LadyBlack, wat leuk voor jou (voor jullie) - jammer dat ik niet thuis was en het gemist heb maar blij dat jij het wel 'live' hebt meegeleefdquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben met mn koor NU live op classic fm te horen!
Mede dankzij jullie 3e geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mn kussenhoes is half af, het tweede gedeelte dan.
Een voorkant is één hele kant hoor, af dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
Je mist een woord, HALF af.
Maar hoop m van het weekend af te krijgen
Whoop dear, je moet je "complimenten in ontvangst nemen spier" nodig wat extra trainen.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ssst dat heet goed gokken. Morgen kan dat niet
Mooi! En fijn voor jou dat het ook een plezierige "klus" isquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Geen heel goede foto, hij is aanklikbaar om beter te kunnen zien.
[ link | afbeelding ]
En het is zo fijn om te doen![]()
Dat was ook meteen mijn gedachte ja, toen ik 'm zag.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:09 schreef phluphy het volgende:
Ik ken iemand die je daar heel blij mee zou maken trui, ik moest gelijk aan haar denken, een gekko is toch een reptiel? Of heb je 'm ook voor haar gemaakt? (Ik bedoel natuurlijk onze huisdichteres Oxy).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |