maar vooral aandacht-hoerquote:Op maandag 20 december 2010 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Dijkshoorn. Lompe kut dat het is.
quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef Juicyhil het volgende:
RT @3FM: De slaapgast van vanavond, #dennisweening, gaat een band samenstellen in t huis. Kom auditie doen!
ongekendtalent 3 mins
more retweet favorite reply
Uhuquote:Op maandag 20 december 2010 09:51 schreef Takkembah het volgende:
Is dat ook die gast van You think you can dance?
jaquote:Op maandag 20 december 2010 09:51 schreef Takkembah het volgende:
jaquote:Op maandag 20 december 2010 09:51 schreef Takkembah het volgende:
Hij wil dat nietquote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik wil Eric een keer in het huis
??quote:Op maandag 20 december 2010 09:53 schreef Miam het volgende:
Krijg ik net een smerig inbox berichtje.
Hier ook al iemand: OUD FB topicquote:Op maandag 20 december 2010 09:53 schreef Miam het volgende:
bedankt voor de link, dat is'm ja.quote:Op maandag 20 december 2010 09:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hier ook al iemand: OUD FB topic
Is het dezelfde?
sterkte!quote:
GOEDEMIDDDDDDDDDDDAG!quote:
Bietje scheppen en zout strooien, is het binnen een half uur weg.quote:
Ik wou net zeggen. wat een contrast met NL.quote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef tdrone het volgende:
In belgie hebben ze het nog wel een stukje beter voor elkaar2 etages, editors en heel veel volk
noem het maar langzaamquote:Op maandag 20 december 2010 09:59 schreef Qunix het volgende:
Belgie haalt ons langzaam in met de 'coolness'...
jaquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
Straks in mijn pauze even live kijken bij het huis
hoe kunnen we je herkennen?quote:Op maandag 20 december 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
Straks in mijn pauze even live kijken bij het huis
ik denk dat dat de dagopvang is want basisscholen hebben vrijquote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef JaneDoe het volgende:
als die kids zo in de klas ook zijn snap ik dat de juf/meester effe een rondje met ze is gaan wandelen
Ja ik vind dit ook niet zo'n goed nummer eigelijk..quote:
Ik wilde eigenlijk mijn tieten laten zienquote:Op maandag 20 december 2010 10:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe kunnen we je herkennen?
rode roos.. heuptasje?
Ik zeg Freestylerquote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin om Freestyler aan te vragen of All the small things
quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk mijn tieten laten zien
waarschijnlijk, maar zelfde principequote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat dat de dagopvang is want basisscholen hebben vrij
oeeeehhh..quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
nee hoor, niet alle basisscholen hebben vrij.quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik denk dat dat de dagopvang is want basisscholen hebben vrij
quote:Op maandag 20 december 2010 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt nou eens Bob Marley? Wat een baas was dat
daar zeg ik geen nee tegenquote:Op maandag 20 december 2010 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer komt nou eens Bob Marley? Wat een baas was dat
quote:Op maandag 20 december 2010 10:13 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit ondertussen in een uitgestorven 3FM-kantoor in Hilversum.
quote:Op maandag 20 december 2010 10:13 schreef Sirolf het volgende:
Hij had toen wel iets weg van Dolf Jansen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hij toen eng
Het is nu nog niet veel beter hoorquote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hij toen eng
was?quote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hij toen eng
thnx man ik zat net aan mijn koffiequote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hij toen eng
goeiemorgenquote:Op maandag 20 december 2010 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was hij toen eng
ga je later deze week wel nog naar enindhoven?quote:Op maandag 20 december 2010 10:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben nog wel van plan om een middagje te gaan kijken ja, waarschijnlijk woensdag of donderdag.quote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
ga je later deze week wel nog naar enindhoven?
quote:Op maandag 20 december 2010 10:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nu nog niet veel beter hoor
mag je dan ook backstage enzo?quote:Op maandag 20 december 2010 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben nog wel van plan om een middagje te gaan kijken ja, waarschijnlijk woensdag of donderdag.
Gisteren allebei achter elkaar gehoord.quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan de fokschandpaal hangenquote:Op maandag 20 december 2010 09:53 schreef Miam het volgende:
jazekerquote:Op maandag 20 december 2010 10:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Aan de fokschandpaal hangen
goeiemorgen kaas!quote:
Neem voor mij ook wat meequote:
quote:Op maandag 20 december 2010 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hans van Breukelen
De kin van Hans van Breukelen
Ehm... Moneygrabber van Fitz and the Tantrums?quote:Op maandag 20 december 2010 10:28 schreef Freudie het volgende:
Weet iemand de favoriete plaat van Gerard? Hj moet wakker worden.
Moneygrabber!quote:Op maandag 20 december 2010 10:28 schreef Freudie het volgende:
Weet iemand de favoriete plaat van Gerard? Hj moet wakker worden.
De deur gaat af en toe openquote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef JaneDoe het volgende:
zit er eigenlijk geen airco in dat huis?
het moet af en toe gelucht worden daar lijkt me, die slaapkamer ook
tis geen minderjarig blond meisjequote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef Takkembah het volgende:
Giel is een beetje bored by Hans of wat????
quote:Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis geen minderjarig blond meisje
HAP.quote:Op maandag 20 december 2010 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax heet die club. Mag ook best in Eindhoven hoor.
quote:Op maandag 20 december 2010 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax heet die club. Mag ook best in Eindhoven hoor.
Heeft verdomde weinig met happen te maken eigenlijk. Vind het gewoon kinderachtigquote:
Ah, dat hoort er toch een beetje bij, dat teasenquote:Op maandag 20 december 2010 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeft verdomde weinig met happen te maken eigenlijk. Vind het gewoon kinderachtig.
jij hebt nog nooit naar giel geluisterd van 6 tot 7?quote:Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Giel zat vanmorgen ook doodleuk zijn eigen programma uit te voeren inclusief de muziekjes, krantenmeisjes, halfuurjournalen en vooral: weinig muziek en extreem veel lullen, lullen en nog eens lullen.
Te vaak, maar ik dacht dat het bij SR beter zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit naar giel geluisterd van 6 tot 7?
Ach, het is een beetje makkelijk punten scoren in Eindhoven, dat snap ik ook wel, maar het blijft kinderachtig. Ajax heet Ajax, PSV heet PSV en Feijenoord Feijenoord.quote:Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, dat hoort er toch een beetje bij, dat teasen
Nou ben ik voor een club waar men leert om heel veel te incasserendus dit soort opmerking zijn peanuts
Dat is mijn uitspraakquote:
quote:
Viel mij ook op ja vanochtend.quote:Op maandag 20 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
ligt het aan mij of word er dit jaar weinig overgeschakeld naar de microfoon voor het huis (heb nog niet zoveel snachts geluisterd)
Viel gister wel mee.quote:Op maandag 20 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
ligt het aan mij of word er dit jaar weinig overgeschakeld naar de microfoon voor het huis (heb nog niet zoveel snachts geluisterd)
ligt niet aan jouquote:Op maandag 20 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
en hoe ging de zingo gisteravond?quote:
Nadruk ligt altijd wel op de laatste 2 dagen omdat mensen dan veel komen brengen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
Chaotischquote:Op maandag 20 december 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
en hoe ging de zingo gisteravond?
rommelig, snapte er geen kut vanquote:Op maandag 20 december 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
en hoe ging de zingo gisteravond?
Dit vind ik dan een redelijk nummer. maar het is het niet voor mij.quote:
quote:
Met dè bekende accoorden hequote:Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook geen U2 fan. Dit is wel een aardige plaat, maar niet mijn kopje thee.
Woensdagmiddag, half 4, lijkt mequote:
Welke akkoorden?quote:
ben ik ook van planquote:Op maandag 20 december 2010 10:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker de radio aan als je de update al kent.
Daar gaat toch altijd een Mokepiemel in?quote:Op maandag 20 december 2010 10:50 schreef Freudie het volgende:
Daaaaaaaaaaaar
moet een piemel in
daar moet een piemel in.
(repeat x4)
Ohja dat filmpje ja. Is ook niet zo gek met miljoenen nummersquote:
erg jammer voor zo een goede band! worden ondergewaardeerd als je't mij vraagt.quote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrees toch dat ze niet zolang in de aandacht blijven.
Die breken volgend jaar definitief door bij een groot publiek... mark my wordsquote:Op maandag 20 december 2010 10:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrees toch dat ze niet zolang in de aandacht blijven.
ja, bizar gesprek!quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke: "Wat was voor u het hoogtepunt?"
Vrouw: "Het hardlopen!"
Annemieke zegt niks maar kijkt:[ WTF?!
Andere vrouw: "Haar man heeft meegelopen!"
whehehequote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke zegt niks maar kijkt![]()
WTF?!
Ben benieuwd. Voor een groot publiek vind ik ze niet zo goed.quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die breken volgend jaar definitief door bij een groot publiek... mark my words
quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke zegt niks maar kijkt![]()
WTF?!
Daarna niks meer, ben tot 5 uur opgeblevenquote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand vannacht opgebleven die mij het Guus hoogtepunt kan noemen, want hij was tot een uur of 3 gewoon saai
Waardeloze slaapgast dus. Jammer.quote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarna niks meer, ben tot 5 uur opgebleven
Vond er ook weinig aan. Ik geloof ene Dennisquote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waardeloze slaapgast dus. Jammer.
Wie komt er vanavond ook weer, Lucille?
Moggé Cindyquote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarna niks meer, ben tot 5 uur opgebleven
Weening van Rtl 5quote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waardeloze slaapgast dus. Jammer.
Wie komt er vanavond ook weer, Lucille?
Ooh Dennis "ze hebben mijn woorden verdraaid in Expeditie Robinson en nu lijk ik op een quitter maar zo was het niet" Weening.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vond er ook weinig aan. Ik geloof ene Dennis
verwachtingen waren idd hoog gespannenquote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand vannacht opgebleven die mij het Guus hoogtepunt kan noemen, want hij was tot een uur of 3 gewoon saai
Dennis Weening.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vond er ook weinig aan. Ik geloof ene Dennis
Dan heb ik nog geen idee wie het isquote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooh Dennis "ze hebben mijn woorden verdraaid in Expeditie Robinson en nu lijk ik op een quitter maar zo was het niet" Weening.
Ok.
En Brabantquote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef CindieY het volgende:
Hij zong nog wel 'het is een nacht', mgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |