Mij een jongen noemen is toch zo 2009 en een beetje 2010, maar het is al bijna 2011, Flammiequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:19 schreef Flammie het volgende:
Leuke jurk ChielJe blijft me toch een apart figuur hihi.. jongens horen geen jurken te dragen
Ach man, er staat amper informatie in, alleen dat jij Summers bent, maar dat wist iedereen toch allangquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Assistentie vereist, er worden PM's van mij openbaar gemaakt !
Klacht ingediend : [TRU FB] waarin niet alle topics gelijke behandeling krijgen
Een ban aanvragen voor een ander is banbaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:35 schreef _Led_ het volgende:
Nou ik denk dat je hier een ban voor gaat krijgen.
Ik vraag niks aan, ik spreek een verwachting uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een ban aanvragen voor een ander is banbaar!
Dat lijkt me wel leuk ja, dat is een dag voor mijn verjaardag, dus dan krijg ik meteen cadeautjes van julliequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef Flammie het volgende:
Maar gaan we nou naar dat vechtkamp of niet?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef _Led_ het volgende:
[TRU FB] waarin niet alle topics gelijke behandeling krijgen
[..]
Whehehe
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef _Led_ het volgende:
[TRU FB] waarin niet alle topics gelijke behandeling krijgen
[..]
Whehehe
Mannen hebben geen rechten, punt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mag een man niet blij zijn met het idee dat iemand zijn rechten serieus neemt ?
Mooi, dan kan ik nu 's even zonder gevaar de pm's publiceren die Bastard me heeft gestuurd over wat TRU-gebruikers.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik nu 's even zonder gevaar de pm's publiceren die Bastard me heeft gestuurd over wat TRU-gebruikers.
Overdrijven is ook een vak, een vak wat jij behoorlijk onder de knie hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:22 schreef _Led_ het volgende:
Zo, Danny heeft eindelijk gezien wat er onvermijdelijk moest gebeuren.
Laat dit een les zijn voor iedereen die hierbij betrokken was.
Dit zal nog lange tijd als een zwarte wolk boven TRU hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |