abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 december 2010 @ 15:30:38 #76
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90179837
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Daar horen bijvoorbeeld ook de hervormingen bij die zijn tegengehouden door de PVV. In dat opzicht zegt links mij niet zoveel.
Je klaagt wel veel, maar ondertussen stem je op de PvdA: ook niet echt een hervormingspartij.
  maandag 20 december 2010 @ 15:31:02 #77
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_90179863
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Holograph het volgende:

[..]

Je klaagt wel veel, maar ondertussen stem je op de PvdA: ook niet echt een hervormingspartij.
Ah, het "maar hullie doen het ook"-argument. Sterk.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 20 december 2010 @ 15:34:14 #78
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90180033
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ah, het "maar hullie doen het ook"-argument. Sterk.
Hoe gaat het met de revolutie?
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 20 december 2010 @ 15:34:44 #79
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_90180059
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Holograph het volgende:

[..]

De PvdA is op dit forum al dusdanig verworpen, dat meneer Koos zich allang achter de liberale partijen schuilt.

Wat ethiraseth zegt, is totaal niet opportuun.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  maandag 20 december 2010 @ 15:36:22 #80
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90180142
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef mlg het volgende:

[..]

Doe niet zo schijnheilig. Ik hoor hem alleen maar over de koers van dit kabinet zeiken. Ik hoor hem al nauwelijks over 'welke' koers, laat staan dat hij de koers die hij wil zien benoemt.
Tja, als je de langere posts niet leest.
quote:
Man. Wat voor koers dit kabinet ook bewandelt, ik zou het nog geen eens rechts noemen. Dingen als veiligheid en immigratie zou ik nog geen eens willen schuilen onder rechts, omdat dit ook door de klassieke sociale partijen, zoals de SP gedragen wordt.
Goed idee, laten we het helemaal niet in een tweedemintionaal model proberen te proppen. Je doed net alsof PvdA niet om veiligheid en asiel geven, maar dat is natuurlijk niet waar. De oplossingen zijn anders dan die jij voorstaat.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  maandag 20 december 2010 @ 15:37:58 #81
294269 mlg
pi_90180238
quote:
4s.gif Op maandag 20 december 2010 15:36 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Tja, als je de langere posts niet leest.

Wat is niet nou weer voor onzin? Ik houd Koosvogel nauwlettend in de gaten, en dus ook zijn lange posts.

quote:
Goed idee, laten we het helemaal niet in een tweedemintionaal model proberen te proppen. Je doed net alsof PvdA niet om veiligheid en asiel geven, maar dat is natuurlijk niet waar. De oplossingen zijn anders dan die jij voorstaat.
Ik zeg dus juist dat de PvdA net zoveel om veiligheid kan geven, als de VVD doet. Dat is niet waar, maar een partij zal daarom naar mijn inziens niet linkser of rechtser worden.
pi_90180250
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:28 schreef mlg het volgende:

[..]

Noem eens wat. Je blaat alleen maar, maar ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een visie van jou hier zwart op wit gezien. Ik vind ontslagrecht versoepelen, en WW niet bepaald linkse standpunten, maar keiharde rechtse standpunten. Nee, daar ben ik ook niet zo blij mee dat de PVV ze tegengehouden heeft.
Misschien moet je dan eens de moeite nemen om mijn postings te lezen, in plaats van als een bezetene iedereen de grond in te stampen die het waagt een andere mening dan jij te hebben. Verder klopt het dat het aangehaalde rechtse standpunten zijn. Wat is daar mis mee? Jij omarmt standpunten enkel omdat deze rechts zijn, of leg je voorstellen naast je eigen visie?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 20 december 2010 @ 15:38:15 #83
295457 TomLievense
pi_90180254
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef mlg het volgende:

[..]

De PvdA is op dit forum al dusdanig verworpen, dat meneer Koos zich allang achter de liberale partijen schuilt.

Ik denk dat de PvdA hier best nog wel aanhang heeft. w/
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  maandag 20 december 2010 @ 15:39:48 #84
294269 mlg
pi_90180356
quote:
4s.gif Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Ik denk het niet, en bovendien laten pollen op dit forum dat ook zien.
pi_90180389
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:34 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik spring nog altijd in de bres voor de PvdA wanneer figuren als jij en voice-over ongefundeerde kritiek uiten. Ik koester dan ook sympathie voor de partij, het is echter niet mijn eerste keus.
  maandag 20 december 2010 @ 15:40:42 #86
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90180413
quote:
4s.gif Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Niet al te veel hoor, of het komt van fossielen als Remlof.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90180433
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef mlg het volgende:

[..]

Wat is niet nou weer voor onzin? Ik houd Koosvogel nauwlettend in de gaten, en dus ook zijn lange posts.
Nauwlettend nog wel? :')
  maandag 20 december 2010 @ 15:42:01 #88
294269 mlg
pi_90180506
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens de moeite nemen om mijn postings te lezen, in plaats van als een bezetene iedereen de grond in te stampen die het waagt een andere mening dan jij te hebben. Verder klopt het dat het aangehaalde rechtse standpunten zijn. Wat is daar mis mee? Jij omarmt standpunten enkel omdat deze rechts zijn, of leg je voorstellen naast je eigen visie?
Die moeite neem ik. Waarom ik aanhaal dat het rechtse standpunten zijn, moet je maar even je posts teruglezen. Je schreeuwt links links, maar je pleit voor rechtse standpunten. Ik heb ook wel langer dan vandaag door dat je loop der tijd op dit forum andere mensen napraat.
  maandag 20 december 2010 @ 15:43:11 #89
294269 mlg
pi_90180596
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik spring nog altijd in de bres voor de PvdA wanneer figuren als jij en voice-over ongefundeerde kritiek uiten. Ik koester dan ook sympathie voor de partij, het is echter niet mijn eerste keus.
Doe dat.
  maandag 20 december 2010 @ 15:44:12 #90
295457 TomLievense
pi_90180675
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:37 schreef mlg het volgende:

Ik zeg dus juist dat de PvdA net zoveel om veiligheid kan geven, als de VVD doet. Dat is niet waar, maar een partij zal daarom naar mijn inziens niet linkser of rechtser worden.
Wat boeit het mij nou of een partij 'links' is of 'rechts'. Ik wil ook zeker meer veiligheid, maar ik denk dat zwaarder straffen hiervoor niet het juiste middel is om een voorbeeld te noemen. Oplossing ligt in cursussen voor geditineerden en goede begeleiden bij het terugkeren in de maatschappij. Als een partij pleit voor zwaarder straffen wordt de kans dat ik erop stem kleiner, om het even of het om de SP of de VVD gaat.
  maandag 20 december 2010 @ 15:44:15 #91
294269 mlg
pi_90180681
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nauwlettend nog wel? :')
Daar ontkom je ook niet aan met gemiddeld 30 posts per dag, waarvan het de laatste maanden verdubbeld is.
  maandag 20 december 2010 @ 15:46:18 #92
295457 TomLievense
pi_90180867
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:39 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik denk het niet, en bovendien laten pollen op dit forum dat ook zien.
Die pollen geven een verkeerd beeld, omdat die ook ingevuld worden door trollen. Ik reken alleen de serieuze users mee. Heel veel van die users hebben PvdA als tweede of derde keuze.
pi_90180890
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef mlg het volgende:

[..]

Die moeite neem ik. Waarom ik aanhaal dat het rechtse standpunten zijn, moet je maar even je posts teruglezen. Je schreeuwt links links, maar je pleit voor rechtse standpunten. Ik heb ook wel langer dan vandaag door dat je loop der tijd op dit forum andere mensen napraat.
Wat ben jij een vreselijk kortzichtige dogmaticus. Mijn levensvisie is overwegend links, maar dat betekent niet dat ik per definitie alle rechtse standpunten bij voorbaat van tafel veeg. En lees je artikelen die leiden tot nieuwe inzichten. Het is zou duiden op stuitende stupiditeit wanneer je die negeert. Verder merk ik vooral dat jij mij zoveel zwart probeert te maken. Nu beweer je bijvoorbeeld dat ik standpunten jat van anderen. Wat pertinente onzin is, maar dat weerhoudt jou er niet van om een dergelijke beschuldiging mijn kant op te smijten. Simpelweg omdat je de schurft hebt aan mij en mijn opvattingen. Het is vooral erg sneu, want je laat je erg kennen. Zou toch meer mogen verwachten van een figuur die claimt aan de top van de sociaal-economische ladder te staan.
  maandag 20 december 2010 @ 15:47:56 #94
295457 TomLievense
pi_90180990
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:42 schreef mlg het volgende:

[..]

Laat jij jezelf nooit overtuigen door anderen? :? Toch zonde, want zeker jij kunt nog veel leren van iemand als Koos.
  maandag 20 december 2010 @ 15:48:21 #95
294269 mlg
pi_90181026
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat ben jij een vreselijk kortzichtige dogmaticus. Mijn levensvisie is overwegend links, maar dat betekent niet dat ik per definitie alle rechtse standpunten bij voorbaat van tafel veeg. En lees je artikelen die leiden tot nieuwe inzichten. Het is zou duiden op stuitende stupiditeit wanneer je die negeert. Verder merk ik vooral dat jij mij zoveel zwart probeert te maken. Nu beweer je bijvoorbeeld dat ik standpunten jat van anderen. Wat pertinente onzin is, maar dat weerhoudt jou er niet van om een dergelijke beschuldiging mijn kant op te smijten. Simpelweg omdat je de schurft hebt aan mij en mijn opvattingen. Het is vooral erg sneu, want je laat je erg kennen. Zou toch meer mogen verwachten van een figuur die claimt aan de top van de sociaal-economische ladder te staan.
Kom op, ga nou niet zo janken als een speenvarken. Je hebt hier de grootste bek van het forum, misschien wel op de hele Veluwe waar je woont, en een kleine kans ook nog van heel Gelderland en dan ga je piepen dat iemand je zwart wil maken.
  maandag 20 december 2010 @ 15:49:36 #96
294269 mlg
pi_90181121
quote:
4s.gif Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Laat jij jezelf nooit overtuigen door anderen? :? Toch zonde, want zeker jij kunt nog veel leren van iemand als Koos.
Dat doe ik zeker, maar de tijd dat ik uit-overtuigd ben is aardig gaan naderen. Maar van Koos leer ik niet zoveel. Dan laat ik dat toch liever door iemand doen die niet zo activistisch als een malle tekeer gaat op een forum.
pi_90181131
quote:
4s.gif Op maandag 20 december 2010 15:47 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Mlg houdt liever op panische wijze vast aan zijn eigen denkbeelden, zelfs als hij de plank volledig misslaat.
pi_90181228
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:48 schreef mlg het volgende:

[..]

Kom op, ga nou niet zo janken als een speenvarken. Je hebt hier de grootste bek van het forum, misschien wel op de hele Veluwe waar je woont, en een kleine kans ook nog van heel Gelderland en dan ga je piepen dat iemand je zwart wil maken.
Leer jij nou eerst maar eens om wat aan te nemen van een ander. Vooralsnog zie ik je vooral tegen alles aanschoppen dat niet in je straatje past.
  maandag 20 december 2010 @ 15:52:41 #99
294269 mlg
pi_90181346
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leer jij nou eerst maar eens om wat aan te nemen van een ander. Vooralsnog zie ik je vooral tegen alles aanschoppen dat niet in je straatje past.
Dit is nou precies wat ik een pagina terug bedoelde. Je doet niks anders dan andere na lullen. Man, ga eens contact opnemen bij het NVA.
  maandag 20 december 2010 @ 15:52:55 #100
295457 TomLievense
pi_90181363
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:49 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat doe ik zeker, maar de tijd dat ik uit-overtuigd ben is aardig gaan naderen.
De wereld veranderd en dus zou je overtuiging daarin moeten meebewegen. Door te zeggen dat je al aardig uitovertuigd bent maak je jezelf compleet belachelijk.
quote:
Maar van Koos leer ik niet zoveel. Dan laat ik dat toch liever door iemand doen die niet zo activistisch als een malle tekeer gaat op een forum.
:o Dat valt toch wel mee? Ik verwijs je naar de Alexander Pechtold Troffee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')