LadyBlack, wat leuk voor jou (voor jullie) - jammer dat ik niet thuis was en het gemist heb maar blij dat jij het wel 'live' hebt meegeleefdquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben met mn koor NU live op classic fm te horen!
Mede dankzij jullie 3e geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mn kussenhoes is half af, het tweede gedeelte dan.
Een voorkant is één hele kant hoor, af dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je mist een woord, HALF af.
Maar hoop m van het weekend af te krijgen
Whoop dear, je moet je "complimenten in ontvangst nemen spier" nodig wat extra trainen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ssst dat heet goed gokken. Morgen kan dat niet
Mooi! En fijn voor jou dat het ook een plezierige "klus" isquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Geen heel goede foto, hij is aanklikbaar om beter te kunnen zien.
[ link | afbeelding ]
En het is zo fijn om te doen![]()
Dat was ook meteen mijn gedachte ja, toen ik 'm zag.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:09 schreef phluphy het volgende:
Ik ken iemand die je daar heel blij mee zou maken trui, ik moest gelijk aan haar denken, een gekko is toch een reptiel? Of heb je 'm ook voor haar gemaakt? (Ik bedoel natuurlijk onze huisdichteres Oxy).
daar is ie inderdaad voor bedoeld.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:09 schreef phluphy het volgende:
Ik ken iemand die je daar heel blij mee zou maken trui, ik moest gelijk aan haar denken, een gekko is toch een reptiel? Of heb je 'm ook voor haar gemaakt? (Ik bedoel natuurlijk onze huisdichteres Oxy).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ♥ ik mis je ♥
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:03 schreef phluphy het volgende:
WIP
WIP
WIP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn de "dubbellaags" bloemen uit de Happy Hooker, pag. 116.
Ik doe ongeveer 30-45 minuten over 1 bloem, ik denk er zo'n 12 of 16 nodig te hebben.![]()
Ik heb er wat moeite mee om de steken, met name van stokjes en dubbele stokjes, mooi strak te laten zijn aan de buitenrand. Soms worden het van die enorm brede, losse steken. Hebben jullie hier tips voor?
En hier de reden voor het hebben van weinig tijd:Groene bloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi Fluf! Komen ze op je poncho?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Groene bloemenMooi Fluf! Komen ze op je poncho?
Nicequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
Onderaan, op de laatste (brede, zwarte) baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kussen is bijna af, nog 6 rijen, naja 6 keer 2 eigenlijk![]()
En er waren alweer dingen verkochten ze had ook weer alle dingen die mn moeder had gebracht neergezet, zo leuk dat het loopt.
En het leek wel alsof alles in de hema gratis was. Echt we stonden met zn 8e bij de kassa's (hebben er maar 4 dus 1tje in tasje doen) En op een gegeven moment stonden er wel meer dan tien mensen in de rij. Wasnie grappig nie
bij mij gekkie! En anders liggen er nog bij mam van omaquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice
Heeft iemand een tip waar ik aan haaknaalden kom? Ik heb net een haarband/hoofdband voor Isa gebreid en daar wil ze graag bloemen op
Ik denk dat ik jou gewoon de wol geef van de weekquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij gekkie! En anders liggen er nog bij mal van oma
Das nog beterquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou gewoon de wol geef van de weekIk moet ook nog eens gaan zoeken bij Pie, daar zouden nog een lading breinaalden en haaknaalden moeten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |