das met temari gedaan zo te zienquote:Op maandag 15 november 2010 23:13 schreef trui het volgende:
![]()
![]()
![]()
en zoveeeel! erg leuk dat er geen een hetzelfde is. (toch??). hoe dun was 't garen/de naald waarmee je deze gemaakt hebt?
ik zag net op flicker een mooie kerstbal, maar geen idee wat voor techniek daar nou gebruikt is:
[ afbeelding ]
Shit, ik voel een nieuw project aankomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:36 schreef knorretje het volgende:
[..]
das met temari gedaan zo te zien
http://www.temari.com/
temari wordt met dun zijdegaren/borduurgaren etc gedaan, zover ik weet komt daar geen papier bij kijken. Vond het er destijds erg mooi uit zien, maar heel tijdrovend, precisie klusje wat voor mij niet uitvoerbaar is op de bank voor de tv (en dan ook nog meekrijgen wat er op tv is)quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Shit, ik voel een nieuw project aankomen
Volgens mij is dat ontzettend leuk met lucky stars papier
Op het linkje dat je zelf gaf, stond wat over papier....quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
temari wordt met dun zijdegaren/borduurgaren etc gedaan, zover ik weet komt daar geen papier bij kijken. Vond het er destijds erg mooi uit zien, maar heel tijdrovend, precisie klusje wat voor mij niet uitvoerbaar is op de bank voor de tv (en dan ook nog meekrijgen wat er op tv is)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:13 schreef phluphy het volgende:
_Ophelia_ Echt prachtig.
![]()
Is het inderdaad zoveel werk als we denken?
ja klopt je hebt stroken papier nodig om je patroon te maken zodat je weet waar je je garen langsheen moet spannen om het patroon op de bal te krijgen, je ziet het papier naar mijn weten niet meer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Op het linkje dat je zelf gaf, stond wat over papier....
Tof ! En mijn moeder is met inpakken wegens verhuizing mooi dun wit garen en haaknaalden in alle maten tegengekomen. Drie keer raden wie dat krijgt!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Dat valt best mee, de kleine sterretjes zijn met een kwartiertje\ half uurtje wel gehaakt en dan kijk ik ondertussen ook nog tv.
Succes! En laat je verwarming maken! (zodat je snel weer kunt haken en geen last zult hebben van koude handen - om ontopic te blijven).quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef EsseEi het volgende:
Ik had gehoopt op een avondje relaxen (of eigenlijk haken dus) maar helaas: ik moet nog 2 artikels lezen en een presentatie bewerken.... was ook pas half 7 thuis
(en een bureau op marktplaats zetten)
ow en m'n verwarming doet het niet: KOUDD!!!
En verder heb ik alles wel gelezen en gekeken enzo maar weet niet meer precies wat allemaal dus kan niet inhoudelijk reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |