Mij een jongen noemen is toch zo 2009 en een beetje 2010, maar het is al bijna 2011, Flammiequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:19 schreef Flammie het volgende:
Leuke jurk ChielJe blijft me toch een apart figuur hihi.. jongens horen geen jurken te dragen
Ach man, er staat amper informatie in, alleen dat jij Summers bent, maar dat wist iedereen toch allangquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:33 schreef _Led_ het volgende:
Assistentie vereist, er worden PM's van mij openbaar gemaakt !
Klacht ingediend : [TRU FB] waarin niet alle topics gelijke behandeling krijgen
Een ban aanvragen voor een ander is banbaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:35 schreef _Led_ het volgende:
Nou ik denk dat je hier een ban voor gaat krijgen.
Ik vraag niks aan, ik spreek een verwachting uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een ban aanvragen voor een ander is banbaar!
Dat lijkt me wel leuk ja, dat is een dag voor mijn verjaardag, dus dan krijg ik meteen cadeautjes van julliequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef Flammie het volgende:
Maar gaan we nou naar dat vechtkamp of niet?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef _Led_ het volgende:
[TRU FB] waarin niet alle topics gelijke behandeling krijgen
[..]
Whehehe
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef _Led_ het volgende:
[TRU FB] waarin niet alle topics gelijke behandeling krijgen
[..]
Whehehe
Mannen hebben geen rechten, punt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mag een man niet blij zijn met het idee dat iemand zijn rechten serieus neemt ?
Mooi, dan kan ik nu 's even zonder gevaar de pm's publiceren die Bastard me heeft gestuurd over wat TRU-gebruikers.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik nu 's even zonder gevaar de pm's publiceren die Bastard me heeft gestuurd over wat TRU-gebruikers.
Overdrijven is ook een vak, een vak wat jij behoorlijk onder de knie hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:22 schreef _Led_ het volgende:
Zo, Danny heeft eindelijk gezien wat er onvermijdelijk moest gebeuren.
Laat dit een les zijn voor iedereen die hierbij betrokken was.
Dit zal nog lange tijd als een zwarte wolk boven TRU hangen.
Alsof jij 't geen probleem zou vinden als je PM's geopenbaard werdenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, een vak wat jij behoorlijk onder de knie hebt
My heart bleeds for you ...ja, echtquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Alsof jij 't geen probleem zou vinden als je PM's geopenbaard werden
Ik vind het wel vreemd dat JP buiten schot wordt gehouden, ik ben voor veel minder geband toen Tommy Mediaconsument liep te miepen.
Mooi, dat is de enige juiste reactie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
My heart bleeds for you ...ja, echt
Ja, jouw gehuilquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Zo, nu we dat gehad hebben, heeft iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag ?
Wist het gister al, maar vandaag ga ik mijn Bol.com bon van 40 euro ophalen. Kerst kado van werk waar je tenminste iets mee kan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Zo, nu we dat gehad hebben, heeft iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag ?
Of op z'n minst 1/10e daarvan !quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Darkwolf het volgende:
Kan ik een mooi stuurtje kopen (met korting) voor Gran Turismo 5!
Probeer je nu weer bij me te gaan slijmen ofzo? Man, je hebt mij niet eens op de hoogte gesteld dat je een naaktfoto van jezelf in je fotoboek had geplaatst, ik moest dat gewoon zelf ontdekkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:40 schreef _Led_ het volgende:
Hee Joep !
Leuke foto van Sam in de tuin he ?
[ afbeelding ]
Hij kijkt alleen een beetje sjaggo![]()
Malle Sam !
Zo hou ik het spannend !quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Probeer je nu weer bij me te gaan slijmen ofzo? Man, je hebt mij niet eens op de hoogte gesteld dat je een naaktfoto van jezelf in je fotoboek had geplaatst, ik moest dat gewoon zelf ontdekken
Nou ja, toen ik nieuwe foto's van mezelf had, zette ik ze gewoon in jouw fotoboek. Wel zo makkelijk hequote:
En het kan nog veeeeeeeeeeeel gekker, had ik al gezien. Maar nee... het moet wel leuk blijven!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:46 schreef _Led_ het volgende:
Of op z'n minst 1/10e daarvan !
http://www.metro.co.uk/te(...)smo-5-steering-wheel
Perv...quote:Heb je trouwens ook nog een grotere versie van die naaktfoto? Het liefst zonder zwembroek trouwens.
Die mag je zelf makenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Heb je trouwens ook nog een grotere versie van die naaktfoto? Het liefst zonder zwembroek trouwens.
Wanneer?quote:
Een speelkwartier van maanden: JP en Ledquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik heb nu trouwens wel een pm-ban (dankzij jouw gezeik), dus als ik die blootfoto van jou gemaakt heb, stuur ik je 'm niet via pm, maar zet ik 'm gewoon op het forum. Eigen schuld hoor!
Wat een schattig stelletje he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
Een speelkwartier van maanden: JP en Led
Ik vraag of Flammie Oudjaar in Leeuwarden viert en Danny raadt Flammie aan dat niet te doen!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
En wat ga jij eigenlijk aantrekken tijdens Oudjaar? En vier je het in Leeuwaren?
- niet doen -
[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 21-12-2010 13:17:42 ]
Whehehehequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb nu trouwens wel een pm-ban (dankzij jouw gezeik)
quote:
Blootfoto's van _Led_ op het forum: Whehehehequote:Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
dus als ik die blootfoto van jou gemaakt heb, stuur ik je 'm niet via pm, maar zet ik 'm gewoon op het forum. Eigen schuld hoor!
Nou, als je dat doet he, reken dan maar dat ze je weer een waarschuwing geven !quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
Blootfoto's van _Led_ op het forum: Whehehehe![]()
Nou en, voor die waarschuwing heeft iedereen 'm allang opgeslagen en overal online gezetquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef _Led_ het volgende:
Nou, als je dat doet he, reken dan maar dat ze je weer een waarschuwing geven !
Ja, hou nu maar op _Led_, anders ga ik die hoge-resolutie-zwembroekfoto van jou (die je me via e-mail stuurde, omdat dankzij jou mijn pm geblokkeerd isquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:12 schreef _Led_ het volgende:
Die Yvonne weet ook niet wanneer ze op moet houden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |