ik had gemaakt voor de SecretSanta binnen OUD
[ afbeelding ]
en zo is hij ontvangen:
[ afbeelding ]
whoa! Aan zo iets groots beginnen heb ik de moed niet voor denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Oke, onduidelijke foto. Op m'n nieuwe telefoon lukt het niet om bestanden van m'n telefoon naar de computer te krijgen (andersom wel, vreemd). Dus ik heb maar een oude telefoon van jaaaaren geleden uit de kast gehaald. Zodat ik toch even kan laten zien hoe groot m'n sprei ondertussen is.
Ik ben nog bezig met granny's voor een extra rij aan de zijkant, en hopelijk ook nog een rij voor aan de bovenkant. Maar ik moet nog maar even zien hoever ik nog kom met de wol die nog over is in deze kleuren.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ravelry.com/projects/mijsje/hanky-box-for-zoequote:Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef EsseEi het volgende:
ohhh zooik het tasje!!
echt heel leuk ja
en de hangertjes ook
haha grannys zijn inderdaad niet moeilijk, en als je er 3 hebt gemaakt ook niet meer veel werk (automatische pilot)
*gaat koken*
oh en hoe maak je zo'n doosje??zijn het speciale kaarten ofzo?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Herfstblad het volgende:
hoe kom je daar zo opeens bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ehm... bedankt voor het delen...![]()
Door de post van whoopidooquote:Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef mijsje het volgende:
[..]
http://www.ravelry.com/projects/mijsje/hanky-box-for-zoe
daar had ik hem vandaan, en volgens mij Trui ook...
[..]
hoe kom je daar zo opeens bij?![]()
maar ehm... bedankt voor het delen...
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef Herfstblad het volgende:
Het stond in elk geval in een spoilerGing inderdaad over OUD of zo.
Eerst nog een herfstboom maken voor ik ze op de foto zet. Deze is alleen een beetje topzwaar en ik denk dat als ik de stam smaller en hoger maak, hij nog sneller omvalt. Maar vind hem eigenlijk net iets te dik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben alsnog benieuwd naar je bomen, de gewone boom én je herfstboom...heb je ook met oogjes gedaan enzo?
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben alsnog benieuwd naar je bomen, de gewone boom én je herfstboom...heb je ook met oogjes gedaan enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het met oogjes gedaan, ja. Veiligheidsoogjes in 12 mm geloof ik. Heb er toch meer dan genoeg.
Ik ben nogal van de voorraden dus heb van 12 mm veiligheidsoogjes volgens mij wel 30 paar liggen.
Jij ook fijne Kerstdagen, Phluphy!Iedereen hier trouwens.
![]()
ik wil 't best proberen! maar dan moet ik wel eerst even flink dik garen kopen ervoor. heb je er erge haast mee?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Sandous het volgende:
Wie van jullie wil zo een mooie muts voor me haken... ? (voor mijn kleintje van 2, dat is wat minder haakwerk)
Ik heb er alles voor over (die ik op de vorige blz had gepost.. Die is gaaf!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |