Hij ziet er idd wel lief uit, maar daar komt het punt al in je vraag, je ziet niet wat het isquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef trui het volgende:
ik vind moosje heel lief hoor!maar ehm, is het nou een poesje? of een lammetje? of nog iets anders?
Ja ik kreeg ze niet hoekig, ben daar niet zo goed in vrees ik ;-)quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef trui het volgende:
ah, toch! 't komt denk ik door de ronde oortjes dat dat niet meteen zo duidelijk is.
Wat leuk Inu! Erg mooi geworden!quote:Op zondag 14 november 2010 11:03 schreef Inu het volgende:
Ik vind Moosje ook lief
Ik heb leren viltenEr is volgens mij geen vilttopic hier en het is ZO zwaar dat ik het vast niet heel vaak meer doe, dus pimp ik er hier even mee
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn eigenlijk nog ietsjes te breed, maar ik ben bang dat ze te kort worden als ik ze nog meer vervilt... De andere moet nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: dank je EsseEi, ik moet er eigenlijk aan beginnen, maar wacht nog af of het dezelfde kleuren mag zijn.
Ja helaas, ik ga maar met de auto naar het werk, treinen rijden met vertraging en extra traag omdat de dijk gebarsten is op een deel van het traject. Ook geen stoptreinen op dat traject, dus alles loopt door elkaar. Ik ga vanavond eens kijken maar normaal gezien moet het meeste water weer gezakt zijn, het heeft niet meer geregend.quote:Op zondag 14 november 2010 23:52 schreef trui het volgende:
stefanie, dus bij jullie is 't ook zo erg met dat water??! ik zag 't op het nieuws, rampzalig zeg!! ik hoop dat 't snel weer zakt!
quote:Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef mijsje het volgende:
ik verstuur ook altijd meer kaarten dan dat ik ontvang... op de een of andere manier vinden mensen het niet meer zo charmant om kaarten te sturen lijkt het wel... een tante van mij gebruikt het geld dat ze kwijt was geweest om kaarten te sturen, om naar een goed doel over te maken... op zich een mooi idee, maar voor je dat weet vraag je je wel steeds af: waarom stuurt ze me geen kaart?
7 rijen op m'n visjesdeken ondertussen, en weer bezig met de visjes voor de volgende rijen...
edit: mooie wanten Inu! Hoe heb je dit nou gedaan? ben er wel benieuwd naar...(we kunnen ook gewoon een vilt-topic openen, in het breitopic kom je vervilten ook tegen, en vast op meer creatieve dingen op het forum...)
lieve giraffe zeg!zo is het koppie al heel schattig, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Vilten is echt sim-pel! Ik heb het geleerd van dit filmpjequote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef knitwit het volgende:
Leuk die draak! Goed idee om dat op een giraf te baseren zeg.
Inu, die handschoenen! Heb je ergens een wolvilt cursus gedaan?
Ik heb bij bij om de hoek een winkeltje zitten waar ze ook wolvilt-workshops geven, maar dat is op doordeweekse ochtenden. Misschien moet ik binnenkort maar eens een dagje vrij nemen (heb nog ruim 3 weken aan vakantiedagen, dat moet toch genoeg zijn om nog flink wat te vilten/haken!)
Na alle trein-tips heb ik dit weekend maar een reisje naar het hoge noorden gemaakt (hoewel ik het idee van een treinkaartje kopen alleen omdat het zo lekker haakt in de trein nog steeds hilarisch vind, had ik wel echt een reden om daarheen te reizen). Helaas zat het niet mee, werkzaamheden waardoor een stuk met de bus en verder was het zo druk dat haken niet heel lekker ging.
Ondanks dat toch een goede oogst: 7 nieuwe blokjes voor mijn oldrosewrap!
Tnx voor het patroon! Ik dacht wel dat ie veel groter zou worden, gezien het hoofd, maar hij is ook wel heel leuk zo! Op mijn te haak-lijstquote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef Mynerfius het volgende:
Thanks Lijnloos, giraf staat hier![]()
Trui die boom is echt heel leuk! Ben benieuwd wat voor kerstaccessoires er nog meer langs gaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |