quote:
Dat gelovenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef porsche1 het volgende:
Een maat vraagt of ik vanavond langs kom om te chillen. Ik ga niet antwoorden, want heb geen tijd. Ik moet posts maken om #1 te worden vandaag.Dat is belangrijker dan vrienden!
Nogal.quote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt echt een spannend leven he
* djkoelkast Schatertquote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt echt een spannend leven he
Ik quote hem alleen maar om deze voor het nageslacht te bewaren ;-)).quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef porsche1 het volgende:
Een maat vraagt of ik vanavond langs kom om te chillen. Ik ga niet antwoorden, want heb geen tijd. Ik moet posts maken om #1 te worden vandaag.Dat is belangrijker dan vrienden!
quote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik quote hem alleen maar om deze voor het nageslacht te bewaren ;-)).
okquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nogal.![]()
Ik ben zaterdag nog uit geweest, dus ben wel weer sociaal genoeg geweest voor de komende week.
en nu ga je elke dag zorgen dat je nummertje 1 wordt, nouquote:Op maandag 20 december 2010 18:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nogal.![]()
Ik ben zaterdag nog uit geweest, dus ben wel weer sociaal genoeg geweest voor de komende week.
Boo fucking hoo, jankbal. Toedels.quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Sersjee het volgende:
Typisch. Iedereen die het niks vind is nou niet bepaald een regular. Nou weet ik weer waarom ik hier tijdens SR niet tot nauwelijks kom.
Echt, ik ga serieus niet antwoorden.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Echt, ik ga serieus niet antwoorden.Ik ga hem negeren.
Hij belt maar als het zonodig moet. En dan zeg ik dat ik me niet goed voel en lag te slapen.
![]()
Ga ik de politie bellen. Gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Porsche, Wat als je niet 1e wordt vandaag?
willen wij dat weten danquote:Op maandag 20 december 2010 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Porsche, Wat als je niet 1e wordt vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |