Te vaak, maar ik dacht dat het bij SR beter zou zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit naar giel geluisterd van 6 tot 7?
Ach, het is een beetje makkelijk punten scoren in Eindhoven, dat snap ik ook wel, maar het blijft kinderachtig. Ajax heet Ajax, PSV heet PSV en Feijenoord Feijenoord.quote:Op maandag 20 december 2010 10:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, dat hoort er toch een beetje bij, dat teasen
Nou ben ik voor een club waar men leert om heel veel te incasserendus dit soort opmerking zijn peanuts
Dat is mijn uitspraakquote:
quote:
Viel mij ook op ja vanochtend.quote:Op maandag 20 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
ligt het aan mij of word er dit jaar weinig overgeschakeld naar de microfoon voor het huis (heb nog niet zoveel snachts geluisterd)
Viel gister wel mee.quote:Op maandag 20 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
ligt het aan mij of word er dit jaar weinig overgeschakeld naar de microfoon voor het huis (heb nog niet zoveel snachts geluisterd)
ligt niet aan jouquote:Op maandag 20 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
en hoe ging de zingo gisteravond?quote:
Nadruk ligt altijd wel op de laatste 2 dagen omdat mensen dan veel komen brengen.quote:Op maandag 20 december 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
Chaotischquote:Op maandag 20 december 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
en hoe ging de zingo gisteravond?
rommelig, snapte er geen kut vanquote:Op maandag 20 december 2010 10:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
en hoe ging de zingo gisteravond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |