quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Kluts het volgende:
Nooit zo tof als Achterwerk in de kast.
Nou! En dat kan je onderhand al geeneens een straf meer noemenquote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Laat ook maar zitten ook. M'n achterkamertje ToDo list is al groot genoeg
Nee, het was echt leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan denk ik eerder aan dit soort "kasten".
Dus zo kom je aan je naam. Je dacht ik heet geen Anne maar Suus, dus we veranderen even de klinker.quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
Ik ging in Apeldoorn regelmatig naar een feestje dat Klats! heette.
Niet eens.quote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus zo kom je aan je naam. Je dacht ik heet geen Anne maar Suus, dus we veranderen even de klinker.
Dat het voor jou geen straf is, kijk ik voor het gemak maar ff overheen. Ignorance is blissquote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou! En dat kan je onderhand al geeneens een straf meer noemen
Waarom zien die dingen er altijd zo fout uit?quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan denk ik eerder aan dit soort "kasten".
Dus voor jou is het wel een straf?quote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dat het voor jou geen straf is, kijk ik voor het gemak maar ff overheen. Ignorance is bliss
Welk deel is fout dan?quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom zien die dingen er altijd zo fout uit?
Omdat geloof!quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
dat op zijn beurt weer beter is dan een kast in je.......quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nooit zo tof als Achterwerk in de kast.
Het was een gewoon het eerste woord dat toen in me opkwam.quote:Op maandag 20 december 2010 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel je levensverhaal dan eens, kind.
Sorry, ik dacht dat het wellicht na jouw tijd was. nofi.quote:
De RKK was haar tijd i.i.g. ver vooruit met die darkrooms.quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Q. het volgende:
De kleur, de afmetingen, de gordijntjes. En dat wat erin heeft afgespeeld wil ik niet eens aan denkenquote:
Ik snapte het al nietquote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Voor degene die de straf uitvoert, is het nooit een straf natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |