Lijkt een beetje op klaasquote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
De 30-jarige Vladimir Kulas.
[..]
tering, wat een schoonheid
Zo doet Sander het wel overkomen. "Zoals Gerard altijd zegt", "Zoals Gerard zou zeggen"..quote:Op maandag 20 december 2010 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Gerard een patent heeft op die grappen
Kijk via de TV omdat die stream denet niet wou.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef mwaterl het volgende:
goedzo giel, laat die pa zn mond houden
quote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef Geo3kant het volgende:
Tis nog een jongetje ook.. tijd voor die afspraak bij de opticien....
Het wel bekende ekdommetjequote:Op maandag 20 december 2010 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo doet Sander het wel overkomen. "Zoals Gerard altijd zegt", "Zoals Gerard zou zeggen"..
quote:
Dat kan niet toch? Naja voor een keer kan het wel.quote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog ongezonder dan echte sigaretten?
Geniet ervanquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan niet toch? Naja voor een keer kan het wel.
Giel geeft altijd de ochtendquote:Op maandag 20 december 2010 19:46 schreef dasorakel het volgende:
Pfff giel heeft morgen toch weer niet rond 7 uur sochtends en rond 18:00 savonds?
asjeblieft zeg.. ik ben die gast zoooo zat. Zat vanochtend in de file met m opgescheept, stap je vanmiddag de auto in, twitter je dat gelukkig niet giel bezig was... kwartier later toch gielquote:
oooooh, arme jij!quote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef dasorakel het volgende:
[..]
asjeblieft zeg.. ik ben die gast zoooo zat. Zat vanochtend in de file met m opgescheept, stap je vanmiddag de auto in, twitter je dat gelukkig niet giel bezig was... kwartier later toch giel
De meeste Nederlandse muziek is bedroevend.quote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef Miam het volgende:
oh nee wel.
marco b.wat een slechte plaat KUT
Boudewijn de Grootquote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse muziek is bedroevend.
+1quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Marco best tof maar deze kerstplaat is echt niveautje Dries Roelvink
Idd. Maarja, met dit soort teksten ook....quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het lukt al jaren niet om een klassieker qua kerstnummer te maken
Bijvoorbeeld ja.quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef Miam het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot
De Dijk
Frank Boeijen
Zo hoog nog?quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Marco best tof maar deze kerstplaat is echt niveautje Dries Roelvink
echt hequote:
Plork en de aannemersquote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef Miam het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot
De Dijk
Frank Boeijen
Je kunt het de laatse jaren ook niet gooien op christelijke maagdelijkheid.quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het lukt al jaren niet om een klassieker qua kerstnummer te maken
Zanger Rinusquote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef Miam het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot
De Dijk
Frank Boeijen
bras?quote:Op maandag 20 december 2010 19:49 schreef Geo3kant het volgende:
Marco is geen idioot maar dit is echt bras
Ik ook, ik zit nu lekker trekkend aan mijn lul door mijn kamer heen te rennen op die mzueik.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef Miam het volgende:
vergeet ik ook nog de melden dat de jeugd van tegenwoordig ook baas is.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit nu lekker trekkend aan mijn lul door mijn kamer heen te rennen op die mzueik.
wat ik nu voor me ziequote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit nu lekker trekkend aan mijn lul door mijn kamer heen te rennen op die mzueik.
lang niet in algemene zin, al die sneeuwballen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 december 2010 19:50 schreef Miam het volgende:
vergeet ik ook nog de melden dat de jeugd van tegenwoordig ook baas is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |