ja, bizar gesprek!quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke: "Wat was voor u het hoogtepunt?"
Vrouw: "Het hardlopen!"
Annemieke zegt niks maar kijkt:[ WTF?!
Andere vrouw: "Haar man heeft meegelopen!"
whehehequote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke zegt niks maar kijkt![]()
WTF?!
Ben benieuwd. Voor een groot publiek vind ik ze niet zo goed.quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die breken volgend jaar definitief door bij een groot publiek... mark my words
quote:Op maandag 20 december 2010 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke zegt niks maar kijkt![]()
WTF?!
Daarna niks meer, ben tot 5 uur opgeblevenquote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand vannacht opgebleven die mij het Guus hoogtepunt kan noemen, want hij was tot een uur of 3 gewoon saai
Waardeloze slaapgast dus. Jammer.quote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarna niks meer, ben tot 5 uur opgebleven
Vond er ook weinig aan. Ik geloof ene Dennisquote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waardeloze slaapgast dus. Jammer.
Wie komt er vanavond ook weer, Lucille?
Moggé Cindyquote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarna niks meer, ben tot 5 uur opgebleven
Weening van Rtl 5quote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waardeloze slaapgast dus. Jammer.
Wie komt er vanavond ook weer, Lucille?
Ooh Dennis "ze hebben mijn woorden verdraaid in Expeditie Robinson en nu lijk ik op een quitter maar zo was het niet" Weening.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vond er ook weinig aan. Ik geloof ene Dennis
verwachtingen waren idd hoog gespannenquote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand vannacht opgebleven die mij het Guus hoogtepunt kan noemen, want hij was tot een uur of 3 gewoon saai
Dennis Weening.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vond er ook weinig aan. Ik geloof ene Dennis
Dan heb ik nog geen idee wie het isquote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooh Dennis "ze hebben mijn woorden verdraaid in Expeditie Robinson en nu lijk ik op een quitter maar zo was het niet" Weening.
Ok.
En Brabantquote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef CindieY het volgende:
Hij zong nog wel 'het is een nacht', mgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |