Opwindend?quote:
Eruptie is aanstondequote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit nu lekker trekkend aan mijn lul door mijn kamer heen te rennen op die mzueik.
Als je een baggeraar bent wel ja.quote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan nog weinig, binnen 2 dagen heb je de 1000 al bereikt.
johhhhh!quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef dasorakel het volgende:
DJVT begin ik eigenlijk sinds kort pas te waarderen
Dat nieuwe nummer, die beat die is echt bril-fucking-jant!quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef dasorakel het volgende:
DJVT begin ik eigenlijk sinds kort pas te waarderen
Hoop dat je geen lange vingers hebt dan.quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit nu lekker trekkend aan mijn lul door mijn kamer heen te rennen op die mzueik.
Bas Bron maakt alle beats.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer, die beat die is echt bril-fucking-jant!
Bastian heeft die gemaakt (van die tietenclip you've got my love) alias "de neger des heils"
dan zijn ze aangevroren.quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef drummerdude het volgende:
Als er nu geen springende mensen komen....
De grootste baggeraar moet nu werken, heerlijkquote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je een baggeraar bent wel ja.
Heb nog geen tijd gehad om hele cd te luisteren... moet toch maar mn ipod maar weer eens synchroniseren, heb ik teminste weer wat nieuwe herrie voor in de autoquote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef Miam het volgende:
[..]
johhhhh!
solonaise is een vet nummer overigens.
jaah moet je doenn joh.quote:Op maandag 20 december 2010 19:53 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Heb nog geen tijd gehad om hele cd te luisteren... moet toch maar mn ipod maar weer eens synchroniseren, heb ik teminste weer wat nieuwe herrie voor in de auto
in combi met die PI, was jij het, of wil jij dat ook?quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef drummerdude het volgende:
Zag ik net serieus iemand die via Twitter pijpbeurten aanvraagde voor SR10?
ik zeg; dans mi amore!quote:Op maandag 20 december 2010 19:54 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Uhuh kan ik ook gelijk Eddy Wally luisteren... mon cherry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |