Opwindend?quote:
Eruptie is aanstondequote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit nu lekker trekkend aan mijn lul door mijn kamer heen te rennen op die mzueik.
Als je een baggeraar bent wel ja.quote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan nog weinig, binnen 2 dagen heb je de 1000 al bereikt.
johhhhh!quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef dasorakel het volgende:
DJVT begin ik eigenlijk sinds kort pas te waarderen
Dat nieuwe nummer, die beat die is echt bril-fucking-jant!quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef dasorakel het volgende:
DJVT begin ik eigenlijk sinds kort pas te waarderen
Hoop dat je geen lange vingers hebt dan.quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit nu lekker trekkend aan mijn lul door mijn kamer heen te rennen op die mzueik.
Bas Bron maakt alle beats.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer, die beat die is echt bril-fucking-jant!
Bastian heeft die gemaakt (van die tietenclip you've got my love) alias "de neger des heils"
dan zijn ze aangevroren.quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef drummerdude het volgende:
Als er nu geen springende mensen komen....
De grootste baggeraar moet nu werken, heerlijkquote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je een baggeraar bent wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |