SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi NoralyZquote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef NoralyZ het volgende:
Caroline88: dat was ik, in het vorige topic, over Kreadoe. En niet zo gek dat je mn naam vergeten was, ik post hier bijna nooit, maar lees wel mee... Ik brei lieverHaken wel geprobeerd, maar is echt niks voor mij.
Ik vind die pinguins op de vorige pagina echt TEH cute!
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ontopic: de eerste kant van mn kussen is bijna af.
offtopic: Ik heb mn tentamen van maandag gewoon gehaald!!
Ben zo ontzettend blij. Juist omdat des te meer ik leer voor morgen des te meer ik het idee krijg dat het niet gaat lukken. Ooow nu moet alleen die opdracht goed zijn anders heb ik voor niets mn tentamen gehaald. Ow ik ben zo blij.
Ssst dat heet goed gokken. Morgen kan dat nietquote:Op donderdag 11 november 2010 16:41 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Zie je wel dat je slimmer was dan je dacht?
pieterskerkchoorsteeg, dat is als je bij de bushalte in de breestraat voorbij de selexyz loopt, richting gemeentehuis, en dan bij de klassieke muziekwinkel rechts de steeg in (dat is echt tien meter van de bushalte). die steeg dan een stuk inlopen, t zit ergens links, voorbij de tweedehandsherenmodezaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oeh mooi, zit ie een beetje centraal in Leiden?
En hebben ze er ook acryl?
Ja bij inschatten hoe groot een maat 27 zou zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 23:12 schreef Eska het volgende:
Lucy legt altijd duidelijk (en enthousiast) uit, vind ik.
Oh LadyBlack, da's altijd jammer ja, als weer moet gaan uithalen.
Weet je wel waar je mis ging dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |