Ik raak wel steeds meer benieuwd wat voor figuur jij bentquote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil een Keer Paul Elstak of neophyte ofzo daar in het glazen huis. Gewoon een DJ die iedereen wel kent.
O.quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie neophyte is..
HAKKUH , oldskool gabberstylequote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie neophyte is..
kaal, ausies aan, nikeys etcquote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik raak wel steeds meer benieuwd wat voor figuur jij bent
Waarom?quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als radio luisteraar zeggen gezichten enzo me over 't algemeen weinigquote:
Tuuttuuttuut en de groetjes van ....quote:
Kaal niet, een petje wel.quote:
Mijn lieve zoontje is hijquote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die Paps met liefde voor mij maakt.quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn lieve zoontje is hijElke dag eet hij zijn boterhammies
die ken ikquote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kaal niet, een petje wel.
[ afbeelding ]
Als ik eerlijk mijn idee hier ga posten ga je dat niet tof vinden denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 02:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom?Wat verwacht je van me?
*...brandblusserd pakkendquote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef j0rdiiii het volgende:
TUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOO
TUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOOTUUUUUURBOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mijn idee hier ga posten ga je dat niet tof vinden denk ik
Zeg het maar hoor, heb er meestal schijt aan wat een ander over mij denkt.quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mijn idee hier ga posten ga je dat niet tof vinden denk ik
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kaal niet, een petje wel.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |