Nog ongezonder dan echte sigaretten?quote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef alors het volgende:
Fuck zeg wie heeft chocoladesigaretten uitgevonden? Te goddelijk, ik vreet me er klem aan
Meisje uit Afrika ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:41 schreef Geo3kant het volgende:
Giel maak contact met publiek! Staat een schattig meisje met 1170 euro
tering, wat een schoonheidquote:EINDHOVEN/VUGHT - De politie heeft vanavond in het regionale opsporingsprogramma Bureau Brabant op Omroep Brabant een pasfoto en de volledige naam genoemd van een gevangene die twee weken geleden ontsnapte uit de gevangenis van Vught.
Op bewakingsbeelden die de politie toont, is te zien hoe de 30-jarige Vladimir Kulas simpelweg tussen de bezoekers de poort van de gevangenis uitloopt.
De politie meldt in het programma dat de man een straf uitzit voor een gewapende overval op een drogist en geweld niet schuwt. Kijkers krijgen het advies de man niet zelf te benaderen. (ANP
Ik wou een opmerking maken met sjag hoer enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 19:42 schreef alors het volgende:
Fuck zeg wie heeft chocoladesigaretten uitgevonden? Te goddelijk, ik vreet me er klem aan
Dagbesefquote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
hoor mij, woensdag, morgen dus![]()
dag besef
Wally Wartaal.quote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
hoor mij, woensdag, morgen dus![]()
dag besef
Smerige melkpoederchocoladequote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog ongezonder dan echte sigaretten?
Ah, mss komt ie nog wat doneren bij het Glazen Huisquote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef JaneDoe het volgende:
http://www.ad.nl/static/F(...)2.jpg?20101220193555
De 30-jarige Vladimir Kulas.
[..]
tering, wat een schoonheid
Check van Gelder?quote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, blank, hield ff zo'n cheque omhoog ..
Moet zeker om 2 uur weer?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 20 december 2010 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Gerard een patent heeft op die grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |