abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 13 november 2010 @ 22:02:56 #151
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_88683053
Shit, heb een lekkage, en met daar stond een deel van mn garens -O-

* Ynske gaat verder met dweilen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:14:24 #152
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88683438
oh nee ynske! da's dubbel balen! :{
in de haak.
pi_88684194
Sh*t ynske, balen zeg!

Moosje is af, al ben ik er zelf niet zo blij mee..

zaterdag 13 november 2010 @ 22:40:28 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88684411
ik vind moosje heel lief hoor! O+ maar ehm, is het nou een poesje? of een lammetje? of nog iets anders?
in de haak.
pi_88684433
Moosje is echt schattig!
En verder heb ik eigenlijk niets toe te voegen...
pi_88684541
Idd, Moosje is lief! En zijn ogen zijn heeeeel mooi!

Ik weet nu wel wat ik als volgende ga maken ( tussendoor even een pinguin gemaakt, maar die is nu ook af). Ik heb namelijk nog een kale takken-kerstkrans liggen, en daar ga ik allemaal blaadjes aan maken (in allerlei kleuren), en verschillende ornamenten. Het wordt dus niet echt een kerstkrans maar gewoon een vrolijke krans die het hele jaar door kan blijven hangen!
pi_88684984
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef trui het volgende:
ik vind moosje heel lief hoor! O+ maar ehm, is het nou een poesje? of een lammetje? of nog iets anders?
Hij ziet er idd wel lief uit, maar daar komt het punt al in je vraag, je ziet niet wat het is :D Het moet een poesje voorstellen :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:01:39 #158
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88685051
ah, toch! 't komt denk ik door de ronde oortjes dat dat niet meteen zo duidelijk is.

kirsten, leuk idee! succes!
in de haak.
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:47:26 #159
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88686390
Moosje is lief en het is een prachtmoos! Evolutie enzo er ontstaan nog steeds nieuwe soorten.
pi_88687214
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef trui het volgende:
ah, toch! 't komt denk ik door de ronde oortjes dat dat niet meteen zo duidelijk is.
Ja ik kreeg ze niet hoekig, ben daar niet zo goed in vrees ik ;-)
pi_88688141
Moosje is wel lief hoor Stefanie, en zo ziet het er zo uniek uit, dat heeft niemand!! :*
de wol is aangekomen! *O* *O* wat is ie mooi! daar ga ik eens over denken wat ik daarvan wil maken O+

mooie bloemen Phluphy! :) hoe had je het trouwens opgelost met je poncho? (had ik dat gemist?) had je hem toch nog wat langer gemaakt? of heb je hem zo gehouden?

:) leuk melkkannetje Lyssa! daar gaat de ontvanger heel blij mee zijn :)

:o Whoop, wat een gedoe zeg... ik had op dit punt wel gezegd: sorry, maar laat maar... (als je leuk iets wil doen om iemand te helpen, ga je toch geen contract ondertekenen? stom dat ze dat wil...)
pi_88692422
Ik had wel door dat het een kat was hoor ;) Aan het halsbandje te zien. Het doet me denken aan zo'n anime-serie met serieuze katten (als in niet chin-chan katten maar normaal getekende katten)... Ok dat maakt het er niet echt duidelijker op :D
pi_88693628
Ik vind Moosje ook lief O+

Ik heb leren vilten *O* Er is volgens mij geen vilttopic hier en het is ZO zwaar dat ik het vast niet heel vaak meer doe, dus pimp ik er hier even mee ;)

Ze zijn eigenlijk nog ietsjes te breed, maar ik ben bang dat ze te kort worden als ik ze nog meer vervilt... De andere moet nog O-)
  zondag 14 november 2010 @ 11:15:39 #164
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88693852
ow ja melkkannetje was ik gister vergeten! :D leuk is die...grappig dat ie zo blijft staan! want hij is niet met vulling toch?

en Moosje is lief! :D snap wat je bedoeld dat je niet helemaal weet of het nou een lammetje of een katje is, maar alsnog is ie vet schattig! :D:D

en die gevilte handschoen :D gaaf!! mooie kleuren!

Ynske balen zeg die lekkage!!! :S hoop dat het snel opgelost kan worden/stopt met regenen :P

En whoop ik sluit me aan bij Mijsje!!

M'n zus heeft me iets te doen te geven voor het weekend, nu ik Christels boek niet bij me heb: ze wil ook een Up sleutelhanger! :D en m'n moeder heeft wel roze en witte garen dus kan ik wel even gebruiken :) (ze wil roze :P)
maar eerst even een presentatie in elkaar flansen....en ik heb echt 0 powerpoint skillz dus wordt nog wat :S
pi_88693897
Thanx voor de complimentjes.

Caroline, het is nu alleen katoen, blijft wel zo staan, maar is wel makkelijk in te deuken, ik zal met die dame overleggen of ze er wat vulling in wil, maar ik denk dat als ze het zo in de kast zet, dat het prima blijft staan.

Moosje O+ Ik vind hem keilief, ook leuk die details van zoals dat belletje.

Ynske, wat balen zeg, die lekkage :o Op je garen ook nog eens ;(

Wat spannend, je eerste vilt project Inu! Ik vind het goed gelukt!
  zondag 14 november 2010 @ 11:56:23 #166
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_88694734
Oh Ynske wat balen! Hoop dat het snel gefixed is! :{

Wat is Moosje leuk! Je bent natuurlijk altijd wat kritischer op je eigen werk, maar ik vind 'm heel schattig!

En dat vilten lijkt mij echt superleuk Inu, die handschoenen zien er echt heel mooi uit! Waarom is het zo zwaar? :)

Nu nog eventjes een paar fotootjes van mijn WIP Heb een patroon van een giraf iets aangepast omdat ik er graag een draak van wil maken. Hij is al best groot en lijkt een beetje op een koe ;) maar hopelijk wordt dat anders als alle onderdelen erop zitten...

Zwelgje:

zondag 14 november 2010 @ 12:12:51 #167
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_88695195
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:03 schreef Inu het volgende:
Ik vind Moosje ook lief O+

Ik heb leren vilten *O* Er is volgens mij geen vilttopic hier en het is ZO zwaar dat ik het vast niet heel vaak meer doe, dus pimp ik er hier even mee ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ze zijn eigenlijk nog ietsjes te breed, maar ik ben bang dat ze te kort worden als ik ze nog meer vervilt... De andere moet nog O-)
Wat leuk Inu! Erg mooi geworden!
Ik heb vorig jaar op de kerstmarkt in Maastricht een gevilte sjaal gezien. Blauw met bloemen erin. Ik neem me sinds die tijd voor eens een workshop te volgen maar het komt er niet van. Je kan er zulke mooie dingen mee maken. Vooral het mooie kleurverloop bij jou vind ik geweldig!

Lieve poes en schattig melkkannetje zag ik nog voorbij komen. En een giraf O+

Ik ben bezig met muts-nummer-zoveel. Ik zal vandeweek even foto's maken. En ook maar meteen van mijn kerstkaartcreaties. Ik was net aan het tellen hoeveel ik er moet maken maar ik kwam tot de ontdekking dat ik er vorig jaar meer heb verstuurd dan gekregen. Vond iedereen het crisis en nodig te bezuinigen op mij? ;(
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_88695855
ik verstuur ook altijd meer kaarten dan dat ik ontvang... op de een of andere manier vinden mensen het niet meer zo charmant om kaarten te sturen lijkt het wel... een tante van mij gebruikt het geld dat ze kwijt was geweest om kaarten te sturen, om naar een goed doel over te maken... op zich een mooi idee, maar voor je dat weet vraag je je wel steeds af: waarom stuurt ze me geen kaart?

7 rijen op m'n visjesdeken ondertussen, en weer bezig met de visjes voor de volgende rijen... :)

edit: mooie wanten Inu! Hoe heb je dit nou gedaan? ben er wel benieuwd naar... :) (we kunnen ook gewoon een vilt-topic openen, in het breitopic kom je vervilten ook tegen, en vast op meer creatieve dingen op het forum...)

lieve giraffe zeg! O+ zo is het koppie al heel schattig, ben benieuwd naar het eindresultaat. :)
  zondag 14 november 2010 @ 13:22:33 #169
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88696851
leuk die giraf/draak in wording! ik vind die wol heel tof :) ook leuk omdat het bij die ogen gewoon wit is! :D
en ow ja je visjes deken :D hoeveel moet je nog???!!!

haha kerstkaaren, ik vind het altijd heel leuk om te sturen en te krijgen maar mijn vrienden doen er echt helemaal niet aan :(
en dat geld over maken naar een goed doel, aan de ene kant een mooi idee aan de andere kant laat je door een kaartje ook aan iemand weten dat je 'm niet vergeten bent ofzo ;)

m'n powerpoint is af dus ik mag aan de Up :)
pi_88696986
Kerstkaarten vind ik ook leuk om te versturen en ontvangen maar veel mensen doen er idd niet aan mee :(

Ik ga straks Floortje opnieuw haken, wens me good luck :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 november 2010 @ 13:45:38 #171
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_88697593
Het wordt eigenlijk een draak, maar het patroon is aangepast van een giraf :@

De witte wol is een stuk dat ik ertussen heb toegevoegd, anders zijn de ogen zo moeilijk te zien vind ik :)

Ik verstuur de laatste jaren digitaal een kerstkaart, dat scheelt een hoop gedoe (maar ik maak 'm wel zelf want het moet toch wel iets persoonlijks hebben vind ik :Y )...
pi_88697999
:@ ik en lezen, als draak wordt ie vast ook geweldig! :D (moet ik echt af zien denk ik... ;) ) maar dat witte waar de ogen zitten vind ik juist helemaal leuk, steekt zo lekker af bij de rest van het gezicht/lijf.

en de visjesdeken... ik heb nu 7 rijen van 12 visjes aan elkaar zitten (=84 visjes) en ik moet 23 rijen in totaal... (=276 visjes) dat is ongeveer 30% wat er dus al klaar aan elkaar zit... :) ik heb ook wel alweer wat visjes gemaakt, maar nog niet genoeg voor weer een hele rij (4 kleuren, 3 van iedere kleur) als ik van iedere kleur bol weer visjes heb gemaakt, dan kan ik weer ongeveer 2 rijen eraan vastmaken. het is een lange termijn project, ik haast me er ook absoluut niet mee. ik ga gewoon verder als ik zin heb of als ik me verveel, en in de auto haakt het ook lekker weg als passagier zijnde... :P
pi_88701511
@mijsje & esseEi dat is ook ons punt, dus we hebben nu gemaild, want ga ook niet beginnen voordat ze het er mee eens is. Wij haken voor ons lol, niet met zoveel gedoe.

Mn kussen is af!! Foto volgt morgen wel.

Moosje is wel schattig hoor(die van mij ligt al maanden half af ergens, pootjes had ik niet goed gedaan, geen zin om opnieuw te doen :P
En puntoren zijn niet zo moeilijk, bij amineko(kat) begin je met 4, dan 8 en dan steeds 2 erbij, dan wordt ie wel goed.

En nu maar eens een projectje voor vanavond zoeken.
  zondag 14 november 2010 @ 16:13:53 #174
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88702785
Good luck stefanie ;)

mijsje wordt echt een huge project zeg! maar als het geen verplichting wordt is het goed :D
ben benieuwd naar je kussen whoop!

zojuist mijn eerste haakervaring met Katoen gehad :P m'n moeder heeft veel katoen, en ook knalroze dus moest de Up maar met katoen. Opzich wel mooi, maar vind het bij het minderen/sluiten zo lastig strak trekken zeg maar. En dan dus inderdaad veel gaten.
Sowieso lastig strak trekken en snel gaten. Maar vind 'm toch wel mooi!

en nu moet ik strijken:(
pi_88703810
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: dank je EsseEi, ik moet er eigenlijk aan beginnen, maar wacht nog af of het dezelfde kleuren mag zijn.
pi_88711134
Leuk die draak! Goed idee om dat op een giraf te baseren zeg.

Inu, die handschoenen! Heb je ergens een wolvilt cursus gedaan?

Ik heb bij bij om de hoek een winkeltje zitten waar ze ook wolvilt-workshops geven, maar dat is op doordeweekse ochtenden. Misschien moet ik binnenkort maar eens een dagje vrij nemen (heb nog ruim 3 weken aan vakantiedagen, dat moet toch genoeg zijn om nog flink wat te vilten/haken! ;) )

Na alle trein-tips heb ik dit weekend maar een reisje naar het hoge noorden gemaakt (hoewel ik het idee van een treinkaartje kopen alleen omdat het zo lekker haakt in de trein nog steeds hilarisch vind, had ik wel echt een reden om daarheen te reizen). Helaas zat het niet mee, werkzaamheden waardoor een stuk met de bus en verder was het zo druk dat haken niet heel lekker ging.
Ondanks dat toch een goede oogst: 7 nieuwe blokjes voor mijn oldrosewrap! :)
pi_88714386
Inu wat een gave kleuren O+
Zwelgje is lief Mynerfius, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Nog een dagje drogen en ik ben klaar voor kerst O+

(let niet op de vlekken in de theedoek, hij is schoon maar de verkleuringen gaan er niet meer uit)

Ik heb deze keer een plak schuimrubber van 1cm dik gebruikt met een theedoek eroverheen, werkt perfect.
  zondag 14 november 2010 @ 21:19:35 #178
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_88714999
Wow Ophelia, wat mooi!! O+
pi_88715166
Oh wat mooi, Ophelia! O+ En wat een boel verschillende! Ik wil ze ook!
Ga je ze straks in de boom hangen? Of voor het raam? Of gewoon overal?
  zondag 14 november 2010 @ 21:30:27 #180
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88715704
:O ze zijn wel heel gaaf Ophelia! ik dacht eerst: gehaakte kerstversieren....is dat niet heel truttig. Maar het ziet er wel heel vet uit zo! :D en inderdaad: al die verschillen!

M'n internet deed het niet dus ben begonnen aan Floortje...mn huisgenoot is 1 seconde thuis en internet doet het weer...en de modem staat in haar kamer...dubieus ;)
ga nu weer even verder, heb het idee dat het een rat gaat worden zo zonder fluffy wol maar ben benieuwd
pi_88720998
O+ wow Ophelia, die zijn toch wel heel erg mooi! Waar had je de patroontjes ook al weer vandaan? :)

EsseEi, dat valt wel mee hoor, ja het wordt een grote deken uit eindelijk, maar op zich doe ik er nog genoeg naast... veel tussendoorprojectjes dus ;)

Nu ga ik zaterdag met manlief naar Utrecht. Zijn er nog tips van leuke hobbywinkeltjes waar ik goed (niet te duur) aan (mooie) haaknaalden en garens kan komen? manlief stelde het zelf voor om een keer naar Utrecht te gaan omdat hij ook had gehoord dat er daar leuke hobbywinkeltjes zijn, dus dat grijpen we met beide handen aan... *)
  zondag 14 november 2010 @ 23:52:45 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88723155
stefanie, dus bij jullie is 't ook zo erg met dat water??! ik zag 't op het nieuws, rampzalig zeg!! ik hoop dat 't snel weer zakt! :*

ophelia, wow, wat een prachtige verzameling! O+ wat voor versteviging heb je gebruikt?

mijsje, goedkope weet ik niet, sorry. :+ verder weet ik vooral modilaine voor garen. O+ er is ook een pipoos maar da's niet mijn favoriete winkel. en een fournituren zaakje (Ria's fournituren) in een steegje tussen vredenburg (het plein) en de oude gracht. ook zijn er aan de oude gracht (?) wel wat leuke kralenzaakjes geloof ik, en als je het straatje waar modilaine in zit wat verder uitloopt (dus van 't centrum af) heb je aan je rechterhand een winkel die leuke tashengsels enzo verkoopt.

mynerfius, geweldige draak wordt dat! ^O^

inu, knap werk! is dat wolvilten inderdaad? met zo'n naald? hoe dik is de handschoen, kan hij evt. als ovenwant dienen?
in de haak.
  maandag 15 november 2010 @ 00:13:05 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88723988
ik heb vanavond trouwens een aantal GS-jes zitten haken. helaas is m'n bol in die kleur nu op en ik was nog niet bepaald klaar...

iemand enig idee wat dit gaat worden? :)
in de haak.
pi_88724357
Oh, wat grappig, zo in verschillende afmetingen!
Ik weet niet of je je vraagt stelt om ons te laten raden, of om op ideeën te komen? :7
Maar ik zie meteen een (tamelijk omvangrijk) project voor me. :P Namelijk nog meer van zulke series in leuke bijpassende kleuren maken. En dan gaan puzzelen tot het een leuk(e) deken(tje) is. Ik weet alleen niet of de onderlinge verhoudingen zich daarvoor lenen.
't Is iig wel een idee waar ik zelf al een poosje mee rondloop. ;)
  maandag 15 november 2010 @ 00:29:28 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88724582
klinkt leuk, maar 't is niet waar ik ze voor maak. :+
in de haak.
pi_88724676
Ah, helaas....geen koelkast voor mij dus. :+
Dan nog een poging voor de mixer. 8-) Het wordt de bekleding voor de volgende poef!
  maandag 15 november 2010 @ 00:35:57 #187
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88724773
nope! 8-) ik zeg nog even niks, laat 't resultaat binnenkort wel zien. :+
in de haak.
pi_88724942
Hè derrie, ik wilde nog een hint kopen.... :o
Nou ja, dan maar lijdzaam afwachten. :+ (al ben ik wel rete-nieuwsgierig nu :D )
pi_88727388
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:52 schreef trui het volgende:
stefanie, dus bij jullie is 't ook zo erg met dat water??! ik zag 't op het nieuws, rampzalig zeg!! ik hoop dat 't snel weer zakt! :*
Ja helaas, ik ga maar met de auto naar het werk, treinen rijden met vertraging en extra traag omdat de dijk gebarsten is op een deel van het traject. Ook geen stoptreinen op dat traject, dus alles loopt door elkaar. Ik ga vanavond eens kijken maar normaal gezien moet het meeste water weer gezakt zijn, het heeft niet meer geregend.
  maandag 15 november 2010 @ 06:58:02 #190
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_88727448
Trui het wordt een kerstboom!!!! :D
of een draak? ;)
  maandag 15 november 2010 @ 08:07:17 #191
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_88727724
Gezien de kleur dacht ik ook aan een kerstboom. Of een kerstkrans misschien?
Stefanie en andere natte voeters, sterkte met al dat water!

Ophelia, mooi sneeuwsterren :)

[ Bericht 32% gewijzigd door caroline88 op 15-11-2010 09:38:29 ]
pi_88728549
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef mijsje het volgende:
ik verstuur ook altijd meer kaarten dan dat ik ontvang... op de een of andere manier vinden mensen het niet meer zo charmant om kaarten te sturen lijkt het wel... een tante van mij gebruikt het geld dat ze kwijt was geweest om kaarten te sturen, om naar een goed doel over te maken... op zich een mooi idee, maar voor je dat weet vraag je je wel steeds af: waarom stuurt ze me geen kaart?

7 rijen op m'n visjesdeken ondertussen, en weer bezig met de visjes voor de volgende rijen... :)

edit: mooie wanten Inu! Hoe heb je dit nou gedaan? ben er wel benieuwd naar... :) (we kunnen ook gewoon een vilt-topic openen, in het breitopic kom je vervilten ook tegen, en vast op meer creatieve dingen op het forum...)

lieve giraffe zeg! O+ zo is het koppie al heel schattig, ben benieuwd naar het eindresultaat. :)
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef knitwit het volgende:
Leuk die draak! Goed idee om dat op een giraf te baseren zeg.

Inu, die handschoenen! Heb je ergens een wolvilt cursus gedaan?

Ik heb bij bij om de hoek een winkeltje zitten waar ze ook wolvilt-workshops geven, maar dat is op doordeweekse ochtenden. Misschien moet ik binnenkort maar eens een dagje vrij nemen (heb nog ruim 3 weken aan vakantiedagen, dat moet toch genoeg zijn om nog flink wat te vilten/haken! ;) )

Na alle trein-tips heb ik dit weekend maar een reisje naar het hoge noorden gemaakt (hoewel ik het idee van een treinkaartje kopen alleen omdat het zo lekker haakt in de trein nog steeds hilarisch vind, had ik wel echt een reden om daarheen te reizen). Helaas zat het niet mee, werkzaamheden waardoor een stuk met de bus en verder was het zo druk dat haken niet heel lekker ging.
Ondanks dat toch een goede oogst: 7 nieuwe blokjes voor mijn oldrosewrap! :)
Vilten is echt sim-pel! Ik heb het geleerd van dit filmpje :D http://rayreynolds.wordpress.com/2008/09/01/felt-slippers/

Heb eerst geprobeerd met een gewoon lapje en heb daarna een klein zakje gemaakt en toen de wanten gedaan. Het is wel echt loeizwaar tot je ze op de goede maat hebt... Eentje is er nu perfect en de ander moet nog ietsjes kleiner... Oh, en in plaats van een wasbord heb ik een deksel van een plastic opbergbak gebruikt :) Die had ook ribbels O-)

Die sneeuwvlokjes O+ O+ O+ Gaan ze in de kerstboom Ophelia?
pi_88728772
Sneeuwvlokjes zijn mooi! O+

Gisteravond begonnen met peas in a pod van ana paula rimoli, en het valt een beetje groter uit dan gedacht _O- Dus eigenlijk een vrij nutteloos projectje, maar wel leuk.
pi_88729062
Trui, ik ga ook voor Kerstboom, maar wel een toffe volgens mij ;)

Die draak :o wat supercool! Waar heb je dat patroon vandaan, want een giraf lijkt me ook wel eluk om te maken zo... _O_

Moosje is lief! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Lijnloos op 15-11-2010 10:15:20 ]
  maandag 15 november 2010 @ 09:47:50 #195
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88729316
jaah, geraden! *O* 't wordt inderdaad een soort van kerstboom, meer een advents-boom eigenlijk.
het was een mystery-project van sarah london vorig jaar, in 4 delen:

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
in de haak.
pi_88729500
Ik zag het totaal niet voor me! Maar wat leuk!

En die tutorial onderin bij part 1 is wel goed...mocht ik me er ooit aan willen wagen(het vierkantjesgebeuren, niet de kerstboom).
pi_88729543
Oh Trui, dat is een gaaf idee! Heel tof. Dat witte garen maakt het ook echt zo "besneeuwd"! Ben benieuwd hoe ie bij jou wordt...
  maandag 15 november 2010 @ 10:07:22 #198
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88729809
haha ja wel lekker kitsch is ie he. ik ga nog wel even op zoek naar dat garen, maar anders wordt 't gewoon wit garen hoor.

nog best een heel gedoe vind ik inu, dat vilten. en wat een boel wol gaat daarin zitten!
in de haak.
  maandag 15 november 2010 @ 10:12:34 #199
112092 Mynerfius
Creapy crawlie
pi_88729942
Thanks Lijnloos, giraf staat hier :)

Trui die boom is echt heel leuk! Ben benieuwd wat voor kerstaccessoires er nog meer langs gaan komen :)
pi_88730042
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef Mynerfius het volgende:
Thanks Lijnloos, giraf staat hier :)

Trui die boom is echt heel leuk! Ben benieuwd wat voor kerstaccessoires er nog meer langs gaan komen :)
Tnx voor het patroon! Ik dacht wel dat ie veel groter zou worden, gezien het hoofd, maar hij is ook wel heel leuk zo! Op mijn te haak-lijst ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')