Oooh oke, haar rabarber dus.quote:Op maandag 20 december 2010 16:58 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Nee dat is rabarber!
[ afbeelding ]
Alsof wij dit gelovenquote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef BrinkydeBMW het volgende:
TS bedankt voor de foto van je zusjes voorkant
Ik zou haar doen
quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
We zijn in ONZ weet je nog?
Of ben je net zo dronken als TS?
Lekkere kont? Als je op een kont valt die lijkt op die van een 5 jarig jongetje dan is het de perfecte kont jaquote:Op maandag 20 december 2010 02:17 schreef Exentric90 het volgende:
Blond, Langhaar, Mooi lichaam, Lang, Lekkere kont & en godverdomme bierdrinken ook nog!mijn droom vrouw!
ik ben verliefd
quote:Op maandag 20 december 2010 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekkere kont? Als je op een kont valt die lijkt op die van een 5 jarig jongetje dan is het de perfecte kont ja
Hier komt van de uitdrukking "platzak" vandaan
quote:Op maandag 20 december 2010 17:14 schreef Exentric90 het volgende:
Verbaast me trouwens dat dit kanker topic nog open is
Kwaliteit > kwantiteit!quote:Op maandag 20 december 2010 17:22 schreef Exentric90 het volgende:
Ja dat welheb deel 2 al open staan moeten f snel die 300 halen
Omdat het kanquote:Op maandag 20 december 2010 17:25 schreef eucalyptus het volgende:
Waarom zou je pics van je zusje posten..
Omdat dat geyhl is en dan hebben wij Fokkers wat om te fappenquote:Op maandag 20 december 2010 17:25 schreef eucalyptus het volgende:
Waarom zou je pics van je zusje posten..
Naja, ik doe het niet. En niet alleen omdat m'n zusje me in m'n slaap zou vermoorden..quote:
Pics van jou dan maarquote:Op maandag 20 december 2010 17:26 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Naja, ik doe het niet. En niet alleen omdat m'n zusje me in m'n slaap zou vermoorden..
Ditquote:
Oh, je weet nog niet dat ik een mannelijke aandachtshoer ben die bewust een vrouwenicon heeft?quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oh, je weet nog niet dat ik een mannelijke aandachtshoer ben die bewust een vrouwenicon heeft?
quote:Op maandag 20 december 2010 17:35 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Oh, je weet nog niet dat ik een mannelijke aandachtshoer ben die bewust een vrouwenicon heeft?
He, Je loopt leeg!quote:
Maar heb ook een leuke OP klaar staanquote:Op maandag 20 december 2010 17:39 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Jezus, Ex. Je wilt wel heel graag een nieuw topic openen.
Waarom open je niet een keer een nachtbagger?
Nee ik ook niet. Te veel van het goeiequote:Op maandag 20 december 2010 17:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Maar heb ook een leuke OP klaar staanNachtbagger heb ik al keer geopend
maar ik FOK! niet tot 4 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |