abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90798881
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef Telecaster het volgende:
Het blijft grappig, duizenden jaren christelijke onderdrukking, marteling, brandstapels, censuur en bemoeizucht
Wat een genuanceerde samenvatting van de geschiedenis zeg! Die martelingen en brandstapels waren ook echt structureel ja! Honderdenduizenden mensen die vermoord zijn!

NOT. Je overdrijft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_90802624
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een genuanceerde samenvatting van de geschiedenis zeg! Die martelingen en brandstapels waren ook echt structureel ja! Honderdenduizenden mensen die vermoord zijn!

NOT. Je overdrijft.
Nou... met de kruistochten zal je toch wel in die getallen terecht komen.
En ja, ik weet het, Jihad's waren ook geen pretje. Onder meer daarom vind ik alle religies ook helemaal niets. :)
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90803413
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef UltraR het volgende:

[..]

Nou... met de kruistochten zal je toch wel in die getallen terecht komen.
Dat klopt, maar dat was een oorlog. Een ronduit klungelige oorlog waarbij de meeste slachtoffers christen waren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_90943172
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Uhh nog niet zo lang geleden hadden we een minister die het waanzinnig verbod op godslastering weer op wilde graven (alsof een god niet voor zichzelf kan zorgen).
Ik wil gewoon kunnen winkelen op zondag. Een troonrede zonder imaginaire vriend er in.
's zondags 's ochtends zoveel herrie mogen maken als ik wil.
Stamcel onderzoek is beperkt door de gristelijke meute.
Dan te denken aan alle aids doden in afrika dankzij de paus.
Nog steeds vrage wetten over zedelijkheid en drugs die gebaseerd zijn op gristelijke religie.
Nog steeds geen 100% vrijheid om over je eigen lichaam te beschikken.
Als ik euthanasie wil plegen, het is mijn lichaam laat me.
Constante gezeik over gristenen die zich beledigd voelen.
(Kijk eens op www.goedgelovig.nl voor een meer gristelijke invalshoek op dit onderwerp).
(Gouden bikini)
etc etc etc etc.

Als ik me een beetje kwaad maak kan ik zo nog uren doorgaan.

Heel onze samenleving zit nog vol met misplaatst rekening houden met de religieuzen.
]
quote:

[..]

Ik wil gewoon kunnen winkelen op zondag.
Er zijn genoeg steden waar de winkels ook op zondag open zijn, het zijn juist de 'kleine' winkeliers die voor de zondagsrust waren.

quote:

[..]

's zondags 's ochtends zoveel herrie mogen maken als ik wil.

Niet iedereen is in het weekend vrij, houd rekening met elkaar, dit heeft niets te maken met het 'Christelijkgeloof'

quote:

[..]

Dan te denken aan alle aids doden in afrika dankzij de paus.

Niet alle credits aan de paus geven, in veel stammen werken ze nog met voodoo en magie, ze denken nml dat aids te genezen als ze met een maagd, geslachtsgemeenschap hebben
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:15:32 #80
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90944895
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef reformatorisch het volgende:

Er zijn genoeg steden waar de winkels ook op zondag open zijn, het zijn juist de 'kleine' winkeliers die voor de zondagsrust waren.

Dat is minder dan 5% van de winkeliers. Nu weet ik wel dat het heel gristelijk is om met de minderheid te bepalen wat de meerderheid wil. Maar realistisch is het niet.
quote:
Niet iedereen is in het weekend vrij, houd rekening met elkaar, dit heeft niets te maken met het 'Christelijkgeloof'

Niet alle credits aan de paus geven, in veel stammen werken ze nog met voodoo en magie, ze denken nml dat aids te genezen als ze met een maagd, geslachtsgemeenschap hebben
  maandag 14 januari 2013 @ 15:02:39 #81
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_121547844
Er komt een nieuwe serie aan volgende maand.

Dit keer met Ella Bandita, Sanne Vogel, Lieke van Lexmond, Christina Curry en Kim Feenstra.

Ben benieuwd :)

Trailer ziet er wel oké uit.

Moderator maandag 4 februari 2013 @ 07:33:44 #82
9859 crew  Karina
Woman
pi_122454390
Gisteren (zondag) was dus de eerste aflevering, iemand gekeken?

Afgaande op de reuring heeft de EO een hit in handen met het derde seizoen van Op Zoek Naar God. Het programma, dat vanavond begint op Nederland 3, heeft ontzettend veel publiciteit gekregen. Al zal dat voornamelijk het gevolg zijn van het strikken van Lieke van Lexmond en Christina Curry, die zich vrijwillig laten opsluiten in een klooster voor een stilteproject.

De praktijk leert dat het wat kan tegenvallen; de deelname van Gordon aan deze EO-titel was twee jaar terug ook spraakmakend, maar leverde toch niet heel spannende televisie op. De omroep krijgt het voordeel van de twijfel vanwege een nieuwe opzet. Want dat de vijf bekende(re) vrouwen in een klooster zitten, is nieuw, en levert mogelijk veel intiemer beeld op. Naast Lieke en Christina gaat het om Sanne Vogel, Elle Bandita en Kim Feenstra.

De EO kondigt de eerste aflevering aan als een kennismaking met de vijf BN’ers. Bij aankomst in het klooster moeten de dames hun mobiel en champagne meteen inruilen voor een kale kloostercel. Hun confronterende thuis voor de komende dagen…

De vijf BN’ers dompelen zich compleet onder in het kloosterleven. Ze volgen de 500 jaar oude aanwijzingen tijdens een Ignatiaanse stilteretraite in de oude St. Paulusabdij. Eenmaal per dag hebben ze een indringend gesprek met hun geestelijk begeleider. En buiten ontboezemingen op de dagboekcamera in hun kloosterkamer zijn ze een week lang stil. Ze lezen voor het eerst in de Bijbel; en dan meteen vier keer op een dag. Ze werken in de tuin tot de blaren op hun handen staan, zitten uren op harde kerkbanken en doen vele afwassen met de kloostergemeenschap. Maar ze komen ook tot rust, raken gefrustreerd, geven hun weerstand op en worden geraakt door de liefde en warmte van de kloosterlingen. De grote vraag in de serie is natuurlijk: wie van de vrouwen vindt God?

Op Zoek Naar God, Zondag 22.05 uur, EO (NL3)
Bron

[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 04-02-2013 10:59:57 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 4 februari 2013 @ 10:32:31 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_122456730
De eerste aflevering was toch gisteren? (niet gezien, trouwens).
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 10:58:52 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_122457306
Is dat zo? Ik zag dit bericht vanmorgen pas :@

-edit- je hebt gelijk 8)7

Vorige post aangepast.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_122457852
Ik heb gekeken.

Wel leuk :)
Ik ben in ieder geval genoeg geboeid voor verder vervolg.
  maandag 4 februari 2013 @ 13:06:47 #86
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_122460964
Ik vond het ook een aardige eerste uitzending.

Ben benieuwd naar het vervolg
pi_122464271
Ja, de dames waren heel afwachtend. Bijna bedeesd.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
pi_122467912
okselhaar bij Elle Bandita :X
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_122475774
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Leipo666 het volgende:
Ben benieuwd wat Patricia P. hiervan vindt.
pi_122478188
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:29 schreef miep63 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat Patricia P. hiervan vindt.
Jep, want die 2 zijn na dit programma samen..
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_122478255
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Leipo666 het volgende:
Ben je een beetje wereld vreemd?
pi_122480496
Ik had gehoopt dat het aparte afleveringen per persoon zouden zijn zodat ik dat smerige kind zou kunnen overslaan. Helaas, maarja ik kijk het op UG dus dan spoel ik wel vooruit.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 03:15:41 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122495549
Dit programma en topic ga ik even volgen. Moet eerlijk zeggen dat ik me er op voorhand een stel giebelende mutsen bij voorstelde, maar volgens mij gaat dit nog wel interessante tv opleveren. Het is natuurlijk de vraag hoelang het duurt voor Elle Bandita ontploft en ik ben ook benieuwd of Lieke wordt aangesproken op haar sportgedrag, want daarmee houdt ze zichzelf zó bezig dat God geen kans krijgt haar te benaderen :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 03:17:14 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122495557
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef LuciferRising het volgende:

[..]

stond er zelf ook wel even van te kijken :@ then again is het typisch iets voor haar om het niet af te scheren :P
Niet meer actief op Fok!
pi_122502868
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef LuciferRising het volgende:

[..]

nee, maar okselhaar bij vrouwen vind ik ranzig :r
zal het daar beneden ook wel niet veel beter zijn :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:12:48 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122504469
Niet meer actief op Fok!
pi_122513318
quote:
het is waar. Ik ken Ryanne namelijk.
pi_122513791
Ik vind die Lieke van Lexmond steeds minder irritant worden.
pi_122518385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

nee, maar okselhaar bij vrouwen vind ik ranzig :r
zal het daar beneden ook wel niet veel beter zijn :P
Misschien heeft ze wel eens last van een ontsteking onder de oksel, dan adviseert een arts weleens om het (helaas) te laten hangen.
pi_122518446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:48 schreef miep63 het volgende:

[..]

Misschien heeft ze wel eens last van een ontsteking onder de oksel, dan adviseert een arts weleens om het (helaas) te laten hangen.
de meeste vrouwen zullen dan niet in shirtjes zonder mouwen lopen om het maar te verbergen :N
en dan zorgen ze er al helemaal voor dat het niet op nationale TV kan verschijnen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')