Als de laatste poster het iniatief neemt hoeven er ook niet zoveel dubbele topics gemaakt te worden.quote:
Ja maar dat was hier geloof ik niet de regel dacht ik.quote:Op maandag 20 december 2010 15:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als de laatste poster het iniatief neemt hoeven er ook niet zoveel dubbele topics gemaakt te worden.
Sommigen zijn gewoon te lui.quote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja maar dat was hier geloof ik niet de regel dacht ik.
Mijn vriendin vindt Earth Song weer zijn beste nummer. Ik heb niet veel met MJ al was het een briljant artiestquote:Op maandag 20 december 2010 15:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijke oude lullen lijst.Ik had diversiteit hoog in het vaandel bij het opstellen. Snap niet dat They don't care about us er niet in staat eigenlijk, is gewoon zijn beste nummer.
Ohja dat was nog van zolcon zijn topic geloof ikquote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom en wegens afwezigheid naakte mannen in de OP blijft deze open
Maar die beat is bijna net zo geniaal als de drumsolo in Supernaut.quote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt Earth Song weer zijn beste nummer. Ik heb niet veel met MJ al was het een briljant artiest
Ik vond hem helemaal top toen die vet in Vegas rondhingquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Picchia het volgende:
Dit is nog van voor de tijd dat ze de hele dag zaten te Playstatione in de cel.
Ozzyquote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Arglist het volgende:
[..]
Maar die beat is bijna net zo geniaal als de drumsolo in Supernaut.
Dat is niet zo gek. Brusselse democratie is lafjes.quote:Op maandag 20 december 2010 15:41 schreef GSbrder het volgende:
Het spijt me, maar ik vind de TT maar lafjes.
Waar ligt de relatie met de inhoud van het vorig topicquote:Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Brusselse democratie is lafjes.
Dit is mijn favoriet.quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond hem helemaal top toen die vet in Vegas rondhing
Ja dat is ook een erg goed nummer maar uit die tijd blijft Johnny Cash mijn favorietquote:
De top 2000, wat doe jequote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef Tem het volgende:
Guus Meeuwis (ik weet dat Guus Meeuw is) op nr 23
Marco Borsato op nr 31
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |