Zo heet m'n volgende albumquote:
Je hebt de voorkant nog niet gezien, hoorquote:Op maandag 20 december 2010 02:17 schreef Exentric90 het volgende:
Blond, Langhaar, Mooi lichaam, Lang, Lekkere kont & en godverdomme bierdrinken ook nog!mijn droom vrouw!
ik ben verliefd
quote:Op maandag 20 december 2010 02:18 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Je hebt de voorkant nog niet gezien, hoor
[ afbeelding ]
Minus p. lichaam kan aan voorkant ook niet mooi zijn dus gaat het prachtig niet op.quote:
FOK! Mobilequote:
Hoe oud is ze?quote:Op maandag 20 december 2010 02:21 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Je geeft ze een vinger en ze pakken willen verdomme de hele hand... Ik wist het
Ja GIEFquote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dus jullie willen echt een foto van de voorkant of wat?
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dus jullie willen echt een foto van de voorkant of wat?
Stil jij!quote:
Dan wordt je zus een gelukkige huisvrouw met een échte waardige Fokker als man! De droom van elke vrouw natuurlijk!quote:Op maandag 20 december 2010 02:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Geef me één valide reden waarom ik de identiteit van mijn zusje zou prijsgeven?
Doe een balkje voor dr ogen paintenquote:Op maandag 20 december 2010 02:30 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Geef me één valide reden waarom ik de identiteit van mijn zusje zou prijsgeven?
Dan geef mij een zusje van een echte FOK!er en jullie mogen haar hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dan wordt je zus een gelukkige huisvrouw met een échte waardige Fokker als man! De droom van elke vrouw natuurlijk!
Couldn't agree morequote:Op maandag 20 december 2010 02:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dan wordt je zus een gelukkige huisvrouw met een échte waardige Fokker als man! De droom van elke vrouw natuurlijk!
Ja het is echt mijn zusje.quote:Op maandag 20 december 2010 02:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Doe een balkje voor dr ogen painten
Maare verder omdat ze op die foto super lekker lijktis dit echt je zusje?
Dit moet uiteraard uit pics blijken, maar TS laat ons te veel in spanning wachten!quote:
Foto van de voorkant om dat te bewijzenquote:Op maandag 20 december 2010 02:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja het is echt mijn zusje.
En nee, de foto die Happygirl91 postte is niet de voorkant.
Hij kan toch best wel ff van zijn zusje zeggen of die een beetje geefbaar is?quote:Op maandag 20 december 2010 02:38 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dit moet uiteraard uit pics blijken, maar TS laat ons te veel in spanning wachten!
quote:Op maandag 20 december 2010 02:39 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat teh fuck denk je? Als ik nu zeg dat mijn zusje geefbaar is dan ben ik morgen de sjaak
Ik heb geen zusjequote:Op maandag 20 december 2010 02:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Fijna dat dit mijn eerste topic is dat meer dan 25 reacties haalt, jammer terecht dat ik daarvoor mijn zusje moet verkopen.
Voor wat hoort wat, dus wie bied zijn zusje aan?
Mijn zusje is 2 sorry manquote:Op maandag 20 december 2010 02:40 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Fijna dat dit mijn eerste topic is dat meer dan 25 reacties haalt, jammer terecht dat ik daarvoor mijn zusje moet verkopen.
Voor wat hoort wat, dus wie bied zijn zusje aan?
Verbasterde Freek de Jonge uitspraak!quote:Op maandag 20 december 2010 02:42 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Als ze kunnen schommelen kunnen ze wippen ook![]()
Kan ze niet zonder hulpquote:Op maandag 20 december 2010 02:42 schreef KeFFuR1208 het volgende:
There's gotta be more than that!
[..]
Als ze kunnen schommelen kunnen ze wippen ook![]()
Schaam je, hang jezelf op in de kelder.quote:Op maandag 20 december 2010 02:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Eigenlijk moet ik m'n eigen schamen dat ik met mijn dronken harses mijn zusje op het internet zit te verpatsen voor een beetje kudo's...
Hey, het benne wel FOK!-kudo's he!quote:Op maandag 20 december 2010 02:45 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Eigenlijk moet ik m'n eigen schamen dat ik met mijn dronken harses mijn zusje op het internet zit te verpatsen voor een beetje kudo's...
Zegt me niksquote:Op maandag 20 december 2010 02:44 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oke stelletje hyena's, de foto is genomen op de meidenmarkt in Schoorl. Als jullie nu niet simultaan ejaculeren weet ik het ook niet meer...
quote:Op maandag 20 december 2010 02:46 schreef MYV het volgende:
[..]
Schaam je, hang jezelf op in de kelder.
Oké, foto's van de voorkant zullen nooit uitkomenquote:Op maandag 20 december 2010 02:46 schreef MYV het volgende:
[..]
Schaam je, hang jezelf op in de kelder.
Dit.quote:Op maandag 20 december 2010 02:48 schreef Exentric90 het volgende:
TS als je toch dronken bent pm haar nummer even
Weetie morgen toch niet meerquote:
076-889-2430quote:Op maandag 20 december 2010 02:48 schreef Exentric90 het volgende:
TS als je toch dronken bent pm haar nummer even
Morge toch eens voor de gein bellen!quote:Op maandag 20 december 2010 02:50 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
076-889-2430
Ga mij niet haten als mijn pa aan de lijn komt hé
......quote:
Ik denk dat hij een van de getallen omgedraaid heeft. Maar hej! We weten dat ze bij de meidenmarkt in schoorl is geweestquote:
Dit haalt meteen het geloofwaardigheidsgehalte van het mooie zusje naar benedenquote:Op maandag 20 december 2010 02:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nee geintje, dat nummer is van EL Bandito. Is Etten Leur. Jammer dat ie z'n nummer heeft veranderd, had net een mooie iPhone 4 voor 200¤ op MP gezet met zijn tel erbij...
TS doe nou een pic van de voorkantquote:Op maandag 20 december 2010 02:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nee geintje, dat nummer is van EL Bandito. Is Etten Leur. Jammer dat ie z'n nummer heeft veranderd, had net een mooie iPhone 4 voor 200¤ op MP gezet met zijn tel erbij...
Doe je ook even een telefoonnummer er bij zetten?quote:Op maandag 20 december 2010 02:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Maar ik hoorde dat er animo was voor een picca van de voorkant? Stoppen jullie daarna met zeiken? Dan heb ik eindelijk mijn eerste topic met meer dan 65 reacties gehaald () en dan hebben jullie je zin oké?
Jaquote:Op maandag 20 december 2010 02:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Maar ik hoorde dat er animo was voor een picca van de voorkant? Stoppen jullie daarna met zeiken? Dan heb ik eindelijk mijn eerste topic met meer dan 65 reacties gehaald () en dan hebben jullie je zin oké?
quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Doe je ook even een telefoonnummer er bij zetten?
Hyves dan?quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dat telefoonnummer kun je sowieso vergeten, ik pak eerst nog een pilsje. Daarna komt de picca
QFTquote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
MYV ga niet zo doen, jij zit het hardste aan je pik te trekken
quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ook nog een goeie leeftijd ook nog! Omg.. je onthoud mij gewoon mijn droom vrouw TSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een avond als deze is blijkbaar alles mogelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zoiets zou ik niet willen missenquote:Op maandag 20 december 2010 02:59 schreef MYV het volgende:
[..]
Op een avond als deze is blijkbaar alles mogelijk.
Een droom verwezenlijkenIn zo'n staande bak pissen.
Lijkt me een hele ervaring.quote:Op maandag 20 december 2010 03:00 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Zoiets zou ik niet willen missen
Hahaha ik wist dat je dat ging zeggen MYV!quote:Op maandag 20 december 2010 02:59 schreef MYV het volgende:
[..]
Op een avond als deze is blijkbaar alles mogelijk.
Een droom verwezenlijkenIn zo'n staande bak pissen.
Vraag dat eens aan je eigen zusjequote:Op maandag 20 december 2010 03:01 schreef ToT het volgende:
Hoeveel zijn er al over haar heen gegaan?
Wie heeft gezegd dat ze vrijgezel was?quote:Op maandag 20 december 2010 03:02 schreef Exentric90 het volgende:
Maar TS ik meen het.. ik ben echt verliefdEn 20.. en vrijgzel. En heb behoefte aan liefde. En zie er wel oke uit. En ben geen player. Wat doe je me aan
quote:Op maandag 20 december 2010 03:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
"Jij bent zo slecht" denken mensen nu...
[ afbeelding ]
En ja, het is de voorkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Dan moet er eerst eentje gebouwd worden, en dat zie ik niet zo snel gebeuren!quote:Op maandag 20 december 2010 03:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Vraag dat eens aan je eigen zusje
Hej alles kan kapot hequote:Op maandag 20 december 2010 03:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat ze vrijgezel was?
EDIT: lama, leesfout
Nee ze is net met de noorderzon vertrokken naar Frankrijk waar ze nu werkt en ze heeft al een vriend. Dus chapeau voor de FOK!er die haar nog weet te strikken. Mijn zegen heb jequote:Op maandag 20 december 2010 03:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
TS kom maar op met die foto. PM mag ook. Ik hoef trouwens geen foto, heb liever facebook.
Woont ze op kamers?
Waarom moest ik lachenquote:Op maandag 20 december 2010 03:04 schreef MYV het volgende:
Ik zag Robert laatst fietsen, kinderzitje enzo.
Dan moeten we haar wel kunnen herkennen. Dus. Recente foto's aub!quote:Op maandag 20 december 2010 03:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Nee ze is net met de noorderzon vertrokken naar Frankrijk waar ze nu werkt en ze heeft al een vriend. Dus chapeau voor de FOK!er die haar nog weet te strikken. Mijn zegen heb je
Ik houd wel van een uitdaging.quote:Op maandag 20 december 2010 03:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Nee ze is net met de noorderzon vertrokken naar Frankrijk waar ze nu werkt en ze heeft al een vriend. Dus chapeau voor de FOK!er die haar nog weet te strikken. Mijn zegen heb je
Frankrijk. Mooi spreek een aardig woordje fransquote:Op maandag 20 december 2010 03:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Alpe d'Huez, zoekt en gij zult vinden
quote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef MYV het volgende:
Een tienermeisje gaat uit en komt veel later dan afgesproken thuis.
Ik heb onderweg een lekke band gehad, zegt ze.
Dat geloof ik wel, zegt haar vader, ik zie de lijm nog langs je benen lopen
quote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef MYV het volgende:
Ik lol'dequote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef MYV het volgende:
Nou succes dan maar gastquote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef Exentric90 het volgende:
[..]dat meeen je?
echt ja? Omg nu weet ik het zeker
quote:
Copypasta !quote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef MYV het volgende:
Volgend jaar zomer zit ik daar 20km vandaanquote:Op maandag 20 december 2010 03:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nou succes dan maar gast![]()
Nu ga ik slapen en dromen over mooie meisjes in Schoorl.
Pasta.. hmmquote:
Dat je dat durft te vragenquote:Op maandag 20 december 2010 03:14 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Willen jullie een recente of kan ik eindelijk gaan slapen?
Recentequote:Op maandag 20 december 2010 03:14 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wij willen een recente dus vergeet dat slapen maar.quote:Op maandag 20 december 2010 03:14 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Galbakquote:Op maandag 20 december 2010 03:13 schreef MYV het volgende:
Pasta > Italie > Gladjakkers > Enrique Iglesias hmm
Nee mijn tweelingzusje lijkt op mij en aangezien ik poep ben ik niet mooi genoegquote:Op maandag 20 december 2010 03:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
MYV geef me asjeblieft jouw zusje, dan heb ik ook iets om op te fappen...
www.mynudesister.comquote:Op maandag 20 december 2010 03:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
(een ander zusje mag trouwens ook___!)
Die site bestaat niet.quote:
Hoe kan ik dat van mijn zusje zeggenquote:Op maandag 20 december 2010 03:18 schreef MYV het volgende:
[..]
Die site bestaat niet.
www.myexgf.com wel.
Bang voor een note?quote:
Succes met opsporen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:21 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Maar nu ik even naar de OP kijk, ik had nog nooit gezien dat ze aan de "Schültenbrau, immer lauw" zat... Toch maar eens een hartig woordje met haar spreken
Geen man kon me pleasen, tot KeFFuR1208. *kreun*quote:Op maandag 20 december 2010 03:23 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oké ik weet het goed gemaakt, de eerste die zorgt voor een waardige quote die ik in mijn sig kan zetten krijgt mijn zusje!
Als jij je zusje laat zien, laat ik mijn kont zien. Mooie deal toch ?quote:Op maandag 20 december 2010 03:23 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oké ik weet het goed gemaakt, de eerste die zorgt voor een waardige quote die ik in mijn sig kan zetten krijgt mijn zusje!
Ik wou dat er geen sig bestondquote:Op maandag 20 december 2010 03:23 schreef MYV het volgende:
[..]
Geen man kon me pleasen, tot KeFFuR1208. *kreun*
Ik had al zoiets gezegd van dronken enzo of niet? Maar niet dat ik normaal geen man van een vrouw kan onderschijten ofzo, ik keek alleen net naar je foboquote:Op maandag 20 december 2010 03:27 schreef MYV het volgende:
[..]
Faal je in het dagelijks leven ook zo gigantisch hard?
Bij nader inzien, ik schopte je me bed uit, niks pleasen.quote:Op maandag 20 december 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik had al zoiets gezegd van dronken enzo of niet? Maar niet dat ik normaal geen man van een vrouw kan onderschijten ofzo, ik keek alleen net naar je fobo
quote:Op maandag 20 december 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik had al zoiets gezegd van dronken enzo of niet? Maar niet dat ik normaal geen man van een vrouw kan onderschijten ofzo, ik keek alleen net naar je fobo
Mag ik nu ?quote:Op maandag 20 december 2010 03:30 schreef MYV het volgende:
[..]
Bij nader inzien, ik schopte je me bed uit, niks pleasen.
Ik ben echt verliefdquote:Op maandag 20 december 2010 03:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oke nu moet ik een deel van mein Schwester prijsgeben aangezien ik zo hard faal:
[ afbeelding ]
En ja, ze was een aantal jaar geleden Flügelmeisje in het buitenland!
Zeg me waar je naartoe gaat en ik kan je wellicht helpenquote:Op maandag 20 december 2010 03:33 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefdwoont ze echt in frankrijk?
Die gaat in mijn sig!quote:Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
[..]
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god
MYV, je bent het eerste bi-meisje wat ooit in mijn topique heeft gepost, (alhoewel, zegt transformice je iets..??), ik vond het een eer! Sorry voor mijn faal, ik PM je de naaktfoto's!!quote:Op maandag 20 december 2010 03:34 schreef MYV het volgende:
Ik ga slapen, punaises in jullie balzakjes schatjes
Ja ik speelde Transformice. en oh wat een eer.quote:Op maandag 20 december 2010 03:36 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
MYV, je bent het eerste bi-meisje wat ooit in mijn topique heeft gepost, (alhoewel, zegt transformice je iets..??), ik vond het een eer! Sorry voor mijn faal, ik PM je de naaktfoto's!!
Gequote voor het nageslacht, nu nog je adresquote:Op maandag 20 december 2010 03:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Meh ik heb nu net gedaan alsof ik naaktfoto's van mijn zusje heb/had
Ga slapen jijquote:Op maandag 20 december 2010 03:38 schreef MYV het volgende:
[..]
Gequote voor het nageslacht, nu nog je adres
quote:Op maandag 20 december 2010 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Nu laat ik je weer gebroken achter, ben alles behalve sletquote:Op maandag 20 december 2010 03:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Man man man, wat houd ik van vrouwen die zichzelf betitelen als sletje... MYV, ik heb een crush!
Ze heeft amper een kont man.quote:Op maandag 20 december 2010 02:17 schreef Exentric90 het volgende:
Blond, Langhaar, Mooi lichaam, Lang, Lekkere kont & en godverdomme bierdrinken ook nog!mijn droom vrouw!
ik ben verliefd
Oja, en bedankt voor de mooiste sig ooit MYVquote:Op maandag 20 december 2010 03:47 schreef MYV het volgende:
[..]
Nu laat ik je weer gebroken achter, ben alles behalve slet
Koelbox met bier onder je reet en gaan!quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Om 4:00 op maandagochtend dronken op FOK! zitten en je zusje posten
De meidenmarkt in Schoorlik was er dit jaar ook.
Met z'n allen op de klimduim jezelf klem zuipen en flirten met het andere geslacht![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:29 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Koelbox met bier onder je reet en gaan!
Maar nu de kans aanwezig is dat ze wordt herkend kan ik het natuurlijk niet maken om de anonimiteit van mijn bloedverwante weg te geven. Sorry heren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw beurt!
Echt niet, dan zou ik haar nooit mogen volblaffen!quote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Gast, je mocht willen dat Voe je zusje was
Zo had ik het nog niet bekeken, vergeef me. Katertje van gisteravond begint om de hoek te kijken. Lees nu ook echt dingen terug waarvan ik denkquote:Op maandag 20 december 2010 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt niet, dan zou ik haar nooit mogen volblaffen!Nu is er tenminste nog een sprankje hoop!
Ik moet er niet aan denken dat zij mijn zusje zou zijn!
Zoals Herman Finkers ooit al eens zei: "Er lopen nu eenmaal mensen op deze wereld rond waarvan ik denk: Ik moet er niet aan denken om daar nooit seks mee te hebben zeg!"
En je UI? Hoe dat zo ineens? Vieze dingen zitten PM'en met MYV?quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, vergeef me. Katertje van gisteravond begint om de hoek te kijken. Lees nu ook echt dingen terug waarvan ik denk![]()
Als m'n zusje dit ziet ben ik echt de sjaak![]()
![]()
Dat bedacht ik me dus net ook nog. Zag dat ding ineens knipperen en besefte me dat ik dronken een gifje kon makenquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
En je UI? Hoe dat zo ineens? Vieze dingen zitten PM'en met MYV?
Als mijn zusje jou niet zint, wat post je dan in dit topicquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat een stelletje faalhazen zijn julie toch. De spijkerbroek zit strak, maar heeft ruimte bij de kont. dus het wicht heeft wel heupen, maar kompleet geen ass. Ik schaam me voor Fok.
Post pics van jouw zusje danquote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat een stelletje faalhazen zijn julie toch. De spijkerbroek zit strak, maar heeft ruimte bij de kont. dus het wicht heeft wel heupen, maar kompleet geen ass. Ik schaam me voor Fok.
Dat is een puike dame.quote:
Verveling. Geen zin om te werken. Kerstgevoel. Whatever.quote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als mijn zusje jou niet zint, wat post je dan in dit topic
quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is een puike dame.
Ik zou d'r boter aangeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
Haha gast! Zou je haar GEVEN?? (hint hint)quote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maastricht
quote:Op maandag 20 december 2010 13:04 schreef Crimyclown het volgende:
[..]Nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Geen idee, ben jij dat?quote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik geef het op.
[ afbeelding ]
TS Anniek hangt met josties. Wie is die pauper achteraan?
Geef het wat rijptijd en dan gaat het wel lukken,.quote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik geef het op.
[ afbeelding ]
Die rechtse kan opzich nog wel. Die middelste heeft het beste jurkje.quote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik geef het op.
[ afbeelding ]
Jij kent Anniek niet?quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het ene moment zit ik hier met m'n dronken harses mijn zusje te verkopen en opeens komt Anniek hier om de hoek kijken...
What
The
Fuck
quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Jawel en daarom is dit zo raar
Wie had dat ooit nog verwacht? Ik zit nog steeds te wachten tot een andere FOK!er zijn zusje verkooptquote:Op maandag 20 december 2010 13:44 schreef Exentric90 het volgende:
Best tof hoorToch nog een leuk topic TS
quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is een puike dame.
Ik zou d'r boter aangeven.
GODVER MYV!!quote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me dus net ook nog. Zag dat ding ineens knipperen en besefte me dat ik dronken een gifje kon maken![]()
![]()
Oja, ik heb zelfs MYV een PM gestuurd met de mededeling dat ik een nieuwe PI heb![]()
[ Bericht 49% gewijzigd door Crimyclown op 20-12-2010 14:01:46 ]Anonieme tievesclown
quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wie had dat ooit nog verwacht? Ik zit nog steeds te wachten tot een andere FOK!er zijn zusje verkoopt
quote:
Ik vind die quote van MYV echt geniaalquote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Verdomme, die sig van Exentric maakt die van mij tot een stukje waardeloze pixelvulling
quote:Op maandag 20 december 2010 14:10 schreef ToT het volgende:
TS, pics van je moeder? Dat jonge spul hebben we zo onderhand wel gehad!![]()
Is ze een beetje een MILF?
Who cares, als er maar meer pics komen!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Who cares, als er maar meer pics komen!
Had ik al gedaan, ook al kwam die uit 1991 ofzoquote:Op maandag 20 december 2010 16:21 schreef Exentric90 het volgende:
Of TS een pic van de voorkant van zijn zusje![]()
Ja daarom gewoon een recente foto van de voorkantquote:Op maandag 20 december 2010 16:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, ook al kwam die uit 1991 ofzo
He ik ben een man. Ik ben niet zo argwanendquote:Op maandag 20 december 2010 16:27 schreef MYV het volgende:
Geloven jullie nou echt dat die slet in de OP zn zusje is ?
Post anders een paar {naakt} pics van jouw?quote:Op maandag 20 december 2010 16:27 schreef MYV het volgende:
Ja haha ben je gek ofzo.quote:Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Post anders een paar {naakt} pics van jouw?
Ja op jouwquote:
Alsof je die hebt...quote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef MYV het volgende:
[..]
Mijn naaktpics zijn niet voor jou bestemd.
NIET DAN?quote:Op maandag 20 december 2010 16:27 schreef MYV het volgende:
Ik stem lekker nietquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Dit vereist een poll
Poll: MYV naakt of voorkant zusje TS ?
• MYV
• Zusje TS
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oooh oke, haar rabarber dus.quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nee dat is rabarber!
[ afbeelding ]
Alsof wij dit gelovenquote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef BrinkydeBMW het volgende:
TS bedankt voor de foto van je zusjes voorkant
Ik zou haar doen
quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
We zijn in ONZ weet je nog?
Of ben je net zo dronken als TS?
Lekkere kont? Als je op een kont valt die lijkt op die van een 5 jarig jongetje dan is het de perfecte kont jaquote:Op maandag 20 december 2010 02:17 schreef Exentric90 het volgende:
ik ben verliefd
quote:Op maandag 20 december 2010 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekkere kont? Als je op een kont valt die lijkt op die van een 5 jarig jongetje dan is het de perfecte kont ja
Hier komt van de uitdrukking "platzak" vandaan
quote:Op maandag 20 december 2010 17:14 schreef Exentric90 het volgende:
Verbaast me trouwens dat dit kanker topic nog open is
Kwaliteit > kwantiteit!quote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef Exentric90 het volgende:
Ja dat welheb deel 2 al open staan moeten f snel die 300 halen
Omdat het kanquote:Op maandag 20 december 2010 17:25 schreef eucalyptus het volgende:
Waarom zou je pics van je zusje posten..
Omdat dat geyhl is en dan hebben wij Fokkers wat om te fappenquote:Op maandag 20 december 2010 17:25 schreef eucalyptus het volgende:
Waarom zou je pics van je zusje posten..
Naja, ik doe het niet. En niet alleen omdat m'n zusje me in m'n slaap zou vermoorden..quote:
Pics van jou dan maarquote:Op maandag 20 december 2010 17:26 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Naja, ik doe het niet. En niet alleen omdat m'n zusje me in m'n slaap zou vermoorden..
Ditquote:
Oh, je weet nog niet dat ik een mannelijke aandachtshoer ben die bewust een vrouwenicon heeft?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oh, je weet nog niet dat ik een mannelijke aandachtshoer ben die bewust een vrouwenicon heeft?
quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oh, je weet nog niet dat ik een mannelijke aandachtshoer ben die bewust een vrouwenicon heeft?
He, Je loopt leeg!quote:
Maar heb ook een leuke OP klaar staanquote:Op maandag 20 december 2010 17:39 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Jezus, Ex. Je wilt wel heel graag een nieuw topic openen.
Waarom open je niet een keer een nachtbagger?
Nee ik ook niet. Te veel van het goeiequote:Op maandag 20 december 2010 17:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Maar heb ook een leuke OP klaar staanNachtbagger heb ik al keer geopend
maar ik FOK! niet tot 4 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |