Wtf.. Gerard 1, Coen 2, Giel 3quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
Top5 Populaire personen: 1^ @giel3fm 2^ @coen3fm 3^ @Jetemetet 4^ @gerardekdom 5^ @wrekloos
Wat is dat toch, dat giel zo mateloos populair is
met je luie reet uit huis jijquote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef porsche1 het volgende:
Een maat vraagt of ik vanavond langs kom om te chillen. Ik ga niet antwoorden, want heb geen tijd. Ik moet posts maken om #1 te worden vandaag.Dat is belangrijker dan vrienden!
Vind hem net als vorig jaar heel erg tegenvallen. Het is alsof hij gewoon zijn ochtendshow aan het presenteren is. Terwijl Coen me positief verrast en Gerard een nog grotere held is dan normaal.quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
Top5 Populaire personen: 1^ @giel3fm 2^ @coen3fm 3^ @Jetemetet 4^ @gerardekdom 5^ @wrekloos
Wat is dat toch, dat giel zo mateloos populair is
ik moet ook zeggen dat het een mindere is, maar het is beter dan een doorsnee rihanna, en waarom mij quoten, terwijl ik iemand anders quote?quote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen muse, maar vind dit een nummer dat enorm kut is.
quote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef Swomp het volgende:
Porsche gaat dan 1000euro bieden op zanger rinus...
Het begint idd wel veel op ONZ te lijken hier
HAHA JA IK GELOOFD HET BEIJNA XDDDDDDDDDquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met je luie reet uit huis jij
quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Boo fucking hoo, jankbal. Toedels.
quote:Op maandag 20 december 2010 18:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb geen telefoon met internet enzo. Dus kan niet posten als ik weg ga van de PC.
niets tegen Sersjeequote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Boo fucking hoo, jankbal. Toedels.
Voor de rondvraag.quote:Op maandag 20 december 2010 18:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en waarom mij quoten, terwijl ik iemand anders quote?
dan heb je maar pech hoor zijn belangrijkere dingen dan postenquote:Op maandag 20 december 2010 18:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb geen telefoon met internet enzo. Dus kan niet posten als ik weg ga van de PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |