bekkiequote:Op maandag 20 december 2010 02:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, twee 16e jarige gozertjes met petjes en nike air max![]()
Ik ben bang
Idee heb ik soms ookquote:
Doe ik zometeen wel.quote:
Ik heb laatst een interview met haar gelezen. Vond haar best ok overkomen. Had wel het idee dat ze ondanks haar leeftijd haar mannetje staat.quote:Op maandag 20 december 2010 02:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, klopt.Knap van hem. Meisje doet het ook alleen maar om het geld denk ik. ransaap is die giel.
weet je zeker dat het 1 sec was?quote:Op maandag 20 december 2010 02:51 schreef maxymized het volgende:
[..]
jaaa kutzooi :p mijn fok liep 1 sec vast haha
Tja, je kan moeilijk laten blijken dat je t voor t geld doet he...quote:Op maandag 20 december 2010 02:51 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb laatst een interview met haar gelezen. Vond haar best ok overkomen. Had wel het idee dat ze ondanks haar leeftijd haar mannetje staat.
Prachtig.quote:
moet er nog heenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moet hem nog gaan zien, beetje over de top lijkt mequote:
GOOIT DIE TURBO D'R EENS IN !!!quote:
Williequote:Op maandag 20 december 2010 02:54 schreef CindieY het volgende:
Ik vind Guus maar saai tot nu toe. Eens zien wat Willie Wartaal er van bakt, rest vind ik de moeite niet waard.
Nog beter.quote:Op maandag 20 december 2010 02:54 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef DaMook het volgende:
Dit nummer herinnert me wel een beetje aan mijn jeugd in de 90's hoor
quote:
Ik zou niet weten wie neophyte is..quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil een Keer Paul Elstak of neophyte ofzo daar in het glazen huis. Gewoon een DJ die iedereen wel kent.
Zeker, goeie herinneringen aan die tijd.quote:Op maandag 20 december 2010 02:55 schreef jde_kok het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooie tijd was dat. Muziek is natuurlijk achteraf weinig tot niets, maar dat maakt niet uit.
Ik raak wel steeds meer benieuwd wat voor figuur jij bentquote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil een Keer Paul Elstak of neophyte ofzo daar in het glazen huis. Gewoon een DJ die iedereen wel kent.
O.quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie neophyte is..
HAKKUH , oldskool gabberstylequote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie neophyte is..
kaal, ausies aan, nikeys etcquote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik raak wel steeds meer benieuwd wat voor figuur jij bent
Waarom?quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als radio luisteraar zeggen gezichten enzo me over 't algemeen weinigquote:
Tuuttuuttuut en de groetjes van ....quote:
Kaal niet, een petje wel.quote:
Mijn lieve zoontje is hijquote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die Paps met liefde voor mij maakt.quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn lieve zoontje is hijElke dag eet hij zijn boterhammies
die ken ikquote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kaal niet, een petje wel.
[ afbeelding ]
Als ik eerlijk mijn idee hier ga posten ga je dat niet tof vinden denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 02:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom?Wat verwacht je van me?
*...brandblusserd pakkendquote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef j0rdiiii het volgende:
TUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOO
TUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mijn idee hier ga posten ga je dat niet tof vinden denk ik
Zeg het maar hoor, heb er meestal schijt aan wat een ander over mij denkt.quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mijn idee hier ga posten ga je dat niet tof vinden denk ik
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kaal niet, een petje wel.
[ afbeelding ]
Wat een hoer ook hequote:Op maandag 20 december 2010 03:00 schreef Geo3kant het volgende:
En dat allemaal voor maar 50 euro.. we zijn gekke jetje niet..
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een oudere.
[ afbeelding ]
En nog 1 van neophyte ergens.
quote:Op maandag 20 december 2010 03:01 schreef Paul het volgende:
Ik ga slapen, ik wil niet meer zoveel postopkrikposts hier zien morgen.
Anders ga ik daar een topic aan wijden..
Nog ergerquote:Op maandag 20 december 2010 03:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een oudere.
[ afbeelding ]
En nog 1 van neophyte ergens.
Stil klein mannetje van een jaar of 16-17, valt niet op in de klas. Stiekem helemaal gek van harcore enzo. Maar geen vrienden om naar feesten te gaan. Resultaat: aandacht trekken op een forum. Moeders geeft een MoH truiquote:Op maandag 20 december 2010 02:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeg het maar hoor, heb er meestal schijt aan wat een ander over mij denkt.Ik ben benieuwd.
Mooie tijd om wakker te zijn hequote:Op maandag 20 december 2010 03:01 schreef CindieY het volgende:
Maar euh, dan ligt mijn stream op schema? 't Is exact drie uur hier
quote:Op maandag 20 december 2010 03:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stil klein mannetje van een jaar of 16-17, valt niet op in de klas. Stiekem helemaal gek van harcore enzo. Maar geen vrienden om naar feesten te gaan. Resultaat: aandacht trekken op een forum. Moeders geeft een MoH trui
Sorry..
quote:Op maandag 20 december 2010 03:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stil klein mannetje van een jaar of 16-17, valt niet op in de klas. Stiekem helemaal gek van harcore enzo. Maar geen vrienden om naar feesten te gaan. Resultaat: aandacht trekken op een forum. Moeders geeft een MoH trui
Sorry..
Okquote:Op maandag 20 december 2010 03:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, stil ben ik zeker niet. Ik ben een beetje net als hier. Lekker irritant, beetje klooien, altijd praten enzo. Genoeg vrienden.
quote:Op maandag 20 december 2010 03:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog ergerIk had er een jaar of 15 geleden wel 1 van id&t
.
Vast welquote:Op maandag 20 december 2010 03:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik ben wel vaker nachten lang weg geweest.
Slapen doen we niet aan manquote:Op maandag 20 december 2010 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
We gaan nog niet naar bed nog lange niet nog lange niet!
ik ga mee.... daagquote:Op maandag 20 december 2010 03:02 schreef maxymized het volgende:
Ik ben vrij mensen, ik ga naar huis !dahaagagggg
Was mn bedoeling om wakker te postenquote:Op maandag 20 december 2010 03:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, ik ben wel vaker nachten lang weg geweest.
want we hebben heel veel pretquote:Op maandag 20 december 2010 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
We gaan nog niet naar bed nog lange niet nog lange niet!
quote:Op maandag 20 december 2010 03:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Achja, ik stop wss binnenkort met petten. Draag nu voor een jaar of 6-7 al petten. Dus word tijd dat ik ermee stop. Anders is mijn haar helemaal weg.
Klep schuin omhoog hequote:Op maandag 20 december 2010 03:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Achja, ik stop wss binnenkort met petten. Draag nu voor een jaar of 6-7 al petten. Dus word tijd dat ik ermee stop. Anders is mijn haar helemaal weg.
quote:Op maandag 20 december 2010 03:05 schreef porsche1 het volgende:
Kijk die J0rdiii allah kk besem om mijn aandacht schreeuwen.
Coen is wel lekker bezig opzich, hij doet wel goed mee.Guusje is ook wat losser.
quote:
neehoorquote:
Deels wel lijkt het ineensquote:
Ja, maar al wel een beetje beter.quote:Op maandag 20 december 2010 03:06 schreef CindieY het volgende:
En toch Guus nog steeds aan de saaie kant
quote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef TheFamousMan het volgende:
GAAN WE DIT TOPIC NOG VOLKRIJGEN?!?
Ze zouden slaapgasten gewoon bier moeten geven ! Is geen eten dus kan gewoonquote:Op maandag 20 december 2010 03:06 schreef CindieY het volgende:
En toch Guus nog steeds aan de saaie kant
quote:
Nou en of!quote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef TheFamousMan het volgende:
GAAN WE DIT TOPIC NOG VOLKRIJGEN?!?
NOU EN OF!quote:
Een nacht lang niet eten en wel bier drinken? Volgens mij weet iedereen wel hoe dat eindigtquote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zouden slaapgasten gewoon bier moeten geven ! Is geen eten dus kan gewoon.
Er moet altijd een kebap deksel opquote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een nacht lang niet eten en wel bier drinken? Volgens mij weet iedereen wel hoe dat eindigt
Slaapgasten kunnen vantevoren nog eten, alleen de shoarma na het drinken die ze opstap zouden halen missen ze danquote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een nacht lang niet eten en wel bier drinken? Volgens mij weet iedereen wel hoe dat eindigt
Ik zou de nacht overleven door taurine en cafeïne te tanken...quote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
moest een soort goedkope spongebob cover...quote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef TheFamousMan het volgende:
ooooooooooooooh!
hij overnacht in een glazenhuis, diep in nijmegen, DJ COEN!
Ik krijg rillingen bij het zien hiervan.quote:
quote:
Alles voor geld.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voorlopig nergens, glazen huis zit dicht.
You want me toch?quote:Op maandag 20 december 2010 03:11 schreef Geo3kant het volgende:
oeh baby you like me, you can get this lapdance here for freeeeeee
quote:Op maandag 20 december 2010 03:12 schreef Waalwijker het volgende:
Gelukkig, die irritante Ajacied is weg.
quote:
maar geen Coenquote:Op maandag 20 december 2010 03:12 schreef DaMook het volgende:
Bladje bierIk had daar moeten zijn
. Al heb ik nu ook bier, en warmte
.
dat jaquote:Op maandag 20 december 2010 03:13 schreef BBQSausage het volgende:
Cameraman volgt ook ieder meisje daar.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:13 schreef Mula het volgende:
Ik duik mijn bed maar eens in. Nog veel plezier gewenst voor de rest vd nacht !
Doeiquote:Op maandag 20 december 2010 03:13 schreef Mula het volgende:
quote:
Trusten!quote:Op maandag 20 december 2010 03:13 schreef Mula het volgende:
Trustequote:Op maandag 20 december 2010 03:13 schreef Mula het volgende:
TURBO TURBO GOING FAST!quote:Op maandag 20 december 2010 03:14 schreef Waalwijker het volgende:
TTTTTTTTTTTUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRBBBBBBBBBOOOOOOOOO
Nachtbrakers
quote:
Enge gedachte is dat hij het daar blijkbaar warm van krijgt, een normaal mens zou het nooit zo lang uithouden buiten in die kou.quote:
jij loopt achter?quote:Op maandag 20 december 2010 03:14 schreef Waalwijker het volgende:
Nachtbrakers
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 03:13 schreef Mula het volgende:
Daar is die weer WWer!quote:Op maandag 20 december 2010 03:14 schreef Waalwijker het volgende:
Nachtbrakers
quote:
Slaap zachtquote:Op maandag 20 december 2010 03:13 schreef Mula het volgende:
kale muurquote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
verkaptte-check-mijn-klok-post
Die klok.quote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vette mok man!quote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
verkaptte-check-mijn-mok-post
Hij doet het niet..quote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel treurig in beeld gebracht ja.quote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Weet nietquote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
las ik daar nou echt:
volgend jaar in Utrecht! ik herhaal, volgend jaar in Utrecht!
Groetjes uit Den Bosch.
Dat valt meequote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zal het niet druk worden daar, daar rijden namelijk geen treinen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef TheFamousMan het volgende:
las ik daar nou echt:
volgend jaar in Utrecht! ik herhaal, volgend jaar in Utrecht!
Groetjes uit Den Bosch.
quote:Op maandag 20 december 2010 03:17 schreef porsche1 het volgende:
JAAAAAA zoendende wijven.
O die zijn 12 ofzoDomme hoeren
Katja & Ellen gisteren.quote:Op maandag 20 december 2010 03:17 schreef porsche1 het volgende:
quote:
12 jarige die zoenen ? Dan zijn ze er klaar voorquote:Op maandag 20 december 2010 03:17 schreef porsche1 het volgende:
quote:
Je aars.quote:Op maandag 20 december 2010 03:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weet iemand waar ik deze tune vandaan kan halen?
De vloer is vies.quote:Op maandag 20 december 2010 03:19 schreef Waalwijker het volgende:
Vrouwlief van Guus kan op de knieen dus.
Vrouw eigen, houden van complimentjesquote:
Duhquote:Op maandag 20 december 2010 03:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vrouw eigen, houden van complimentjes.
Internetquote:Op maandag 20 december 2010 03:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weet iemand waar ik deze tune vandaan kan halen?
quote:Op maandag 20 december 2010 03:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
12 jarige die zoenen ? Dan zijn ze er klaar voor.
Ja ik:quote:Op maandag 20 december 2010 03:20 schreef TheFamousMan het volgende:
verstond iemand daar een kut van?
quote:
Flikker op met die pedoquote:Op maandag 20 december 2010 03:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Robert Mikelsons zegt doen.
SPIEGEL EI!quote:
Waar zijn je mok en je klok!quote:Op maandag 20 december 2010 03:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://xkcd.nl/caQ
oke hier iets beter in beeld gebracht
Dit ÍS nachtbagger.quote:Op maandag 20 december 2010 03:21 schreef CindieY het volgende:
Doe al die tieten eens in nachtbagger ofzo
Trustenquote:Op maandag 20 december 2010 03:22 schreef porsche1 het volgende:
O god.Ik ga slapen. Doei mensen!
Tot in de ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |