Hij was toch bi?quote:Op maandag 20 december 2010 13:45 schreef Techno het volgende:
[..]
En die arme Angel maar denken dat hij de enige homo is in singles.
Tot groot plezier van de kasthomo's.quote:
Met handboeien en een prop in je mond!quote:
Doe niet zo eng!quote:Op maandag 20 december 2010 13:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Met handboeien en een prop in je mond!
Behalve aan de mensen in singles dan.quote:Op maandag 20 december 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
He, ik ga onze geheimpjes toch niet doorvertellen zeker
I invented that shit.quote:Op maandag 20 december 2010 13:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Ben je er makkelijk op te krijgen?
Ik heb geen geheimen.quote:
Ik moet zeggen dat "Kluts op de Kast" wel lekker allitereert. Het zou zomaar een teeveeprogramma kunnen zijn.quote:
Nooit zo tof als Achterwerk in de kast.quote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat "Kluts op de Kast" wel lekker allitereert. Het zou zomaar een teeveeprogramma kunnen zijn.
Ik denk dat ik - als ik die vrouw was geweest - niet meer bij zou komen van het lachen.quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Kluts het volgende:
Ik zag een keer op tv jaren geleden een verhaal over een man die een batmanpakje aangetrokken had, en zijn vrouw vanaf de kast wilde bespringen op bed.![]()
Hij zakte door de kast en er moesten mensen bijkomen om hem te bevrijden.
Het klinkt wel heel SBS, en dat is dan weer een belediging voor Kluts.quote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik moet zeggen dat "Kluts op de Kast" wel lekker allitereert. Het zou zomaar een teeveeprogramma kunnen zijn.
ja, maar tegen mij zeiden ze al dat ik altijd op de kast zat toen jij nog geboren moest wordenquote:
"Heel Nederland heeft het erover!" "Dat dit kan in dit land!"quote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel SBS, en dat is dan weer een belediging voor Kluts.
Nee, dat is Kasten Klussen met Kluts.quote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel SBS, en dat is dan weer een belediging voor Kluts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |