Hmm. Ik voel een meubelmakerstalentenjacht aankomen voor het restylen voor een dergelijke "kast".quote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kleur, de afmetingen, de gordijntjes. En dat wat erin heeft afgespeeld wil ik niet eens aan denken
Dragon .... 8quote:Op maandag 20 december 2010 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dragons?
Ik heb staan.............
How to Train Your Dragon (2010) 8.0
Despicable Me (2010) 7.5
De moeder der glory holes!quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan denk ik eerder aan dit soort "kasten".
Wel leuk dat er weer een beetje leuke animatie films zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dragon .... 8
Despicable me.... 6.5
Als die van de Appie komen, zou ik het wildgehalte durven te betwijfelenquote:
All you need is Klitsquote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef STING het volgende:
Boer zoekt Kluts
All you need is Kluts
The Voice of Kluts
The Kluts-factor
Twee-voor-Kluts
Ik vond despicable me minder. Cloudy with a chance of meatballs vond ik erg leuk.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel leuk dat er weer een beetje leuke animatie films zijn.
Goeie typo.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
All you need is Klits
pa pada dadaaaaaaaaaa
quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel leuk dat er weer een beetje leuke animatie films zijn.
UP was leuk jaquote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond despicable me minder. Cloudy with a chance of meatballs vond ik erg leuk.
En Up.
quote:
Zo wild, ze stuiteren de verpakking uit!quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die van de Appie komen, zou ik het wildgehalte durven te betwijfelen
Rapunzel las ik inderdaad ook nog wat goeds over. Is die al te leechen?quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vond dragon echt 1 van de leukste sinds tijden.
Rapunzel vind ik trouwens ook erg leuk
Up goed? Het zoveelste moraliserende wanproduct van Disney. Wat een draak van een film zeg.quote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
Ik vond despicable me minder. Cloudy with a chance of meatballs vond ik erg leuk.
En Up.
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
UP was leuk ja
Al vind ik Dragons nog leuker.
Dragon doen. Veel leukerquote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien.
Maar ik ga eerst oldschool Belle en het beest downloaden en kijken deze week.
Die film heb ik vroeger wel 100 keer gezien.![]()
Het was een echte disneyfilm, maar bij dat soort films mag die kwijlerigheid best wel.quote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Up goed? Het zoveelste moraliserende wanproduct van Disney. Wat een draak van een film zeg.
bijna al het "wild" komt niet uit de natuurquote:Op maandag 20 december 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als die van de Appie komen, zou ik het wildgehalte durven te betwijfelen
Wacht, ik heb hem al wel gezien.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rapunzel las ik inderdaad ook nog wat goeds over. Is die al te leechen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |