Je kunt ze zelf ook nog verder vilten, weet nu hoe het moetquote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef trui het volgende:
haaksters hebben het maar druk he!
oja, de sloffen. succes met je 2e exemplaar! het zou ook nog wel kunnen schelen als je die eerste nog een keer (of 2) wast.
het eindresultaat van mijn geslof:
[ afbeelding ]
(dat ene lichtblauwe vlakje is wat vreemd verkleurd door de camera, ze zijn beiden dezelfde kleur eigenlijk). en ook hier zijn nog steeds steken zichtbaar...
Ik heb het patroon x 2 vergrootquote:Tnx voor het patroon! Ik dacht wel dat ie veel groter zou worden, gezien het hoofd, maar hij is ook wel heel leuk zo! Op mijn te haak-lijst
Het is ook wel erg zwaarquote:Op maandag 15 november 2010 11:23 schreef trui het volgende:
ja, dat zou ik inderdaad nog kunnen doen, maar ze mogen in elk geval niet kleiner meer worden. dus dat risico wil ik eigenlijk niet nemen...
Haha, dat scheelt wel ja! Maar ik bedoelde ook zegh maar "hoog op de poten"... als je begrijpt wat ik bedoel, een "echt" giraffe-lijf. Maar deze is ook wel heel leuk zoquote:Op maandag 15 november 2010 11:25 schreef Mynerfius het volgende:
[..]
Ik heb het patroon x 2 vergrootdan wordt ie ongeveer 30 cm hoog (en met een enorm hoofd
)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een kerstboom!!! voor op te hangen!!!quote:Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef trui het volgende:
ik heb vanavond trouwens een aantal GS-jes zitten haken. helaas is m'n bol in die kleur nu op en ik was nog niet bepaald klaar...
[ afbeelding ]
iemand enig idee wat dit gaat worden?
Vast een veel te late reactie, maar ik gebruik de kussens van Blokker van ¤1,50quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Geen heel goede foto, hij is aanklikbaar om beter te kunnen zien.
[ link | afbeelding ]
En het is zo fijn om te doen![]()
Weet iemand of ze bij blokker/action/wat heb je nog meer... maar geen ikea, waar ze grotere kussens verkopen?
Wibra heeft ze voor een heel zacht prijsjequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice
Heeft iemand een tip waar ik aan haaknaalden kom? Ik heb net een haarband/hoofdband voor Isa gebreid en daar wil ze graag bloemen op
Wow, wat zijn ze mooi gewordenquote:Op zondag 14 november 2010 21:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nog een dagje drogen en ik ben klaar voor kerst![]()
[ afbeelding ]
(let niet op de vlekken in de theedoek, hij is schoon maar de verkleuringen gaan er niet meer uit)
Ik heb deze keer een plak schuimrubber van 1cm dik gebruikt met een theedoek eroverheen, werkt perfect.
Weet ik, maar ik houd me toch nooit aan "echte" matenquote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef mijsje het volgende:
Muck, die haaknaalden van de Wibra, die kloppen niet met de "echte" maten, ze wijken wel eens af...
Ik ga de krans ook niet maken hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik had ze niet goed om aan elkaar gehaaktDe strepen op de kussen lopen wel gelijk, dus opzich zie je er niet veel van, maar met het aan elkaar maken had ik er wel last van.
Spannend een krans, ik hou het wel bij simpele strepen en beestjes.
Van sommigen zouden er theoretisch twee of drie hetzelfde moeten zijn, de praktijk valt iets anders uitquote:Op maandag 15 november 2010 23:13 schreef trui het volgende:
![]()
![]()
![]()
en zoveeeel! erg leuk dat er geen een hetzelfde is. (toch??)
ik zag net op flicker een mooie kerstbal, maar geen idee wat voor techniek daar nou gebruikt is:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |