abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90348183
wow TwistedDarling... O+ die is echt geweldig! supermooi! O+

en Whoop, die grannystripe-kussens, die lijken mij nou juist weer heel veel werk... ;)
pi_90348328
Is het ook, maar wel heel leuk!
  donderdag 23 december 2010 @ 16:39:06 #103
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90348383
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wow, die is mooi. Hoelang ben je daar mee bezig?

Ik durf nog steeds geen granny's te maken trouwens :P
Thnx.
Geen idee hoelang ik daarmee bezig ben eigenlijk. Ik ben er afgelopen zomer al aan begonnen namelijk, maar in de herfst heb ik er een lange pauze van genomen. Vorige week ofzo weer begonnen met de laatste paar rijen. :)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 23 december 2010 @ 16:42:16 #104
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90348549
Oh en ik moet nog heel veel draadjes wegwerken. Dus dat gaat ook nog wel even duren. _O-
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 23 december 2010 @ 16:47:52 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90348836
Wauw TD, veel werk maar ook wel veel voldoening als ie af is denk ik! _O_
  donderdag 23 december 2010 @ 16:50:24 #106
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90349026
Ja. Ook al issie nu nog niet helemaal af, maar nu het meeste al in elkaar zit en je het eindresultaat al kunt zien in de verte.. dan is het het allemaal waard. :D
  donderdag 23 december 2010 @ 16:58:56 #107
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_90349476
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Ynske het volgende:
k weet niet meer of ik ze allemaal had laten zien :@
maar dit waren de cadeautjes die ik had gemaakt voor Secret Santa in F&F

dit is een trekvogel, dan rammelt hij en wiebelt weer naar de ring toe
[ afbeelding ]

dit is een mobile
[ afbeelding ]

en dit is een muziekdoosje
[ afbeelding ]
die zijn leuk :) vooral die trekvogel!

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:31 schreef EsseEi het volgende:
oke sorry het is niet gehaakt maar ben er heel trots op:
mijn eerste echte naaisel, een kerstjurk. (met wat hulp van mams)
[ afbeelding ]

ik zal vanavond braaf haken en naaien en zorgen voor een WIP foto van m'n Up kussen
Tof patroontje! Staat je goed ;)

quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:25 schreef mijsje het volgende:
ow, ook even hier hoor:
de bal die ik had gemaakt voor de SecretSanta binnen OUD
[ afbeelding ]
en zo is hij ontvangen:
[ afbeelding ]
O+
O+ lekker fleurig
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Oke, onduidelijke foto. Op m'n nieuwe telefoon lukt het niet om bestanden van m'n telefoon naar de computer te krijgen (andersom wel, vreemd). Dus ik heb maar een oude telefoon van jaaaaren geleden uit de kast gehaald. Zodat ik toch even kan laten zien hoe groot m'n sprei ondertussen is.

Ik ben nog bezig met granny's voor een extra rij aan de zijkant, en hopelijk ook nog een rij voor aan de bovenkant. Maar ik moet nog maar even zien hoever ik nog kom met de wol die nog over is in deze kleuren.

[ afbeelding ]
whoa! Aan zo iets groots beginnen heb ik de moed niet voor denk ik :o

---

Ik ben net begonnen aan een beestje van dit spul:

Super leuk :D ik blijf maar naar alle leuke kleurtjes kijken O+
Knoei
  donderdag 23 december 2010 @ 17:03:08 #108
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_90349660
Toen ik net begonnen was met haken had ik daar ook de moed niet voor hoor Loqi. Maar als je zoiets graag wil maken, gewoon blijven oefenen en dan komt de haak-moed vanzelf wel. ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 17:26:56 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90350630
ik had ook nog een paar dingetjes niet laten zien hier omdat ze deel uitmaakten van m'n secret santa kadootjes:

(met erg slordig ingenaaide voering. :@ )

een paar kleine kleerhangertjes:
in de haak.
  donderdag 23 december 2010 @ 17:30:36 #110
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90350781
oeeh mooie ballen, deken, muziekdoosje en trui wat is het bovenste? (ik vind het echt heel mooi en vrolijk maar weet eigenlijk niet wat het is :@)

thnx voor de complimentjes ^^ ben erg blij met hoe die jurk zit, meestal als ik een zelfgemaakte jurk heb zit ie een beetje hobbezakkerig maar nu niet :D (beetje vreemd figuur, althans: niet bij m'n lengte, maar onmogelijke pasmaat)
nog niet gehaakt, hard gewerkt, bijna mee klaar :D dus dan haken :D
  donderdag 23 december 2010 @ 17:31:44 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90350838
ah, een tasje! :D voor dochter 1 van de ontvangster. :)
in de haak.
  donderdag 23 december 2010 @ 17:37:27 #112
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_90351085
Mooie sprei zeg _O_

En whoop, granny's zijn helemaal niet moeilijk hoor, valt reuze mee :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 23 december 2010 @ 17:48:46 #113
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_90351524
ohhh zoo :) ik het tasje!! :D echt heel leuk ja :D
en de hangertjes ook :D
haha grannys zijn inderdaad niet moeilijk, en als je er 3 hebt gemaakt ook niet meer veel werk (automatische pilot)

*gaat koken*

oh en hoe maak je zo'n doosje?? :@ zijn het speciale kaarten ofzo?

[ Bericht 12% gewijzigd door EsseEi op 23-12-2010 18:51:05 ]
pi_90354997
Wat een leuke dingen, trui!

ik ben vandaag aan een gingerbreadhuisje bezig geweest (van koek), maar hij is ingestort, dus ik ga er nu wel 1 haken ofzo. :{w Ooit. Alleen ik zoek een patroon, want dat heb ik dan weer niet.
De boom is bijna af. De laatste blaadjes moeten eraan en dan is hij af en kan ik aan boom nummer 2 beginnen. Daar heb ik al wel 50 blaadjes voor gehaakt vanmorgen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90355094
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:48 schreef EsseEi het volgende:
ohhh zoo :) ik het tasje!! :D echt heel leuk ja :D
en de hangertjes ook :D
haha grannys zijn inderdaad niet moeilijk, en als je er 3 hebt gemaakt ook niet meer veel werk (automatische pilot)

*gaat koken*

oh en hoe maak je zo'n doosje?? :@ zijn het speciale kaarten ofzo?
http://www.ravelry.com/projects/mijsje/hanky-box-for-zoe
daar had ik hem vandaan, en volgens mij Trui ook... :P

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:12 schreef Herfstblad het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kom je daar zo opeens bij? :?
maar ehm... bedankt voor het delen... ;)
pi_90355554
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:14 schreef mijsje het volgende:

[..]

http://www.ravelry.com/projects/mijsje/hanky-box-for-zoe
daar had ik hem vandaan, en volgens mij Trui ook... :P

[..]

hoe kom je daar zo opeens bij? :?
maar ehm... bedankt voor het delen... ;)

Door de post van whoopidoo ;) Die had het over kinderen en nog iets anders.

1 boom is af. :)
pi_90355745
waar ze vertelde dat ze een OUD-lurker is, en dat ze daarop kwam door mijn avatar van de OUDawards die ik juist kreeg omdat ik al zolang geduld moest hebben... ik denk dat het die post dan was... ah vandaar...

*O* voor de boom... ik ben benieuwd naar foto's
pi_90355839
Het stond in elk geval in een spoiler ;) Ging inderdaad over OUD of zo.

Eerst nog een herfstboom maken voor ik ze op de foto zet. Deze is alleen een beetje topzwaar en ik denk dat als ik de stam smaller en hoger maak, hij nog sneller omvalt. Maar vind hem eigenlijk net iets te dik. :(
pi_90356431
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef Herfstblad het volgende:
Het stond in elk geval in een spoiler ;) Ging inderdaad over OUD of zo.

Eerst nog een herfstboom maken voor ik ze op de foto zet. Deze is alleen een beetje topzwaar en ik denk dat als ik de stam smaller en hoger maak, hij nog sneller omvalt. Maar vind hem eigenlijk net iets te dik. :(
SPOILER
ik ben alsnog benieuwd naar je bomen, de gewone boom én je herfstboom... :) heb je ook met oogjes gedaan enzo?
pi_90356571
Wie van jullie wil zo een mooie muts voor me haken... ? (voor mijn kleintje van 2, dat is wat minder haakwerk :D )
Ik heb er alles voor over (die ik op de vorige blz had gepost.. Die is gaaf!!
  donderdag 23 december 2010 @ 19:48:38 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_90356644
Lieve meiden! Ik ben niet bijgelezen, heb het echt waanzinnig druk gehad en heb totaal geen tijd gehad om ook maar over haken na te denken, maar ik wilde jullie allemaal even fijne Kerstdagen toewensen! :* In de OP zag ik wat Kerst-gerelateerde haaksels en dat zag er leuk en feestelijk uit.
Volgend jaar ben ik weer van de partij!
... ♥ ik mis je ♥
pi_90356776
Ik ben een ramp met mutsen, maar er zijn genoeg anderen die het wel kunnen :)

quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:

[..]

SPOILER
ik ben alsnog benieuwd naar je bomen, de gewone boom én je herfstboom... :) heb je ook met oogjes gedaan enzo?
SPOILER
Ik heb het met oogjes gedaan, ja. Veiligheidsoogjes in 12 mm geloof ik. Heb er toch meer dan genoeg.
Ik ben nogal van de voorraden dus heb van 12 mm veiligheidsoogjes volgens mij wel 30 paar liggen.

Jij ook fijne Kerstdagen, Phluphy! :) Iedereen hier trouwens. ~:)
  donderdag 23 december 2010 @ 19:54:39 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90356907
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Sandous het volgende:
Wie van jullie wil zo een mooie muts voor me haken... ? (voor mijn kleintje van 2, dat is wat minder haakwerk :D )
Ik heb er alles voor over (die ik op de vorige blz had gepost.. Die is gaaf!!
ik wil 't best proberen! maar dan moet ik wel eerst even flink dik garen kopen ervoor. heb je er erge haast mee?
in de haak.
pi_90356947
leuk met oogjes, dan leeft het toch een stuk meer... :)

:* Phluphy, dank je wel! en jij natuurlijk ook prachtige dagen en tot "volgend jaar"! ~:)

Sandous, ik heb nu veel te veel dingen liggen om te maken, dus nu heb ik daar echt geen tijd voor, anders moet je het "volgend jaar" gewoon nog eens vragen... :)
pi_90357319
Trui, lief van je!!

Het liefst morgen :p hahah neey, als ze m nog kan gebruiken in deze winter ben ik al blij. Laat me maar weten hoeveel je wil hebben en hoeveel alles bij elkaar kost. Wil een paarse (laat je tzt wel de kleur zien) met roze :D

Mijsje: dank je!!! Ik wil ook een deken, maar dat komt wel als er ooit hier een kleintje bijkomt (ik hoop zsm, maar goed dat heb ik nie helemaal alleen in de hand he). Maar dan vraag ik t jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')