Niet eens.quote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus zo kom je aan je naam. Je dacht ik heet geen Anne maar Suus, dus we veranderen even de klinker.
Dat het voor jou geen straf is, kijk ik voor het gemak maar ff overheen. Ignorance is blissquote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou! En dat kan je onderhand al geeneens een straf meer noemen
Waarom zien die dingen er altijd zo fout uit?quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan denk ik eerder aan dit soort "kasten".
Dus voor jou is het wel een straf?quote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dat het voor jou geen straf is, kijk ik voor het gemak maar ff overheen. Ignorance is bliss
Welk deel is fout dan?quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zien die dingen er altijd zo fout uit?
Omdat geloof!quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
dat op zijn beurt weer beter is dan een kast in je.......quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nooit zo tof als Achterwerk in de kast.
Het was een gewoon het eerste woord dat toen in me opkwam.quote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel je levensverhaal dan eens, kind.
Sorry, ik dacht dat het wellicht na jouw tijd was. nofi.quote:
De RKK was haar tijd i.i.g. ver vooruit met die darkrooms.quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
De kleur, de afmetingen, de gordijntjes. En dat wat erin heeft afgespeeld wil ik niet eens aan denkenquote:
Ik snapte het al nietquote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Voor degene die de straf uitvoert, is het nooit een straf natuurlijk
Hmm. Ik voel een meubelmakerstalentenjacht aankomen voor het restylen voor een dergelijke "kast".quote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kleur, de afmetingen, de gordijntjes. En dat wat erin heeft afgespeeld wil ik niet eens aan denken
Dragon .... 8quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dragons?
Ik heb staan.............
How to Train Your Dragon (2010) 8.0
Despicable Me (2010) 7.5
De moeder der glory holes!quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan denk ik eerder aan dit soort "kasten".
Wel leuk dat er weer een beetje leuke animatie films zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dragon .... 8
Despicable me.... 6.5
Als die van de Appie komen, zou ik het wildgehalte durven te betwijfelenquote:
All you need is Klitsquote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Boer zoekt Kluts
All you need is Kluts
The Voice of Kluts
The Kluts-factor
Twee-voor-Kluts
Ik vond despicable me minder. Cloudy with a chance of meatballs vond ik erg leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel leuk dat er weer een beetje leuke animatie films zijn.
Goeie typo.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
All you need is Klits
pa pada dadaaaaaaaaaa
quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel leuk dat er weer een beetje leuke animatie films zijn.
UP was leuk jaquote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond despicable me minder. Cloudy with a chance of meatballs vond ik erg leuk.
En Up.
quote:
Zo wild, ze stuiteren de verpakking uit!quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die van de Appie komen, zou ik het wildgehalte durven te betwijfelen
Rapunzel las ik inderdaad ook nog wat goeds over. Is die al te leechen?quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vond dragon echt 1 van de leukste sinds tijden.
Rapunzel vind ik trouwens ook erg leuk
Up goed? Het zoveelste moraliserende wanproduct van Disney. Wat een draak van een film zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
Ik vond despicable me minder. Cloudy with a chance of meatballs vond ik erg leuk.
En Up.
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
UP was leuk ja
Al vind ik Dragons nog leuker.
Dragon doen. Veel leukerquote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien.
Maar ik ga eerst oldschool Belle en het beest downloaden en kijken deze week.
Die film heb ik vroeger wel 100 keer gezien.![]()
Het was een echte disneyfilm, maar bij dat soort films mag die kwijlerigheid best wel.quote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Up goed? Het zoveelste moraliserende wanproduct van Disney. Wat een draak van een film zeg.
bijna al het "wild" komt niet uit de natuurquote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die van de Appie komen, zou ik het wildgehalte durven te betwijfelen
Wacht, ik heb hem al wel gezien.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rapunzel las ik inderdaad ook nog wat goeds over. Is die al te leechen?
Up is bij lange na niet de beste. Wel vermakelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was een echte disneyfilm, maar bij dat soort films mag die kwijlerigheid best wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |