abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:32:05 #251
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88772231
volgens mij geldt de korting alleen voor die 'alpaca bouclé' en 'verdi'... jammer!
in de haak.
pi_88772347
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:13 schreef trui het volgende:
O+ O+ O+ _O_ en zoveeeel! erg leuk dat er geen een hetzelfde is. (toch??). hoe dun was 't garen/de naald waarmee je deze gemaakt hebt?

ik zag net op flicker een mooie kerstbal, maar geen idee wat voor techniek daar nou gebruikt is:
[ afbeelding ]
das met temari gedaan zo te zien

http://www.temari.com/
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:40:45 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88772481
ah, jij kent 't! niet dat ik dat wil gaan doen hoor, maar ik vond 't er wel fascinerend uitzien.

iemand hier enig idee of er een verkooppunt is in nederland van wendy peter pan garen (new soft blend, 45% acryl, 55% nylon (of andersom). in de kleur veridian (354)? ik heb me al rot gegoogled maar kan 't niet vinden. (debreihoek.nl heb ik al een mailtje gestuurd, die hebben dit specifieke garen niet.)

en het is nogal een sterke kleur groen. ik had 1 bol gekregen in een swap met iemand uit amerika, maar ja, dat bleek lang niet genoeg voor m'n adventboom-project. en de andere groene garens die ik heb steken er maar wat lafjes bij af. dus of ik laat 't uit engeland komen (maar ja, dat vind ik eigenlijk wel wat te decadent voor 2 bollen), of ik zoek een garen dat er toch heel dicht bij in de buurt komt qua kleur.

zie hier voor een indruk van de kleur.

alle tips zijn welkom!
in de haak.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:29:33 #254
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88773977
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef knorretje het volgende:

[..]

das met temari gedaan zo te zien

http://www.temari.com/
Shit, ik voel een nieuw project aankomen :X

Volgens mij is dat ontzettend leuk met lucky stars papier :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_88774379
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Muck het volgende:

[..]

Shit, ik voel een nieuw project aankomen :X

Volgens mij is dat ontzettend leuk met lucky stars papier :o
temari wordt met dun zijdegaren/borduurgaren etc gedaan, zover ik weet komt daar geen papier bij kijken. Vond het er destijds erg mooi uit zien, maar heel tijdrovend, precisie klusje wat voor mij niet uitvoerbaar is op de bank voor de tv (en dan ook nog meekrijgen wat er op tv is)
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:32:26 #256
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88776078
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef knorretje het volgende:

[..]

temari wordt met dun zijdegaren/borduurgaren etc gedaan, zover ik weet komt daar geen papier bij kijken. Vond het er destijds erg mooi uit zien, maar heel tijdrovend, precisie klusje wat voor mij niet uitvoerbaar is op de bank voor de tv (en dan ook nog meekrijgen wat er op tv is)
Op het linkje dat je zelf gaf, stond wat over papier....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_88776787
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:13 schreef phluphy het volgende:
_O_ _Ophelia_ Echt prachtig. O+
Is het inderdaad zoveel werk als we denken?
:@

Dat valt best mee, de kleine sterretjes zijn met een kwartiertje\ half uurtje wel gehaakt en dan kijk ik ondertussen ook nog tv.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:39:49 #258
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88778968
Zag anders al sterretjes op die picasa pagina. Neem aan dat je die jpg op papier zet voordat je begint te haken.

Ze zijn prachtig - ja en verleidelijk. Zo'n haaknaald heb ik volgens mij al van mijn allereerste haakproject...
pi_88782408
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef Muck het volgende:

[..]

Op het linkje dat je zelf gaf, stond wat over papier....
ja klopt je hebt stroken papier nodig om je patroon te maken zodat je weet waar je je garen langsheen moet spannen om het patroon op de bal te krijgen, je ziet het papier naar mijn weten niet meer.
pi_88783984
Misschien een tipje voor de sint/kerst/of voor de leuk.
Bij de boekenvoordeel en euroland hebben ze het boekje lieve knuffels zelf haken, wat hetzelfde is als lieve diertjes zelf haken. Voor 4,99/4,95 ipv 15. Dus weet niet of het het complete boekje is. Maar zo wel is het goedkoop.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:32:32 #261
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88791097
Ik had gehoopt op een avondje relaxen (of eigenlijk haken dus) maar helaas: ik moet nog 2 artikels lezen en een presentatie bewerken.... was ook pas half 7 thuis :(
(en een bureau op marktplaats zetten ;))

ow en m'n verwarming doet het niet: KOUDD!!!

En verder heb ik alles wel gelezen en gekeken enzo maar weet niet meer precies wat allemaal dus kan niet inhoudelijk reageren :@
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:38:37 #262
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_88791419
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef _Ophelia_ het volgende:

:@

Dat valt best mee, de kleine sterretjes zijn met een kwartiertje\ half uurtje wel gehaakt en dan kijk ik ondertussen ook nog tv.
Tof ! En mijn moeder is met inpakken wegens verhuizing mooi dun wit garen en haaknaalden in alle maten tegengekomen. Drie keer raden wie dat krijgt! :P :D
Hopelijk ben ik begin december klaar met de poncho. Dan heb ik nog wel tijd voor de vlokjes. :Y
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:39:48 #263
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_88791495
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef EsseEi het volgende:
Ik had gehoopt op een avondje relaxen (of eigenlijk haken dus) maar helaas: ik moet nog 2 artikels lezen en een presentatie bewerken.... was ook pas half 7 thuis :(
(en een bureau op marktplaats zetten ;))

ow en m'n verwarming doet het niet: KOUDD!!!

En verder heb ik alles wel gelezen en gekeken enzo maar weet niet meer precies wat allemaal dus kan niet inhoudelijk reageren :@
Succes! En laat je verwarming maken! (zodat je snel weer kunt haken en geen last zult hebben van koude handen - om ontopic te blijven). ;)
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:42:03 #264
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88791638
Ook nog on-topic: ik krijg van iemand een haaknaald (waar ze er 3 van heeft), als ik een beestje voor d'r dochtertje haak! :D haha vind ik leuke deal (omgerekend is het wel duur maar ja, haken is leuk :D)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88792823
Geen verwarming? Ik zou doodgaan, uberkoukleum in tha house :P

Hoe duur het beestje wordt ligt toch ook aan waarvan je het maakt?
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:07:05 #266
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88792932
Whoop ik ga nu ook dood ongeveer :P maar goed k heb een fleecedekentje ;) haha maar mn handen en hoofd sterven af ;) maar jeej ik mag afwassen met warm water ;)

uh ja ligt inderdaad aan materiaal maar als je naar uren zou kijken ;P (doe ik weleens stiekem, maar mijn uurloon (bijbaantje, niet voor haken, heb ik nog niet voor geld gedaan :P) is vrij hoog in vergelijking met mensjes in china die een beestje haken haha)
pi_88793454
Die uren moet je niet rekenen, de mensen in china verdienen nog meer dan wat wij voor iets vragen _O- Naja ligt eraan bij wat.
Maar toch. Echt economisch zijn we niet bezig(al zijn we eindelijk uit onze haak"schuld")
Dus vanaf nu hebben we winst(wat vervolgens in een potje beland en weer uitgegeven zal worden aan wol of boekjes :P )

Ik heb helemaal niet gehaakt vandaag :o Moe enzo, en moet nog wat voor school doen.
pi_88798586
*komt binnenvallen* check wat ik voor uberleuk cadeaupapier voor haakcadeautjes tegenkwam:

hier

verder geen haaknieuws, maar ik zie wel superdingen voorbij komen hier!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:01:43 #269
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88798853
wat een tof kadopapier!!! :D:D

uiteindelijk viel m'n to do list best wel weer mee en ben ik best een beetje opgeschoten met Floortje
ze wordt wel heel klein denk ik! maar ik gebruik ook wel dun garen....:S ach wel schattig :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88808156
En toen was iedereen om 10 uur al naar bed...

Toch maar voor de blaadjes gegaan. Maar omdat het in zo'n sloom tempo ging, neem ik ze tegenwoordig mee naar de colleges! Ok, de zweden kijken me wel even raar aan, sommige durven te vragen wat ik precies aan het doen ben, maar het schiet wel lekker op! En zeker tijdens die colleges waarbij je toch niets hoeft op te schrijven ( we hebben er zo eentje die in 3 uur tijd minstens 1/2 van de tijd 'uhhhhh.. ehmmmm' zegt, vervolgens zijn zin weer herhaald en dán de informatie geeft... Kan dus in een uurtje tijd cq. 2 uur om te haken :P )
  woensdag 17 november 2010 @ 08:57:48 #271
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_88809041
Wat een leuk cadeaupapier Wampi!!

En EsseEi, brrrr!! Ik weet niet hoe snel je een dekentje voor jezelf kunt haken? ;) ik kan echt niet zonder kachel, het liefst op graadje subtropisch en dan in je hempie binnen zitten :@

Anyway, Zwelgje is (zo goed als) af! *O* Misschien geef ik hem nog drakenvleugeltjes maar dat weet ik nog niet zeker...

pi_88809076
Mynerfius, wat is Zwelgje goed gelukt!!!! Heel gaaf geworden. Ik denk dat vleugeltjes hem wel echt afmaken, maar zo is ie ook al tof hoor *O*
  woensdag 17 november 2010 @ 09:19:25 #273
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88809456
wow mynerfius, geweldig! O+

wampi, dat is inderdaad superleuk papier! ik heb de laatste tijd trouwens ook diverse mensen in een jas gezien met zo'n GS-print erop. vond ik ook erg grappig.

Essei, wat een toestand met die verwarming. juist nu het zo waterkoud is buiten... sterkte ermee!

[ Bericht 15% gewijzigd door trui op 17-11-2010 09:31:53 ]
in de haak.
pi_88809557
Mynerfius, wat lief! Die stekeltjes maken hem echt helemaal af O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 november 2010 @ 09:32:51 #275
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_88809761
Leuk cadeaupapier , en ook een lieve draak.

Hier weer een jurkje voor barbie klaar, alleen nog drukkertjes op zetten *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')