quote:
quote:
quote:
quote:
Woensdag is gehaktdag.quote:
valt wel mee toch?quote:
Ilse de Langequote:
quote:
Pinotaquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Caland het volgende:
Ilse de Lange, die vraagt er echt om om keihard in d'r poepert gepakt te worden.
Yup, beviel me goed.quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Geo3kant het volgende:
Coen deed het goed gister .. tot diep in de nacht! Giel was echt slecht
luister eens goed?quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
ik hoop dat ze binnenkort wel Ilse de Lange gaan draaien...
Waar vraagt ze dat precies?quote:Op maandag 20 december 2010 13:20 schreef Caland het volgende:
Ilse de Lange, die vraagt er echt om om keihard in d'r poepert gepakt te worden.
Het zat even in een dipje maar nu gaat het zo hard dat ik het op mijn mobieltje niet meer bij kan houdenquote:
www.spele.nl/chatboxquote:
Hier, nu aan de telefoonquote:
ff opnieuw openen werkt bij mijquote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef trekker25 het volgende:
stream werkt niet meer via VLC / mediaplayer?
krijg een Access denied filmpje te zien...
PaardenIlse.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier, nu aan de telefoon
[ afbeelding ]
pampampampampquote:
Floggy molly?quote:
Als mij.quote:
quote:
Welke?quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind die plaat ook wel leuk eigenlijk
Ja?quote:
saaie prutsersquote:
quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
Wat er in dat busje gaat gebeuren.. Bangbros
quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
Wat er in dat busje gaat gebeuren.. Bangbros
komt kabouter wesley nog langs?quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zou er honderd miljoen miljard euro van maken.
Je datalimiet.quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Tyf eens op met die plaatjes van 100miljoen pixels, 3g ontvangst is hier slecht
GODMILJAAR!quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
komt kabouter wesley nog langs?
Kabouter Weslie is doodquote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
komt kabouter wesley nog langs?
Carglass is blij met 'm.quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef purplerose het volgende:
is het stomme brillen seizoen ofzo?wat een teringsmaak heeft die rabbering, niet alleen in de platen die die draait maar ook die kut bril!!
Net als Giel...quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef purplerose het volgende:
is het stomme brillen seizoen ofzo?wat een teringsmaak heeft die rabbering, niet alleen in de platen die die draait maar ook die kut bril!!
quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
bussie komt zo:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:nNrsJHXAylrOZM:http://www.weblo.com/asse(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
#HELLO #3FM #SR10quote:Op maandag 20 december 2010 13:25 schreef naatje_1 het volgende:
Moneygrabber vs Hello vs nietuittesprekenplaatnaam
De bangbrosquote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
bussie komt zo:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:nNrsJHXAylrOZM:http://www.weblo.com/asse(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Tyf eens op met die plaatjes van 100miljoen pixels, 3g ontvangst is hier slecht
quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef purplerose het volgende:
DIEJEE! hoe hij dat schreeuwtquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef JaneDoe het volgende:
wat een lekker ding daar aan die mic!
Schreeuwt wel lekker.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef TheFamousMan het volgende:
388 euro is weer binnah en weae faief raaah deizjawef ah!
Die ook ja!!quote:
Allemaal welquote:
een stuk nutteloos manvlees ja!quote:
quote:
Valensia met een S, is een Nederlanderquote:
ik ken d'r nietquote:Op maandag 20 december 2010 13:28 schreef djkoelkast het volgende:
Technisch gezien buiten kijf de beste zanger van Nederland die Valencia.
http://fok.3fmfan.nl/requests/?quote:Op maandag 20 december 2010 13:28 schreef tdrone het volgende:
Had niet iemand van fok die aangevraagd?
ik!quote:Op maandag 20 december 2010 13:28 schreef JaneDoe het volgende:
had iemand van hier toch aangevraagd?
dat zou leuk zijn! wohoooooooooooooooooooquote:
serieus?quote:
Efteling muziekquote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Geo3kant het volgende:
Dit lied kan zo in het park van de Efteling..
JA!quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Urquhart het volgende:
Die zanger zat toch ook een keer in De Reunie?
Ja, echt.quote:
Ik doe ze wel ff.quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Swomp het volgende:
Mensen vergeet niet hier de topic toe te voegen als je LAPO hebt
http://www.3fmfan.nl/page/forum/page/forum
echt he,quote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen staat er weer als een lompe bouwvakker bij.
Verklaar je naderquote:Op maandag 20 december 2010 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
Zou ik een iPad weggeven aan #sr10... Even denken hoor...
quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echt he,
"help, mijn dj kan niet dansen!"
I'm not surprisedquote:
Het plaatje is wel compleet inderdaadquote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Staat mooi bij z'n oranje broek toch
Hij wil graag weer slechtst geklede man zijn natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Staat mooi bij z'n oranje broek toch
@JeroenvanInkel kan je die #iPad winnaar niet vragen of hij de #iPad wilt doneren aan #sr10 #3fm #Qmusicquote:
Iddquote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef Roguee het volgende:
en gerard zingt weer gezellig met alles mee
Mijn einde is ook mooiquote:
Over And Over Again.quote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef JaneDoe het volgende:
nu nog robby valentine en we zijn compleet
dat geloof ik graag schat!quote:
Je mag niet meer zeiken?quote:
quote:
Waar is die te vinden?quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Miam het volgende:
die docu over valensia is erg mooi... echt een aanrader!
zegt dagoquote:
linkje?quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Miam het volgende:
nog ergens te zien?quote:Op maandag 20 december 2010 13:34 schreef Miam het volgende:
die is een tijd geleden op televisie uitgezonden, heb`m toen gekeken. echt eenquote:
Op welke zender? Misschien nog op uitzendinggemist te vindenquote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef Miam het volgende:
[..]
die is een tijd geleden op televisie uitgezonden, heb`m toen gekeken. echt een
bewonderenswaardig artiest!
bohemian rhapsody van valensia is ook echt erg goed!
Freddie is niet te evenaren, maar dit komt wel dicht in de buurt hoor!
welk programma?quote:Op maandag 20 december 2010 13:35 schreef Miam het volgende:
[..]
die is een tijd geleden op televisie uitgezonden, heb`m toen gekeken. echt een
bewonderenswaardig artiest!
bohemian rhapsody van valensia is ook echt erg goed!
Freddie is niet te evenaren, maar dit komt wel dicht in de buurt hoor!
Nederland 3 volgens mijquote:Op maandag 20 december 2010 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op welke zender? Misschien nog op uitzendinggemist te vinden
quote:
Beetje zielig die Jeroen; hij vond 555 beter. Maar radio 2 deelt de top 2000 toch ook niet met andere zenders, koninginnedag 538 blijft toch ook daar. Q-Music gaat het geluid toch ook niet met andere zenders doen, wat een gelul.quote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@JeroenvanInkel kan je die #iPad winnaar niet vragen of hij de #iPad wilt doneren aan #sr10 #3fm #Qmusic
@naatje_1 Zou jij dat dan doen ?
Vindt je leuk he? vindt je leuk he? niet likkuh niet likkuh!quote:
Fantasties!quote:Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vindt je leuk he? vindt je leuk he? niet likkuh niet likkuh!
hou oooooooooooooooooooohooooooopquote:
jeroen is een verbitterde ouwe zeurquote:Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef cheese. het volgende:
[..]
Beetje zielig die Jeroen; hij vond 555 beter. Maar radio 2 deelt de top 2000 toch ook niet met andere zenders, koninginnedag 538 blijft toch ook daar. Q-Music gaat het geluid toch ook niet met andere zenders doen, wat een gelul.
quote:
quote:
vind je is zonder -tquote:Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vindt je leuk he? vindt je leuk he? niet likkuh niet likkuh!
Hij is door Q natuurlijk ook niet altijd even netjes behandeld.quote:Op maandag 20 december 2010 13:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jeroen is een verbitterde ouwe lul
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
vind je is zonder -t(tip:Loop je/Speel je.... = ook geen t erachter.)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |