Wat een genuanceerde samenvatting van de geschiedenis zeg! Die martelingen en brandstapels waren ook echt structureel ja! Honderdenduizenden mensen die vermoord zijn!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef Telecaster het volgende:
Het blijft grappig, duizenden jaren christelijke onderdrukking, marteling, brandstapels, censuur en bemoeizucht
Nou... met de kruistochten zal je toch wel in die getallen terecht komen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat een genuanceerde samenvatting van de geschiedenis zeg! Die martelingen en brandstapels waren ook echt structureel ja! Honderdenduizenden mensen die vermoord zijn!
NOT. Je overdrijft.
Dat klopt, maar dat was een oorlog. Een ronduit klungelige oorlog waarbij de meeste slachtoffers christen waren.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nou... met de kruistochten zal je toch wel in die getallen terecht komen.
]quote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uhh nog niet zo lang geleden hadden we een minister die het waanzinnig verbod op godslastering weer op wilde graven (alsof een god niet voor zichzelf kan zorgen).
Ik wil gewoon kunnen winkelen op zondag. Een troonrede zonder imaginaire vriend er in.
's zondags 's ochtends zoveel herrie mogen maken als ik wil.
Stamcel onderzoek is beperkt door de gristelijke meute.
Dan te denken aan alle aids doden in afrika dankzij de paus.
Nog steeds vrage wetten over zedelijkheid en drugs die gebaseerd zijn op gristelijke religie.
Nog steeds geen 100% vrijheid om over je eigen lichaam te beschikken.
Als ik euthanasie wil plegen, het is mijn lichaam laat me.
Constante gezeik over gristenen die zich beledigd voelen.
(Kijk eens op www.goedgelovig.nl voor een meer gristelijke invalshoek op dit onderwerp).
(Gouden bikini)
etc etc etc etc.
Als ik me een beetje kwaad maak kan ik zo nog uren doorgaan.
Heel onze samenleving zit nog vol met misplaatst rekening houden met de religieuzen.
Er zijn genoeg steden waar de winkels ook op zondag open zijn, het zijn juist de 'kleine' winkeliers die voor de zondagsrust waren.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kunnen winkelen op zondag.
Niet iedereen is in het weekend vrij, houd rekening met elkaar, dit heeft niets te maken met het 'Christelijkgeloof'quote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
's zondags 's ochtends zoveel herrie mogen maken als ik wil.
Niet alle credits aan de paus geven, in veel stammen werken ze nog met voodoo en magie, ze denken nml dat aids te genezen als ze met een maagd, geslachtsgemeenschap hebbenquote:Op donderdag 23 december 2010 12:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan te denken aan alle aids doden in afrika dankzij de paus.
Dat is minder dan 5% van de winkeliers. Nu weet ik wel dat het heel gristelijk is om met de minderheid te bepalen wat de meerderheid wil. Maar realistisch is het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef reformatorisch het volgende:
Er zijn genoeg steden waar de winkels ook op zondag open zijn, het zijn juist de 'kleine' winkeliers die voor de zondagsrust waren.
quote:Niet iedereen is in het weekend vrij, houd rekening met elkaar, dit heeft niets te maken met het 'Christelijkgeloof'
Niet alle credits aan de paus geven, in veel stammen werken ze nog met voodoo en magie, ze denken nml dat aids te genezen als ze met een maagd, geslachtsgemeenschap hebben
Jep, want die 2 zijn na dit programma samen..quote:Op maandag 4 februari 2013 19:29 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Patricia P. hiervan vindt.
stond er zelf ook wel even van te kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ben je een beetje wereld vreemd?
nee, maar okselhaar bij vrouwen vind ik ranzigquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ben je een beetje wereld vreemd?
het is waar. Ik ken Ryanne namelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef Viking84 het volgende:
http://www.showvandaag.nl(...)e-voor-elle-bandita/Benieuwd of het echt waar is!
Misschien heeft ze wel eens last van een ontsteking onder de oksel, dan adviseert een arts weleens om het (helaas) te laten hangen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee, maar okselhaar bij vrouwen vind ik ranzig
zal het daar beneden ook wel niet veel beter zijn
de meeste vrouwen zullen dan niet in shirtjes zonder mouwen lopen om het maar te verbergenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:48 schreef miep63 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel eens last van een ontsteking onder de oksel, dan adviseert een arts weleens om het (helaas) te laten hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |