Ze zouden slaapgasten gewoon bier moeten geven ! Is geen eten dus kan gewoonquote:Op maandag 20 december 2010 03:06 schreef CindieY het volgende:
En toch Guus nog steeds aan de saaie kant
quote:
Nou en of!quote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef TheFamousMan het volgende:
GAAN WE DIT TOPIC NOG VOLKRIJGEN?!?
NOU EN OF!quote:
Een nacht lang niet eten en wel bier drinken? Volgens mij weet iedereen wel hoe dat eindigtquote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zouden slaapgasten gewoon bier moeten geven ! Is geen eten dus kan gewoon.
Er moet altijd een kebap deksel opquote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een nacht lang niet eten en wel bier drinken? Volgens mij weet iedereen wel hoe dat eindigt
Slaapgasten kunnen vantevoren nog eten, alleen de shoarma na het drinken die ze opstap zouden halen missen ze danquote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een nacht lang niet eten en wel bier drinken? Volgens mij weet iedereen wel hoe dat eindigt
Ik zou de nacht overleven door taurine en cafeïne te tanken...quote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
moest een soort goedkope spongebob cover...quote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef TheFamousMan het volgende:
ooooooooooooooh!
hij overnacht in een glazenhuis, diep in nijmegen, DJ COEN!
Ik krijg rillingen bij het zien hiervan.quote:
quote:
Alles voor geld.quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voorlopig nergens, glazen huis zit dicht.
You want me toch?quote:Op maandag 20 december 2010 03:11 schreef Geo3kant het volgende:
oeh baby you like me, you can get this lapdance here for freeeeeee
quote:Op maandag 20 december 2010 03:12 schreef Waalwijker het volgende:
Gelukkig, die irritante Ajacied is weg.
quote:
maar geen Coenquote:Op maandag 20 december 2010 03:12 schreef DaMook het volgende:
Bladje bierIk had daar moeten zijn
. Al heb ik nu ook bier, en warmte
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |